تریلر Shang-Chi از ظاهر دقیق Abomination رونمایی کرد

تریلر Shang-Chi از ظاهر دقیق Abomination رونمایی کرد

به‌تازگی جدیدترین تریلر فیلم Shang-Chi منتشر شد که در یکی از صحنه‌های آن شاهد حضور شخصیت Abomination هستیم. با کافه کمیک همراه باشید.

اولین بار در سال ۲۰۰۸ بود که شخصیت Abomination به‌واسطه‌ی فیلم The Incredible Hulk در یک فیلم سینمایی ظاهر شد، اما از همان زمان تا به حال همه‌ی افراد بر سر دقیق نبودن ظاهر این شخصیت منفی و کم بودن میزان شباهتش به کمیک‌ها، اعتراض داشتند. حال پس از ۱۳ سال، یکی از دشمنان قدیمی هالک (Hulk) در تریلر فیلم Shang-Chi حضور پیدا کرد و خبر از بازگشت خود، اما با ظاهری بسیار دقیق‌تر و شبیه‌تر به کمیک‌ها داد. در داستان‌های کمیک بوکی، Abomination یک جاسوس اروپای شرقی‌ست، به نام امیل بلانسکی (Emil Blonsky).

جاسوسی که به یک پایگاه هوایی، دقیقا همان‌جایی که بروس بنر (Bruce Banner) تحت تاثیر اشعه‌ی گاما قرار گرفت، نفوذ کرد. بلانسکی در زمان وقوع حادثه و تبدیل شدن بنر به هالک، خود را پنهان کرده بود، اما این پنهان شدن تاثیری بر او از اشعه‌ی گاما داشت و منجر به قدرت گرفتن و تغییر ظاهر او نیز شد. برخلاف هالک، بلانسکی نمی‌تواند به حالت انسان‌گونه‌ی خود بازگردد، اما از طرفی تمام هوش انسان‌وار خود را حفظ می‌کند. اگر هالک و Abomination به لحاظ قدرت با یکدیگر مقایسه کنیم، Abomination قطعا دارای قدرتی، دو برابر هالک است، اما از طرفی هالک این توانایی را دارد که میزان قدرت خود با بیشتر کردن خشم خود، افزایش دهد.

تفاوت‌های قابل توجهی بین ظاهر Abomination در کمیک‌ها و نسخه‌ی ۲۰۰۸ آن وجود دارد؛ برای مثال در کمیک‌ها، او دارای گوش‌هایی شبیه به ماهی‌ست و همچنین روی پوست خود دارای فلس و آبشش است و از پشت کمرش چیزهایی تیغ مانند خارج شده؛ اما در ظاهر سینمایی او شاهد ستون فقرات برجسته هستیم و درعین حال گوش‌های او کاملا حذف شده‌اند. این حذف شدن گوش‌ها به نوعی کنار گذاشتن امضای شخصیتی اوست که احتمالا برای بالا بردن میزان شباهتش به ظاهر انسان‌گونه‌اش انجام شده. به لطف تریلر فیلم متوجه شدیم که Abomination همان گوش‌های معروف خود را به‌دست آورده و همچنین دارای آبشش‌های خود نیز هست که به او توانایی نفس کشیدن زیر آب را می‌دهد.

رنگ پوست او بیشتر از نسخه‌ی قدیمی‌اش سبز شده که خود بالا بردن میزان شباهت به کمیک‌هاست و مایه خوش‌حالی هواداران. از طرفی نیز آن ستون فقرات تیغ مانندش را شاهد هستم. تمام این تغییرات کوچک و بزرگ سبب شباهت بیشتر این هیولای نسبتا محبوب به وجه‌ی بصری کمیک‌ بوکی‌اش می‌شود. شخصیت Abomination طی این ۱۳ سال دوری‌اش از صنعت فیلم، در خود کمیک‌ها نیز تغییرات زیادی را از سر گذرانده، اما تریلر جدید فیلم این خبر خوش را به ما می‌دهد که حال قرار است تا با ظاهر دقیق‌تری از او روبه رو شویم. خبر جالب‌تر اینجاست که Abomination قرار است تا بعد از فیلم Shang-Chi، در سریال She-Hulk نیز حضور پیدا کند و از حالا طرفداران مشغول نظریه‌پردازی درباره‌ی مبارزه‌ی او با هالک‌های مونث و مذکر هستند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.