Antony Starr از دیوانه‌وار بودن فصل سوم The Boys صحبت کرد

Antony Starr از دیوانه‌وار بودن فصل سوم The Boys صحبت کرد

آنتونی استار، یکی از بازیگران اصلی سریال The Boys، از مریض‌ بودن و دیوانه‌کننده بودن سومین فصل سریال خبر داد. با کافه کمیک همراه باشید.

فصل سوم سریال The Boys حواشی زیادی را به خود اختصاص داده، به‌خصوص پس از اینکه آنتونی استار (Antony Starr) درباره‌ی فصل سوم گفت:

« طرفدارای سریال دیوونه میشن توی این فصل.»

استار در مصاحبه‌ای که اخیرا با TVLine داشته، درباره‌ی جدیدترین فصل این سریال صحبت‌هایی داشته:

«خدای من! فصل سوم بی‌شک یکی از باحال‌ترین و لذت بخش‌ترین کارایی هستش که من توی تلویزیون انجام دادم و خیلی خوش شانس هستم که توی پروژه حضور داشتم. من همیشه منتظر اینم که ببینم نویسنده‌ها، این آدمای عجیب غریب، چی برامون آماده می‌کنن.»

استار در ادامه‌ی صحبت‌هایش از حضور داشتن چهره‌های جدید در سریال همچون جنسن اکلس (Jensen Ackles) در نقش Soldier Boy و لوری هولندن (Laurie Holden) در نقش Crimson Countess و دیگر شخصیت‌های جدید در سریال خبر داد. استار از هیجان خویش برای حضور در تمامی مراحل پروژه سخن گفت و همچنین گفت که در این پروژه، همیشه چیزهای جدید و تازه‌ای وجود دارد که افراد بتوانند آن را ببینند. در ادامه افزود:

«خیلی حس خوبیه که توی فصل سوم هنوز چیزهای جدیدی هستن که بخوان تو رو هیجان زدت کنن، به‌خصوص هر دفعه که صفحه‌ی جدیدی از فیلم‌نامه رو می‌خونی. مطمئنم که یه سری افراد سر این فصل رسما دیوونه میشن.»

شخصیت هوملندر (Homelander) طی فصل دوم، اتفاقات زیادی را از سر گذراند؛ از پی بردن به حضور پسرش گرفته که یکی از جالب‌ترین رابطه‌های پدر-پسری ممکن را شکل داد، تا رابطه‌ی احساسی و علاقه‌اش به استورم فرانت (Stormfront). فصل دوم با یکی از بدترین ماجراهای ممکن برای هوملندر به پایان رسید و شخصیت منفی داستان ما را در حالی تنها گذاشت، که پسرش او را ترک کرد. استار درباره‌ي فصل سوم گفت که این فصل، نسبت به فصل اول یک پیشرفت بزرگی را تجربه داشته و حال قرار است تا در فصل سوم با ارتقای بیشتری در همه‌ی زمینه‌ها روبه رو شویم. تنها چیزی که درباره‌ی هوملندر در فصل سوم می‌دانیم، وصف سازنده‌ی سریال اریک کریپک (Eric Kripke) از اوست که او را یک «قاتل روانی» توصیف کرد. برای اینکه معنای واقعی این صفت را در عمل بفهمیم، باید منتظر سومین فصل باشیم، فصلی که استار از ارزشمند بودن این انتظار گفت، چراکه قرار است به خوبی پاداش صبر هوادران، بهشان داده شود. درباره‌ی تاریخ پخش سریال هنوز اطلاعاتی منتشر نشده.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.