از طراحی لباس جدید Miles Morales به طور رسمی رونمایی شد

از طراحی لباس جدید Miles Morales رونمایی شد

مدت زیادی تا ده سالگی Miles Morales نمانده و به همین مناسبت، توییتی درباره‌ی طراحی کاستوم جدید او منتشر شده. با کافه کمیک همراه باشید.

مارول (Marvel) مشغول به انجام دادن کارهایی بزرگی برای ده سالگی نسخه‌ی مایلز مورالز Spider-Man هست که یکی از این کارها ارائه دادن یک لباس جدید برای اوست. به‌تازگی چِیس کانلی (Chase Conley) در توییتر خود اولین نگاه به طراحی کلی و رنگ‌بندی لباس جدید مایلز را به نمایش گذاشت. نکته‌ای که درباره‌ی لباس مایلز وجود دارد این است که درعین متفاوت بودنش، برای همگی‌مان آشناست. نسخه‌ی جدید لباس مایلز بیشتر از باقی لباس‌هایش به یک کاستوم خیابانی و غیررسمی شباهت دارد. هودی شکل بودن کاستوم را کنار بگذاریم، کفش‌های ورزشی‌ای بامزه‌ای که به پا دارد، به‌شدت در چشم هستند. علاوه بر این دو رنگ‌بندی لباس نیز قابل توجه است، چراکه آمیزه‌ای‌ست از مشکی و صورتی نئون. حال این دو رنگ جایگزین رنگ‌های مشکی و  زرشکی کلاسیک خود مایلز شده‌اند.

کانلی در توییتی که همراه با تصویر لباس مایلز منتشر کرد، نوشت:

«من این فرصت رو داشتم که لباس ده سالگی مایلز رو دوباره طراحی کنم و به همین دلیل دوست داشتم که نسبت قبلی متفاوت باشه. چندتا عکس مختلف از مایلز دیدم و تصمیم گرفتم که عکس ژست‌های مختلفش رو اینجا بذارم و به‌زودی مجددا ازش عکس خواهم گذاشت.»

مارول قرار است تا در آگوست (مرداد ماه) امسال ده سالگی مایلز را جشن بگیرد و به همین خاطر غافلگیری‌ها و محتواهای زیادی را از این شخصیت دوست داشتنی در نظر گرفته. در ادامه می‌توانید تصویری که از مایلز منتشر شده‌ست را مشاهده کنید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.