همه چیز درباره سریال What If آخرین ساخته انیمیشنی مارول

همه چیز درباره سریال What If(چه می‌شد اگر؟) اثر انیمیشنی جدید دیزنی پلاس، که باید بدانید. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

استودیوی مارول با تولید مینی سریال‌های جذاب در سرویس استریم دیزنی پلاس، دنیای سینمایی خود را بیش از پیش محبوب ساخته و با تولید مجموعه‌ی انیمیشنی ?…What If و به تصویر کشیدن دنیا‌های موازی یک قدم نیز جلوتر رفته! در این مقاله سعی داریم همه چیز درباره سریال What If که لازم است گفته شود را، بگوییم. پس با ما همراه باشید.

?…What If در دنیای کمیک

ابتدا برای آشنایی بیش‌تر شما با این داستان‌ها تصمیم گرفتیم تا با بخش کمیکی داستان‌های چه می‌شد اگر…؟ شروع کنیم. ?…What If یک مجموعه‌ی کمیکی بوده که در سال ۱۹۷۷ به بیرون عرضه شد و از آن زمان تاکنون ۱۳ جلد از آن منتشر شده که آخرین آن در سال ۲۰۱۸ بود. این مجموعه سوالات جالبی را در مورد شخصیت‌ها مطرح می‌کند و به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

این موضوعات در واقع با خیال‌پردازی بیش‌از حد اما جالب نویسندگان و طرفداران شروع شدند.‌ مثلا خیلی‌ها دوست داشتند بدانند اگر قهرمان مورد علاقه‌شان یک ابرشرور بود چه می‌شد؟ یا اگر این قهرمان قدرت آن قهرمان را داشت چه؟ شاید چنین داستان‌هایی در دنیای دی‌سی هم وجود داشته باشد، مثل زمان‌هایی که قدرت فلش و یا سوپرمن به بتمن رسید اما چیزی که ?…What If در دنیای مارول در اختیارمان قرار می‌دهد به نوعی بی‌نظیر است. شاید شما هم که اکنون در حال خواندن این متن هستید بسیاری از موضوعات چه می‌شد اگر…؟ از ذهنتان عبور کرده باشد، بنابراین ما در ادامه چندین کمیک ?…What If را به شما معرفی خواهیم کرد تا شاید بتوانید موضوع مورد نظر خود را پیدا کنید.

مثلا چه می‌شد اگر انتقام جویان با خدایان می‌جنگیدند؟

چه می‌شد اگر مرد عنکبوتی هیچ‌وقت با جرم و جنایت مبارزه نمی‌کرد؟

چه می‌شد اگر هالک یک بربریان بود یا اینکه توسط ولورین کشته می‌شد؟

چه می‌شد اگر مردم می‌دانستند که دردویل نابیناست و یا این که چی می‌شد اگه او یک مامور شیلد بود؟

ملحق شدن مرد عنکبوتی به چهارشگفت‌انگیز، رییس‌جمهور شدن کاپیتان آمریکا، پیدا کردن پتک ثور توسط لوکی و…

از این موضوعات در دنیای جذاب چه می‌شد اگر…؟ زیاد هست که با خلاقیت و‌ تغییر سرنوشت قهرمانان توسط نویسندگان، ما طعم متفاوتی از کمیک را تجربه خواهیم کرد. شما می‌توانید جلد این کمیک‌ها را در زیر مشاهده کنید.

 

طرح کلی سریال ?…What If چیست؟

همه چیز درباره سریال What If

این مجموعه‌ی تلویزیونی که اولین نمایش انیمیشنی مارول است، ایده اصلی کمیک‌ها را دنبال خواهد کرد و سرنوشت‌های متفاوتی را برای شخصیت‌های MCU رقم خواهد زد. به عنوان مثال پیش‌تر اعلام شده بود که چی می‌شد اگر پگی کارتر به عنوان استیو راجرز سرم ابر سرباز را دریافت می‌کرد و تبدیل به کاپیتان بریتانیا می‌شد؟ و یا تبدیل شدن T’Challa به استارد لرد، میزبانی ثور از یک مهمانی بزرگ، شکار مرد آهنی توسط گامورا، ماجراجویی حماسی دکتر استرنج و نسخه‌هایی از دنیای زامبی مارول که ما در تریلر و‌ عکس‌های پخش شده شخصیت کاپیتان آمریکا و هاکای را در قالب زامبی‌هایی باورنکردنی می‌بینیم.

فرق این سریال با نسخه‌های کمیکی که شاید ویژگی برجسته‌ی آن نیز باشد حضور همان نقش‌های دنیای سینمایی مارول (MCU) در آن است. همه چیز درباره سریال What If از همان فرمول کمیک پیروی می‌کند اما قرار است تا شخصیت‌های سینمایی مارول چاشنی نهایی آن باشد تا به این اثر هویت خاص خود را ببخشد.

تریلرهای ?…What If

تمامی اتفاقات و شخصیت‌های نام‌برده و حتی واقعیت‌های جدید را می‌توانید به صورت خلاصه در تریلر‌های منتشر شده از این سریال انیمیشنی در زیر ببینید.

 

 

کدام شخصیت‌های MCU در ?…What If هستند؟

همه چیز درباره سریال What If

در سال ۲۰۱۹ در طی مراسم Comic-Con که هر ساله در سن دیگو برگزار می‌شود، کوین فایگی رییس استودیوی مارول به بیش از ۲۰ بازیگر مارول که قرار است در این انیمیشن حضور داشته باشند اشاره کرد، از جمله جاش برولین (ثانوس)، کریس همسورث (ثور)، تام هیدلسون (لوکی)، ساموئل ال جکسون (نیک فیوری)، جرمی رنر (هاکای), پال راد (مرد مورچه‌ای)، مارک روفالو (هالک) و خیلی‌های دیگر. همچنین جفری رایت بازیگر باسابقه‌ی سینما نقش شخصیت The Watcher را ایفا خواهد کرد و شاهد نمایش پایانی MCU در مورد چادویک بوزمن فقید (پلنگ سیاه) خواهیم بود. این بازیگران قرار است تا صدا‌پیشه‌ی شخصیت خود را در این سریال ایفا کنند اما هنوز مشخص نیست که به چه دلیل رابرت داونی جونیور برای صداپیشگی شخصیت مرد آهنی حاضر نشده.

همه چیز درباره سریال What If خبر از آن می‌دهد که قرار است با داستان‌های مختلفی روبرو شویم که ممکن بود برای شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول رخ بدهد.

چه زمانی سریال ?…What If منتشر خواهد شد؟

همه چیز درباره سریال What If

?…What If در همان ابتدا برای پخش در سرویس استریم دیزنی پلاس برنامه ریزی شده بود. با این حال کوین فایگی در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که فصل اول این سریال در تابستان سال ۲۰۲۱ با ۱۰ قسمت و به صورت پخش هفتگی اکران خواهد شد و البته خبر از مراحل پیش تولید فصل دوم را نیز داده بود. این سریال در تاریخ چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه برای پخش در این سرویس پخش آنلاین اکران خواهد شد.

امیدوارم از خواندن مقاله همه چیز درباره سریال What If لذت برده باشید. به طبع با انتشار این سریال مقالات بیشتری در مورد آن کار خواهد شد. در هر حال خوشحال می‌شویم که نظرات خود را مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: کلارک گرگ به Marvel What If می‌پیوندد (+لیست صداپیشگان) | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.