Miles Morales ده سالگی‌اش را با لباسی جدید جشن می‌گیرد

Miles Morales ده سالگی‌اش را با لباسی جدید جشن می‌گیرد

چند ماه تا ده سالگی مایلز مورالز (Mile Morales) باقی نمانده و حال اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این شخصیت قرار است تا صاحب لباس جدیدی شود. با کافه کمیک همراه باشید.

مایلز مورالز به‌عنوان یکی از نسخه‌های نسبتا جدید از مرد عنکبوتی (Spider-Man) قرار است تا در تاریخ سوم آگوست (۱۲ مرداد ۱۴۰۰) ده ساله شود و به همین دلیل مارول (Marvel) می‌خواهد تا به این مرد عنکبوتی قرن ۲۱امی‌اش هدیه‌ای دهد و تولد او را جشن بگیرد. در تاریخ اول سپتامبر نویسنده و طراح Miles Morales: Spider-Man #30 به همراه تعدادی دیگر از افراد می‌خواهند تا داستان‌های جدیدی را برای آخرین قهرمان بازمانده‌ی Ultimate Universe خلق کنند (Ultimate Universe نام یکی از جهان‌های مارول است که در آن برخی از شخصیت‌ها دارای نسخه‌های مدرن شده‌ی خود هستند و تغییراتی در آن‌ها به‌وجود آمده). سالادین احمد (Saladin Ahmed)، نویسنده‌ی داستان‌های مایلز، درباره‌ی تولد او گفته:

«تولدت مبارک مایلز مورالز! بالاخره ۱۰ سال شد و آینده‌ای که پیش روی این شخصیت هست، روشن‌تر از این نمی‌تونه باشه»

علاوه بر جشن تولد مایلز، اتفاقی زیادی در پشت صحنه‌ی کمیک بوک‌های Miles Morales: Spider-Man در جریان است که یکی از آن‌ها همین تغییر ظاهر مایلز است و این تغییر به لطف طراح‌ چندین انیمیشن مرد عنکبوتی یعنی چیس کانلی (Chase Conley) اتفاق می‌افتد. اگر کمی به لباس مایلز دقت کنید، قطعا به یاد لباس Scarlet Spider (نسخه‌ی Kain) می‌افتید که زمان زیادی از انتشار کمیک‌های او نمی‌گذرد؛ دقیقا با همان شکل‌های روی لباس و همان ترکیب رنگ.

آخرین اخبار کمیک را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Gamesrader

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: از طراحی لباس جدید Miles Morales به طور رسمی رونمایی شد | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.