گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم دی ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • به‌نظر می‌رسد پشت صحنه پروژه های مارول به دلیل تغییرات زیاد، دچار هرج و مرج است

گزارش جدیدی در مورد وضعیت VFX در هالیوود ادعا می‌کند که پروژه‌های مارول در پشت صحنه دچار هرج و مرج هستند. طبق گزارش Vulture مارول توانایی مدیریت تصمیمات لازم در مورد پروژه‌ها و ارتباط با همکاران VFX را نداشته و این موضوع باعث ایجاد تغییرات بزرگی می‌شود. به گفته یک انیماتور ناشناس که روی پروژه‌های گذشته مارول کار کرده است، یکی از مسائل رایجی که نارضایتی تیم VFX را تشدید می‌کند، درخواست مارول برای تغییر پایان‌ پروژه‌ها به جای پایبند ماندن به آنچه در ابتدا روی آن توافق شده بود، می‌باشد‌. تغییرات ناگهانی در پروژه‌ها باعث ایجاد هزینه و زحمات بیشتری خواهد شد که ممکن است باعث افت کیفیت اثر شود.

  • طبق گزارش‌ها مارول به هنرمندان VFX بیست درصد کمتر از سایر استودیوها پرداخت می‌کند

در حالی که استودیو مارول به فیلم‌های ابر قهرمانی خاص خود شناخته می‌شود، هنرمندان VFX که بر روی این فیلم‌ها کار می‌کنند، دریافتی کمتر نسبت به سایر پروژه‌ها دارند. صنعت VFX به کمبود کارکنان و ساعات بیش از حد کار کردن معروف است که بسیاری مارول را دلیل اصلی این مشکل می‌دانند. مارول برای کاری که سه نفر باید آن را انجام دهند، یک نیرو استخدام می‌کند و پرداختی او هم، کمتر از سایر افراد است که همین موضوع نارضایتی زیادی بین فعالان VFX برانگیخته است.

Jacob Elordi - IMDb

  • می‌توانید Jacob Elordi را در نقش سوپرمن تصور کنید؟

جیمز گان به شایعه حضور Jacob Elordi به عنوان سوپرمن بعدی دنیای دی‌سی پاسخ داد. جیمز گان در توییتر نوشت که هنوز هیچ بازیگری برای این نقش انتخاب نشده و زمانی این کار انجام خواهد گرفت که فیلمنامه به اتمام رسیده یا حداقل به پایان نزدیک باشد.

  • بتمن 2 در دست ساخت است

کارگران فیلم بتمن، Matt Reeves تایید کرد که مشغول کار بر روی فیلم بتمن 2 هستند. این کارگردان در طول مصاحبه خود با Collider سعی در پنهان کردن این موضوع داشت اما بین صحبت‌ها به این موضوع اشاره کرد که مشغول کار بر روی فیلم دوم بتمن بوده و رابرت پتینسون به نقش خود به عنوان شوالیه تاریکی باز می‌گردد.

  • مت ریوز برنامه‌ریزی خاصی خارج از دنیای دی‌سی جیمز گان دارد

مت ریوز، کارگردان بتمن برای دنیای Bat-verse خود برنامه ریزی انجام داده است که این برنامه‌ها هنوز ارتباطی با دنیای دی‌سی جیمز گان ندارند. طبق صحبت‌های مت ریوز، او با مدیران دی‌سی صحبت کرده و هر دو طرف سعی دارند این دنیاها را موازی پیش ببرند. در حال حاضر باید منتظر فیلم بتمن 2 با بازی رابرت پتینسون و سریال The Penguin باشیم اما این دو اثر هنوز ارتباطی با دنیای جیمز گان برقرار نکرده اما شاید در آینده شاهد اتصال این دو دنیا به یکدیگر باشیم.

https://www.booska-p.com/wp-content/uploads/2023/01/The-Batman-Visu-News-1024x750.jpg

  • بتمن 2 به جای شخصیت‌های شرور روی بروس وین متمرکز خواهد شد

مت ریوز کارگردان بتمن 2 توضیح می‌دهد دنباله بتمن به جای نمایش ابرشرورهای جدید، بر شخصیت‌های اصلی تمرکز خواهد کرد. از آنجایی که گاهی ورود شخصیت‌های جدید به یک فیلم می‌تواند شخصیت اصلی را در پس زمینه نگه دارد، این کارگردان تصمیم گرفته بتمن با بازی رابرت پتینسون را به تصویر کشیده و برداشت کامل‌تری از احساسات و رفتارهای او نشان دهد.

  • اخبار جدیدی از فیلم کاپیتان سیاره (Captain Planet) به گوش می‌رسد

اخبار جدیدی در مورد وضعیت فیلم سینمایی کاپیتان سیاره (Captain Planet) منتشر شده است. لئوناردو دی‌کاپریو تهیه این فیلم بوده و سالهاست بر روی توسعه آن کار می‌کند. برخی تصور می‌کردند که این پروژه به دست فراموشی سپرده شده است اما Glen Powell در مصاحبه خود با ET Online بیان کرد فیلم Captain Planet هنوز در حال توسعه است و وضعیت کلی آن به وارنر بستگی دارد.

MADAME WEB TEASER POSTER LOGO PNG 2024 by Andrewvm on DeviantArt

  • لوگوی فیلم مادام وب منتشر شد

مدیر فیلم برداری Duane Charles Manwiller در اینستا لوگوی فیلم مادام وب را منتشر کرده و اعلام کرد فیلم برداری آن رسما به اتمام رسیده است. او در بخش نظرات پست خود پایان فیلمبرداری را تایید و طرفداران را بیشتر از قبل مشتاق تماشای این فیلم کرد.

  • بازیگر K. Simmons بیان کرد به بازی در فیلم دیگری در کنار Sam Raimi علاقمند است

این بازیگر اخیرا اعلام کرده اگر سونی برای فیلم Spider-Man 4 با Sam Raimi همکاری کند، مشتاق بازی در نقش J. Jonah Jameson خواهد بود.

  • پوستر Ant-Man 3 نگاهی جزئی‌تر به لباس‌های جدید اسکات و هوپ دارد

پوستر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania لباس های ابر قهرمانی شخصیت‌های این فیلم را با جزئیات بیشتری به تصویر می‌کشد. لباس Paul Rudd کمی قرمزتر از لباس‌های قبلی انت من بوده و لباس Evangeline Lilly دارای ظاهری کاملا جدیدی است که آن را به لباس‌های کمیک شخصیت Wasp نزدیک‌تر می‌کند.

Ant-Man 3 IMAX Poster Gives Detailed Look at Scott and Hope's New Costumes

  • جیمز گان برای داستان سوپرمن خود از All-Star Superman الهام می‌گیرد؟

جیمز گان اخیرا عکسی را در توییتر اپلود کرد که نشان می‌دهد مشغول مطالعه سری All-Star Superman است. یکی از طرفداران از او می‌پرسد که مطمئن نیست جیمز طرفدار این کمیک است یا اولین بار است که آن را می‌خواند؛ جیمز گان در پاسخ توضیح می‌دهد که بارها و بارها آن را خوانده است. جیمز مشغول کار بر روی فیلم نامه سوپرمن جدید است و احتمال دارد که از این شخصیت برای فیلم جدید خود الهام بگیرد.

  • انت من 3 فیلمی از سری اونجرز تنها با حضور یک اونجر است

نویسنده Jeff Loveness می‌گوید فیلم انت من 3 یک فیلم از سری اونجرز است با این تفاوت که فقط یک اونجر در آن حضور دارد! این فیلم شروع کننده فاز پنجم دنیای مارول خواهد بود و انتظارات از آن بسیار بالاست. علاوه بر آن کانگ فاتح در انت من 3 جز نقش‌های اصلی است که خاص بودن این شخصیت افراد زیادی را به این فیلم علاقمند کرده است.

اخبار تلویزیونی

  • فیلمبرداری Agatha: Coven of Chaos از 17 ژانویه آغاز شده است

طبق گزارش Hollywood Reporter اولین روز فیلم برداری اسپین اف وانداویژن در روز 17 ژانویه بود. تاریخ پخش این سریال 9 قسمتی برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

The Flash Final Season Release New Poster

  • پوستر جدیدی برای فصل نهم سریال The Flash منتشر شد

بری آلن در پوستر رسمی جدید فصل نهم و آخر سریال The Flash شبکه CW با سرعت زیادی در حال حرکت است. بر روی پوستر The Final Run نوشته شده و در دو طرف آن 8 پوستر فصل‌های قبل دیده می‌شود. فصل نهم سریال فلش در 8 فوریه از شبکه CW پخش خواهد شد.

  • شایعه شده که مارول در حال ساخت یک سریال جدید با همراهی شخصیت Wong است

یک شایعه جدید حاکی از آن است که استودیوی مارول در حال توسعه یک سریال انفرادی برای شخصیت Wong است که در مدرسه Strange Academy اتفاق می‌افتد. این گزارش توسط The Cosmic Circus منتشر شده که طبق آن شخصیت‌های America Chavez و Zelma Stanton هم در این سریال حضور خواهند داشت.

  • نیازی نیست نگران کنسل شدن سریال سندمن باشیم

اخیرا Neil Gaiman به طرفداران اطمینان داده است که سریال سندمن قرار نیست میان پروژه‌های کنسل شده نتفلیکس جای گیرد. از آنجایی که نتفلیکس بخشی از سریال‌های خود را لغو می‌کند، این نگرانی کاملا طبیعی است اما در این لحظه همه چیز برای فصل دوم سریال سندمن خوب بنظر می‌رسد و قرار نیست خبر لغو آن را بشنویم.

The Walking Dead: Dead City: Everything We Know So Far About The Latest  Spin-Off

  • سریال Dead City منزجر کننده‌ترین زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد

Eli Jorne شو رانر Walking Dead: Dead City بیان کرده زامبی‌های سریال پیش رو وحشتناک‌تر و منزجر کننده‌تر از زامبی‌هایی هستند که تا به امروز دیده‌ایم. این تهیه کننده در مصاحبه‌ای با Collider به ترسناک بودن زامبی‌های این سریال اشاره کرد و بنظر می‌رسد با چیزی فراتر از زامبی‌های همیشگی روبه‌رو هستیم.

  • فیلم‌برداری سندمن 2 از تابستان آغاز خواهد شد

ستاره سریال سندمن Mason Alexander Park تایید کرد که فیلم برداری فصل دوم آن به صورت رسمی از تابستان آغاز می‌شود. این بازیگر در توییتر به فن ‌ها اطلاع داد که از تابستان کار بر روی فصل جدید را شروع می‌کنند.

اخبار بازی ویدیویی

  • جزئیاتی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League Leak لو رفت

تصویر منتشر شده از پنل نسخه آلفای بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نشان می‌دهد که امکان خرید آیتم‌های تزئینی وجود داشته و بازی دارای چند ارز داخلی خواهد بود. بتل پس بازی به کاربران اجازه خواهد داد تا آیتم‌های مورد علاقه خود را خریداری نمایند. این بازی به صورت انفرادی و چند نفری قابل انجام است که قابلیت بتل پس امکان پیشرفت بیشتر را فراهم می‌سازد.

Suicide Squad Kill the Justice League_05

اخبار کمیک

  • مارول جدیدترین پلنگ سیاه را معرفی می‌کند

Marvel’s Voices: Wakanda Forever که در ماه فوریه منتشر می‌شود، پنج داستان مختلف از قهرمانان واکاندا را به تصویر خواهد کشید. پیش نمایشی از این مجموعه شخصیت پلنگ سیاه را نشان می‌دهد که به قلم Juni Ba نوشته و کشیده شده است. از شخصیت‌های دیگر آن می‌توان به Shuri, Okoye اشاره کرد.

  • سری Groot بالاخره منشا نگهبان کهکشان را فاش می‌کند

در سری اختصاصی شخصیت Groot بالاخره به پاسخ سوال خود خواهیم رسید: این شخصیت از کجا آمد و چگونه شکل گرفت؟ شماره اول این کمیک در 3 می 2023 منتشر می‌شود.

DC Debuts a New Batwoman With a Striking Costume

  • دی‌سی از بت وومن جدید رونمایی کرد

در شماره چهارم Batman Incorporated شخصیت جدیدی معرفی می‌شود که مشابه بت وومن است اما لباسی نارنجی-مشکی به تن دارد. اسم این شخصیت Oryx است و در کمیک‌ها کنار The Fallen و Hollow ایستاده و با آن‌ها همکاری می‌کند.

  • مارول یک مرد عنکبوتی جدید با قدرت شیطانی را معرفی کرد

در شماره هفدهم Amazing Spider-Man یک مرد عنکبوتی/پیتر پارکر شیطانی جدید معرفی می‌شود که خود را Rek-Rap می‌نامد.

  • مارول Blade 2099 را معرفی می‌کند

این کمیک در می 2023 با نام Spider-Man 2099: Dark Genesis عرضه می‌شود که در آن با شخصیت‌های جدیدی از جمله نسخه‌های خاص Blade, Punisher, Daredevil روبه‌رو خواهیم شد. نویسندگی کمیک Spider-Man 2099: Dark Genesis بر عهده Steve Orlando بوده و تصویر گر آن Justin Mason است.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.