سریال The Boys برای فصل چهارم تمدید شد

سریال The Boys برای فصل چهارم تمدید شد

به‌ همین تازگی گزارشی منتشر شده مبنی بر تمدید شدن سریال The Boys برای چهارمین فصل خود. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

اخیرا اکانتی در اینستاگرام ادعا داشته است که چهارمین فصل از سریال پرطرفدار The Boys ساخته و پخش خواهد شد؛ همچنین این اکانت گفته است که مراحل تولید فصل چهار از سال ۲۰۲۲ شروع می‌شود، اما هیچ یک از این اطلاعات هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده. نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که ما هنوز تاریخی از پخش فصل سوم نداریم و نمی‌دانیم برای چه زمانی خود را باید برای آن آماده کنیم.

اکانت مذکور ادعا داشت که مراحل پیش تولید فصل جدید از مارچ ۲۰۲۲ شروع خواهد شد و در ادامه‌ی همین فرآیند، فیلم‌برداری آن نیز آغاز می‌شود. بر اساس گفته‌های Midgard Times ساخت فصل سوم در مرداد-شهریور امسال به پایان می‌رسد و در نیمه‌های ۲۰۲۲ برای پخش حاضر می‌شود. اگر که این گزارش درست و دقیق باشد، زمان ساخت فصل چهار نیز همانی خواهد بود که شایعه‌ شده‌ست. Midgard Times همچنین گفته است که اسپین آف سریال در دنیای خود سریال اتفاق می‌افتد؛ این سریال اسپین آف به دوران جوانی هرکدام از ابرقهرمانان سریال و دوران آموزش‌شان توسط شرکت Vought می‌پردازد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.