دیو باتیستا از دوران پیش از حضورش در Guardians of the Galaxy می‌گوید

Dave Bautista از دوران پیش از حضورش در Guardians of the Galaxy می‌گوید

باتیستا طبق گفته‌هایش پیش از انتخاب شدن برای نقش درکس، دوران سختی را در زندگی‌اش می‌گذرانده. با کافه کمیک در ادامه خبر همراه باشید.

دیو باتیستا، قبل از اینکه برای شخصیت درکس (Drax) در جهان مارول (Marvel) انتخاب شود، وارد دوران سختی از زندگی‌اش شده بود. باتیستا در جدیدترین مصاحبه‌اش با IGN درباره‌ی آن زمان از زندگی‌اش توضیح داده‌ است:

«برای اینکه افراد بدونن زندگی من بعد از این نقش تا چه اندازه‌ای تغییر کرد، اول باید بدونن که من از کجا اومدم، چه چیزهایی رو تجربه کردم و از سر گذروندم؛ و چه چیزهایی رو پشت سرم رها کردم و شانسم رو برای بازیگر شدن انتخاب کردم. من وقتی که برای نقش درکس انتخاب شدم طی سه سالی قبلش خیلی کم کار کرده بود. من کشتی رو ول کرده بودم، اما امکانش رو داشتم هرزمان که می‌خواستم برگردم بهش.

ولی می‌دونید، مسئله این بود که توی همونجای قبلی می‌موندم و نمی‌تونستم پیشرفتی داشته باشم. به‌خاطر همین شانسم رو امتحان کردم. وقتی هم که نقش درکس رو به دست آوردم، به‌خاطر فقری که داشتم زندگیم کامل عوض شد. الانم که می‌گم فقر یعنی واقعا پول نداشتم مرد! خونه‌ام رو ازم گرفته بودن و هیچی نداشتم. هرچی داشتم و نداشتم رو فروختم؛ هرچی از طریق پول کشتی به‌دست آورده بودم رو فروختم. این‌جوری بگم که همه‌چیم رو ازدست دادم.»

باتیستا پس از اینکه در مارول نقشی را به‌دست آورد، توجه همگان را به خود جلب کرد، به‌طوری که یکی از پس از دیگری پیشنهادات مختلف را دریافت کرد و در فیلم‌های مختلفی حضور پیدا کرد و حالا جدیدترین فیلمی که در آن حضور خواهد داشت، Dune خواهد بود. باتیستا در ادامه افزود:

«درکس کل حرفه‌ی من رو عوض کرد و به معنای واقعی کلمه مسیر کل زندگیم رو تغییر داد. زندگیم بهتر شد و منم موفق‌تر شدم. بعد از بازی توی نقش درکس بود که همه چیز یهویی غیرواقعی به‌نظر میومد. زمان زیادی از اون موقع نگذشته که من برای خرید غذا و اجاره خونه پول قرض می‌گرفتم. مجبور می‌شدم برای اینکه بتونم برای بچه‌هام هدیه کریسمس بگیرم، پول قرض کنم. خیلی از این دوران نگذشته.»

جدیدترین اثری که توسط مارول ساخته خواهد شد و باتیسا برای شخصیت درکس در آن بازخواهد گشت، قسمت سوم از مجموعه‌ی Guardians of the Galaxy خواهد بود که طبق آخرین گزارش‌ها، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.