کمیک Superman: Son of Kal-El از تفاوت سوپرمن و پسرش می‌گوید

تام تیلور (Tom Taylor) نویسنده سری کمیک Superman: Son of Kal-El از علاقه شخصی‌اش به سوپرمن و تفاوت پسر سوپرمن با او می‌گوید. با کافه کمیک همراه باشید.

درحالی که سوپرمن (Superman) طرفداران بسیار زیادی دارد که صفحات کمیک‌هایش ورق می‌زنند، در سری کمیک Superman: Son of Kal-El او شنل و لباس خود را به به پسرش جان می‌دهد. کمیکی که به‌وسیله تام تیلور و جان تیمز (John Timms) نوشته شده. این سری کمیک، پسر نوجوان قهرمان آینده را درحال روبه‌رو شدن با دشمنان‌اش نشان می‌دهد.

درحالی که جان رویکرد خاص و منحصر به فردی به‌عنوان یک ابرقهرمان دارد، اما او در تلاش است تا به میراث پدرش احترام بگذارد و آن‌ را برای همیشه زنده نگه دارد. در مصاحبه‌ای که با تیلور انجام گرفته بود، او از علاقه و پیوندی که با سوپرمن دارد حرف زد؛ هم‌چنین اطلاعاتی از دشمنانی که قرار است سوپرمن را به‌چالش بکشد داد. او اضافه کرد که چه‌چیزی تفاوت سوپرمن و پسرش را به‌عنوان سوپرمن جدید می‌سازد.

کمیک Superman: Son of Kal-El از جدیدترین کمیک‌های دی‌سی (DC) و سوپرمن بوده که تیمز ترسیم و توسط گیب الطائب (Gabe Altaeb) رنگ آمیزی شده. در هنگام کنفرانس، تیلور اشاره کرد که از سال‌های ابتدایی زندگی‌اش عاشق کمیک بوده و ارزش بسیار بالایی را برای سوپرمن قائل بوده.

تیلور از علاقه زیاد خود به Superman: The Movie با بازی کریستوفر ریو (Christopher Reeve) گفت و اضافه کرد که با این‌که او به‌دست مادری مجرد بزرگ شده بود، اما سوپرمن می‌تواند به‌عنوان یک پدر ظاهر شود. با در نظر گرفتن این موضوع، تیلور افتخار زیادی کرد که قرار است روی سری جدید کمیک‌های سوپرمن کار کند و تفاوت تفاوت Jon و Clark را به تصویر بکشد.

تفاوت Jon و Clark

تفاوت Jon و Clark

حالا که هویت کلارک کنت (Clark Kent) به‌عنوان سوپرمن برای همگان فاش شده، این حقیقت برای جان در راه درک میراث پدر خود ضروری خواهد بود. تیلور توضیح داد:

«سوپرمن به‌اندازه یک بطری کوکاکولا قابل تشخیص است؛ او نمادی است که کل دنیا می‌شناسند، بنابراین، چیزی نخواهد بود که جان بتواند آن را پنهان یا از آن پنهان شود.

جان تیمز به‌عنوان آرتیست این کمیک، انرژی خاصی را به کار منتقل می‌کند. اگر با کار او آشنا باشید، می‌توانید تشخیص دهید که در هرکدام از شخصیت‌هایی که می‌کشد، شور و حال خاصی دیده می‌شود و می‌توان به‌راحتی فهمید که آن‌ها آماده جهش و مبارزه هستند.

در کمیکی به این شکل، جان قهرمانی جاه‌طلب است که همیشه برای مبارزه آماده است؛ او پدرش نیست، او هنوز یک فرد بالغ نشده و ما نمی‌توانیم بگوییم که قرار است با مواجه شدن با هر خطری، چه واکنشی نشان دهد. ما می‌دانیم که کلارک چگونه عمل می‌کند، اما جان؟ جان می‌تواند هرطوری عمل کند و این دقیقا وجه تفاوت Jon و Clark را نشان خواهد داد.

تمام این احساس را شما می‌توانید با طراحی‌های زیبا و پر حس تیمز درک کنید؛ چهره بی‌گناه و ساده‌لوحانه‌ای که به بهترین شکل برای این کتاب مناسب است.»

تفاوت سوپرمن و پسرش

تفاوت سوپرمن و پسرش

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، اولین سکانس کمیک Superman: Son of Kal-El #1 صحنه تولد جان در قلعه یخی را نشان می‌دهد؛ تیلور احساس کرد که نشان دادن تولد او نیاز است و این می‌تواند کلارک را از جان به‌خوبی تمایز دهد.

یکی از جذابیت‌های دیگر جان این است که او به‌غیر از این‌که میراث پدرش را حفط می‌کند، آن را به‌چالش هم می‌کشد. او می‌خواهد به‌خوبی رشد کند و به‌دنبال جوابی برای این‌که چرا پدرش بعضی از مشکلات بزرگ را حل نکرده می‌گردد. این مورد تفاوت Jon و Clark را به خوبی نشان می‌دهد.

در مواجهه جان با نگرانی‌های دنیای واقعی، تیلور به شماره‌های اولیه اکشن کمیکس روی آورد تا نحوه برخورد سوپرمن با مسائل معاصر را در یک لنز مدرن نشان دهد. درحالی که جان می‌داند که باید با احتیاط به این مسائل بپردازد، او هم‌چنین با احساسات خام و اشتیاق چشم بازتر نسبت به پدرش به این نگرانی ها نزدیک می‌شود.

برعکس دیمین (Damian)، جان درطول این جدول زمانی دوستان و متحدان زیادی در کره زمین ندارد، زیرا لژیون قهرمانان فوق‌العاده هنوز در قرن ۳۱‌ام است. این باعث شد که تیلور یک بازیگر نقش مکمل جدید بسازد. اگرچه، او تایید کرد که قصد دارد دوستی جان و دیمین را درکنار حضور بیش‌تر لوئیس لین (Lois Lane) به طور برجسته حفظ کند.

تفاوت سوپرمن و پسرش

تفاوت سوپرمن و پسرش

رسانه CBR از این‌که تجربه برگشت به گذشته سوپرمن برای تیلور چگونه بوده از او سوال کرد و او گفت:

«این چیزی است که من عاشق‌اش هستم؛ افرادی هستند که بتمن (Batman) را دوست دارند و افرادی هم در این بین عاشق سوپرمن هستند. من سوپرمن را ترجیح می‌دهم و عاشق این هستم که به ریشه‌های قدیمی و گذشته تاریک و الهام‌دهنده سوپرمن برگردم. من تفریحی را می‌خواهم که نه تنها مرا سرگرم کند؛ بلکه مرا مجبور کند تا ازخودم بخواهم که بهتر باشم. این بخش بزرگی از کتاب جان خواهد بود و من به‌عنوان یک نویسنده، دوست دارم که داستان‌های مثبتی را روایت کنم؛ چیزی که می‌توانید در داستان نایت‌وینگ (Nightwing) تماشا کنید. جان کنت به‌وسیله کلارک و لوئیس بزرگ شده، کمک بزرگی نیست اما ذات او یک کاراکتر مثبت است که آن آتش و شجاعت را از لوئیس، آن میل برای تغییر و دلسوزی را از کلارک به ارث برده.

سوپرمن نام خود را به نایت‌وینگ داد، چیزهای زیادی وجود دارد که نایت وینگ با دیدن کلارک کنت به آن‌ها توجه می‌کند و من فکر می‌کنم منصفانه است که بگویم شباهت‌هایی بین این دو وجود دارد. مشخص است که نایت‌وینگ در مسیر خود قرار دارد، اما ایده مشابهی وجود دارد که می‌خواهد کار خوبی انجام دهد، چراکه هردو آن‌ها هدف مشترکی دارند.

تفاوت در این‌جاست که نایت‌وینگ درحد کنترل خیابان‌های یک شهر است. اما جان کنت می‌تواند یک کوه را جابه‌جا کند. این چیزی است که می‌تواند به‌قدر زیادی برای مردم ملال‌آور باشد؛ این‌که قدرت جان یک تهدید است و او می‌تواند باعث فساد شود، چیزی که سوپرمن جدید را تبدیل به بزرگ‌ترین ضدقهرمان دنیای دی‌سی می‌کند.

نایت‌وینگ هم می‌تواند تبدیل به یک ضدقهرمان شود، اما جان جهانی می‌شود؛ وقتی که شما بتوانید در یک‌ تپش قلب به‌دور دنیا سفر کنید، مرز‌ها چه‌معنی دارند؟»

تفاوت سوپرمن و پسرش

تفاوت سوپرمن و پسرش

تیلور تأیید کرد که با پدرش خارج از جهان، جان سوپرمن زمین خواهد بود و برای مدتی از دیگر عناوین سوپرمن جدا می‌شود. سوپربوی کانر کنت (Superboy Conner Kent)، که تیلور به آن اشاره می‌کند، در گروه Suicide Squad مشغول است.

کمیک Superman: Son of Kal-El قرار است یکی از بزرگ‌ترین کار‌های تیلور باشد؛ سری کمیکی که زندگی پسر لوئیس و کلارک را به طرفدران سوپرمن به‌خوبی نشان دهد. جلد اول این کمیک از تاریخ ۵ مرداد یا ۲۷ جولای قابل خریداری و مطالعه است.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

A person who's been born to die with Video Games! Gonna write the bests Gonna make the bests

  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.