• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • ۱۰ گزینه مناسب برای بازیگر دکتر دووم | چه بازیگری باید نقش دکتر دومم را در MCU بازی کند؟

۱۰ گزینه مناسب برای بازیگر دکتر دووم | چه بازیگری باید نقش دکتر دومم را در MCU بازی کند؟

بازیگر دکتر دووم

طبق اخباری که اخیرا منتشر شده، ممکن است به زودی شاهد حضور شخصیت دکتر دووم در دنیای سینمایی مارول باشیم. در حالی که انتشار ریبوت فیلم Fantastic Four شانس حضور شخصیت دکتر دووم را تا حد زیادی بالا می‌برد، گزارشات اخیر این احتمال را بیشتر کرده است. طبق گزارش Variety، مارول پس از دستگیری جاناتان میجرز، دکتر دووم را جایگزین کانگ می‌کند. در این مقاله از کافه کمیک به معرفی انتخاب‌های مناسب برای بازیگر دکتر دووم خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

  • پن بدجلی (Penn Badgley) می‌تواند یک دووم جذاب و شرور باشد

پن بدجلی یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایفای نقش رید ریچاردز است اما او می‌تواند در نقش دکتر دووم، جذابیت‌های بیشتری از بازی خود را به نمایش بگذارد. محبوبیت این بازیگر بیش از هر چیزی به نقش او در سریال You باز می‌گردد. او در این سریال نقش یک جامعه‌گریز روانی را ایفا کرده و بازی چشم‌گیری به نمایش می‌گذارد. به مرور زمان این قاتل عاشق گئونور بِک شده و شخصیت او دچار تحولی بزرگ می‌شود. دکتر دووم به بازیگری نیاز دارد که بتواند به شدت رعب آور باشد اما در عین حال، فضایی برای همدردی تماشاگران باقی بگذارد و بدجلی می‌تواند این کار را انجام دهد.

کولمن دومینگو، بازیگر دکتر دووم

کولمن دومینگو، بازیگر دکتر دووم

  • کولمن دومینگو (Colman Domingo) با صدای عالی گزینه مناسبی برای بازیگر دکتر دووم است

کولمن دومینگو انتخاب جالبی برای بازی در نقش Doctor Doom خواهد بود. این بازیگر صدای عمیق و بی نقصی دارد که می‌تواند جذابیت زیادی به شخصیت دکتر دووم ببخشد. دومینگو در مجموعه‌ای از فیلم‌های نامزد اسکار ظاهر شده و برای نقش مهمانش به عنوان یکی از پیچیده‌ترین و دلسوزترین شخصیت‌های Euphoria برنده جایزه امی شده است. علاوه بر این با بازی در نقش ویکتور Fear the Walking Dead، توانایی خود را در ایفای نقش یک شخصیت باهوش که همیشه از همه جلوتر است را نشان داده، درست مانند شخصیتی که دکتر دووم باید داشته باشد.

  • دن استیونز (Dan Stevens) تجربه‌ای در دنیای مارول دارد

دن استیونز قبلاً با بازی در نقش دیوید، پسر پروفسور ایکس (Professor X) در دنیای مارول حضور داشته است. این بازیگر در طول حضور خود در این نقش نشان داده که می‌تواند به خوبی شخصیت‌های کمیک را به تصویر بکشد. علاوه بر آن با بازی در فیلم The Guest مهارت‌های خود در بازیگری را به نمایش گذاشت.

بیلی کراداپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازیگر دکتر دووم

بیلی کراداپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازیگر دکتر دووم

  • بیلی کراداپ (Billy Crudup) یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازیگر دکتر دووم

بیلی کراداپ در حالی که پروژه‌ای در مارول ندارد، تجربه بازی در نقش شخصیت‌های کتاب کمیک دی‌سی را در کارنامه خود دارد. این بازیگر در فیلم Watchmen زک اسنایدر به یکی از قدرتمندترین شخصیت‌های کمیک تاریخ، دکتر منهتن (Dr. Manhattan) جان بخشید. کراداپ جاذبه‌ای در بازی خود دارد که کاملا با شخصیت دکتر دووم متناسب است.

علاوه بر این از آنجایی که بیلی کراداپ در بیشتر فیلم به دلیل ماهیت CGI غیرقابل تشخیص بود، مجبور شد برای به تصویر کشیدن بهتر این شخصیت، به صدای خود تکیه کند که همین موضوع هم او را به انتخابی عالی برای بازیگر دکتر دووم تبدیل می‌کند.

  • مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)

مایکل فاسبندر ممکن است بازیگر مگنیتو در فیلم ددپول 3 باشد. اگر شایعات حضور شخصیت مگنیتو صحت نداشته باشند، مایکل فاسبندر گزینه‌ای عالی برای شخصیت دکتر دووم در دنیای سینمایی مارول است. در حالی که این دو شخصیت تفاوت زیادی با یکدیگر دارند اما هر دو (مگنیتو و دووم) شخصیت‌های پیچیده‌ای با گذشته‌های تاریک داشته و فاسبندر می‌تواند هر دو را به خوبی اجرا کند.

مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)

مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)

  • مدس میکلسن (Mads Mikkelsen)

مدس میکلسن برای بازیگر دکتر دووم انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود. این بازیگر یکی از بازیگران توانمند و قابل اطمینان برای ایفای نقش شخصیت‌های شرور مهم مانند دکتر دووم است. توانایی این بازیگر در نقش Kaecilius فیلم Doctor Strange هدر رفت و نقش جدیدی به عنوان دکتر دووم به او اجازه می‌دهد تمام پتانسیل خود را نشان دهد.

نیکولای کاستر والدو

نیکولای کاستر والدو

  • نیکولای کاستر والدو (Nikolaj Coster-Waldau)

لیست بهترین گزینه‌ها برای بازیگر دکتر دووم بدون نیکولای کاستر والداو کامل نیست. این بازیگر با بازی در نقش جیمی لنیستر در بازی تاج و تخت به شهرت رسید. او در ابتدا شخصیت خوبی نداشت اما با توانایی بازیگر این شخصیت و تحولی که در طول سریال تجربه کرد، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین نقش‌های سریال شد. نیکولای کاستر والدو می‌تواند با قدرت بازیگری خود، شخصیت دکتر دووم را به خوبی اجرا کند.

  • جان هم (Jon Hamm)

جان هم هر چیزی که شخصیت دکتر دووم نیاز دارد را به عنوان یک بازیگر ارائه می‌دهد. او صدا، قد، توانایی بازیگری، جذابیت و فیزیک بدنی داشته که به خوبی با شخصیت دکتر دووم تطابق دارد. جان هم از قوی‌ترین گزینه‌ها برای بازیگر دکتر دووم است و در صورت انتخاب، می‌تواند نظر بینندگان دنیای سینمایی مارول را به خود جلب کند.

کیلین مورفی، بازیگر دکتر دووم

کیلین مورفی، بازیگر دکتر دووم

  • کیلین مورفی (Cillian Murphy)

کیلین مورفی از محبوب‌ترین بازیگرانی است که طرفداران دنیای سینمایی مارول، دوست دارند او را در قالب شخصیت دکتر دووم ببینند. مورفی با ایفای نقش در پیکی بلایندرز و اوپنهایمر نشان داد که خونسردی مناسبی برای ایفای نقش دکتر دووم دارد. مورفی توانایی بازیگری شگفت انگیزی داشته و مطمئنا گزینه بسیار مناسبی برای دکتر دووم است.

  • اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) انتخابی مناسب برای بازیگر دکتر دووم

آخرین نفر لیست بهترین بازیگر دکتر دووم، اندرو لینکلن است. لینکلن 50 ساله یکی از بهترین بازیگران پیشرو در تاریخ تلویزیون است که در 9 فصل سریال The Walking Dead به ریک گرایمز جان بخشید. انتخاب یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران دهه گذشته در نقش Doctor Doom مطمئناً طرفداران دنیای سینمای مارول را هیجان زده خواهد کرد.

به نظر شما کدام یک از بازیگران این لیست، بهترین انتخاب برای شخصیت دکتر دووم هستند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.