عکس‌های محل فیلم‌برداری Spider-Man: No Way Home غافلگیر کننده است

عکس‌های محل فیلم‌برداری Spider-Man: No Way Home خبر از یک غافلگیری می‌دهد

چند روزی‌ است که اولین تصاویر از محل فیلم‌برداری Spider-Man: No Way Home منتشر شده‌ست که ممکن است حاکی از حضور شخصیت منفی داستان باشد. با کافه کمیک همراه باشید.

مدت زیادی از تایید حضور دکتر استرنج (Doctor Strange) در کنار مردعنکبوتی (Spider-Man) در فیلم Spider-Man: No Way Home می‌گذرد و حالا به لطف عکاس‌ها، شاهد اولین تصاویر از ملاقت مجدد این دو شخصیت مارول (Marvel)، بعد از ماجرای Endgame  هستیم. اما علاوه بر ملاقات این دو نفر در همان خیابان معروفی که استرنج درش ساکن است، نکته‌ای دیگر در تصویر وجود دارد که توجه همه‌گان را به خود جلب کرده و آن چیزی نیست جز نام F.E.A.S.T. که پشت یک کامیون حک شده است. پس از ماجرای Far From Home و فاش شدن هویت اصلی مردعنکبوتی، منطقی‌ست که این فیلم نیز ادامه‌ی همان ماجرا را برای‌مان به ارمغان بیاورد.

به گمان برخی از افراد،‌ فیلم حول محور کمک گرفتن مردعنکبوتی از استرنج است. اما سوالی که پیش می‌آید درباره‌ی دلیل حضور آن کامیون در صحنه است. این را بدانید که F.E.A.S.T سازمانی‌ست که درباره‌ی مسائلی مانند غذا و بهداشت و چیزهای دیگر به افراد بی‌خانمان و فقیر کمک می‌کند و حال به‌نظر می‌رسد که نقش این سازمان، پررنگ‌تر خواهد شد. اما آن چیزی که داستان F.E.A.S.T را به‌مراتب جذاب‌تر می‌کند، شخصی است که پشت این سازمان خیره حضور دارد: آقای مارتین لی (Martin Li) که همه او را با عنوان Mister Negative می‌شناسند. یکی از شرورهای جذاب مارول که در بازی Marvel’s Spider-Man نیز شاهد حضورش بودیم. درحال حاضر اطلاعات زیادی درباره‌ی قسمت سوم مردعنکبوتی نداریم و درعین حال این فیلم به‌دلیل شایعه‌هایی که درباره‌اش به‌وجود آمده، تبدیل به یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های مارول شده است.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Denofgeek

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.