گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم آبان ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • دنیل رادکلیف بازیگر شناخته شده هری پاتر، مسئول پخش شایعات حضور خود در نقش ولورین است

شایعات حضور بازیگر دنیل رادکلیف در دنیای سینمایی مارول برای نقش ولورین همچنان به گوش می‌رسد و حال مشخص شده که این شایعات در واقع توسط خود دنیل تشدید شده است. دنیل در مصاحبه با GQ بیان کرد که گاهی اوقات از دادن پاسخ یکسان به یک سوال خسته می‌شود و جوابی متفاوت می‌دهد که به واسطه آن شایعات جدید شروع می‌شود. البته لازم به ذکر است که جکمن در قسمت سوم ددپول بار دیگر به این نقش باز خواهد گشت.

  • کوین فایگی فاش کرد که تقریبا از 20 سال پیش، حضور نامور بر روی پرده بزرگ هدف مارول بوده است

طبق تایید کوین فایگی، قبل از حضور نامور در Black Panther: Wakanda Forever برای 20 سال مارول در تلاش بوده تا این شخصیت را بر روی پرده بزرگ سینما به نمایش گذارد. هجده سال پیش قرار بود فیلمنامه‌ای برای شخصیت نامور آماده شود اما زمان بندی و ایده کلی آن صحیح نبود. کارگردان و نویسنده رایان کوگلر، در اولین فیلم پلنگ سیاه، شروع به ایجاد جنگ بین پادشاهی‌ها کرد و در فیلم جدید قرار است در کنار آتلانتیس، با تالوکان و حاکم آن نامور، آشنا شویم.

  • بلک آدام در پایان هفته دوم اکران، باکس آفیس را تسخیر می‌کند

فیلم Black Adam از برادران وارنر و دی سی با بازی دواین جانسون در دومین هفته اکران خود در سینماها، به فروش بسیار خوبی دست یافت. طبق گزارش Variety، بلک آدام بعد از ده روز اکران در سینماها فروشی بیش از 250 میلیون دلار در سراسر جهان را ثبت کرد. این فیلم پس از اضافه کردن 39 میلیون دلار به درآمد خود در 76 بازار خارجی، در مجموع 139 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی بدست آورده است. بلک آدام ۱۱۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی به دست آورد و دو هفته متوالی جایگاه اول باکس آفیس را در اختیار دارد.

  • هنری کویل در مورد بازگشت خود به عنوان سوپرمن صحبت می‌کند

هنری کویل در مصاحبه ای با Collider، درباره فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی Black Adam در حین فیلمبرداری سریال The Witcher صحبت کرد. هنری در این مورد توضیح داد که قسمت حضورش در فیلم بلک ادام به صورت مخفیانه فیلم برداری شده و درب استودیو قفل شده بود تا کسی وارد نشود زیرا قرار بود حضور هنری تا زمان مشخص مخفی بماند. این موضوع به طرز عجیبی برای مدتی رسانه‌ای نشد و کسی از حضور هنری در نقش سوپرمن خبر نداشت.

  • نیت مور، تهیه کننده مارول تایید کرد که Eternals به MCU بازخواهد گشت

در حین صحبت تهیه کننده مارول در مورد Black Panther: Wakanda Forever، از نیت مور سوال شد که آیا دنباله Eternals ساخته می‌شود یا خیر. مور هیچ جزئیات دقیقی را به اشتراک نگذاشت اما به طرفداران اطمینان داد که قرار است دنباله این فیلم ساخته شود.

  • آینده Doctor Fate در تیتراژ پایانی بلک ادام به نمایش گذاشته شد که البته آن سکانس حذف شده است

صحنه حذف شده در صحنه پس از اعتبار تیتراژ پایانی بلک ادام، آینده Doctor Fate را در دنیای دی سی (پس از مرگ او در پایان فیلم) به نمایش گذاشت. در حالی که ترتیب صحنه‌های پس از اعتبار نامشخص است، منابع بیان می‌کنند که این صحنه پس از تیتراژ فیلم سوپرمن نمایش داده می‌شد. در این سکانس کلاه دکتر فیت روی شن‌ها افتاده و دستی مرموز برای برداشتن کلاه دراز شده است.

  • کارگردان Shazam 2 با انتشار یک اسکرین شات، اتمام فیلم را اعلام کرد

کارگردان David F. Sandberg در توییتر اسکرین شاتی از صحنه نهایی شازم 2 به اشتراک گذاشت. در این اسکرین شات تصویر Zachary Levi دیده می‌شود که یک عصا در دست داشته و پشت سر آن یک صاعقه بزرگ دیده می‌شود. تاریخ اکران فیلم Shazam! Fury of the Gods برای 17 مارس 2023 برنامه ریزی شده است.

  • هیو جکمن در فیلم Deadpool 3 یک ولورین عصبانی و بداخلاق‌تر را به تصویر میکشد

با توجه به اینکه ددپول 3 قرار است هیو جکمن را در خود داشته باشد، این بازیگر به حال و هوای شخصیت خود در فیلم اشاره کرده است. طبق صحبت‌های هیو جکمن در مورد شخصیت ولورین در فیلم دد پول 3، شاهد فردی عصبانی‌تر و بد خلق‌تر خواهیم بود که از لحاظ حملات فیزیکی دد پول را به چالش خواهد کشید. Deadpool 3 برای نمایش در 8 نوامبر 2024 برنامه ریزی شده است.

اخبار تلویزیونی

  • آیا هنری کویل به سریال House of the Dragon خواهد پیوست؟

هنری کویل بازیگر شناخته شده سریال The Witcher، به شایعاتی که در مورد انتخاب او برای سریال House of the Dragon شبکه HBO وجود دارد، پاسخ داد. طبق صحبت‌های این بازیگر در پادکست Happy, Sad, Confused، بنظر هنری حضور او در سریال ایده جذابی است اما قرار نیست در فصل‌های آینده این سریال حضور داشته باشد و شایعه صحت ندارد.

  • سریال Stargirl در ماه دسامبر به اتمام خواهد رسید.

سریال Stargirl به لیست سریال‌های لغو شده CW اضافه شد و قسمت آخر آن قرار است در ماه دسامبر به نمایش گذاشته شود. پخش این سریال برای سه فصل ادامه داشت و در ماه دسامبر با سریال اختصاصی این شخصیت خداحافظی خواهیم کرد.

  • قرار بود هر قسمت سریال What If یک سبک انیمیشنی متفاوت داشته باشد.

کارگردان Bryan Andrews در جریان پنل استودیو مارول در لایت باکس اکسپو 2022 در مورد سبک انیمیشن بکار رفته سریال صحبت کرد. این کارگردان توضیح داد که در ابتدا قصد داشت برای هر قسمت What If از سبک خاصی استفاده کند اما بودجه سریال اجازه آن را نداد. به همین دلیل او و رئیس توسعه بصری استودیو مارول به سبک هنری تصویرگر افسانه‌ای J. C. Leyendecker روی آوردند.

  • سریال Vision توسط مارول تایید شد

طبق گزارشات سریالVision  از مارول استودیو یک سریال لایو اکشن جدید، با بازی پل بتانی در نقش ویژن، در دست ساخت است. این سریال Vision Quest نام داشته و قرار است از دیزنی پلاس پخش شود. انتظار می‌رود که الیزابت اولسن در این سریال حضور داشته باشد و با توجه به رابطه ویژن و اسکارلت، این حضور دور از ذهن نیست.

 

اخبار بازی‌های ویدیویی

  • پچ جدید Gotham Knights این هفته منتشر خواهد شد

با وجود اینکه WB Games Montreal اخیراً یک پچ برای Gotham Knights منتشر کرده است، اما این پچ مخصوص کامپیوتر بوده و فقط برخی مشکلات در آن برطرف شده بود. این بازی هنوز با مشکلات عملکردی دست و پنجه نرم می‌کند اما سازنده بازی مشغول کار بر روی این مشکلات است تا بازیکنان تجربه بهتری از انجام بازی داشته باشند. این هفته یک پچ برای بازیکنان کنسول ارائه می‌شود که در آن عملکردها بهبود پیدا خواهد کرد. اطلاعات دقیق‌تر از این پچ به زودی اعلام می‌شود.

  • پچ بازی MultiVersus – Black Adam با تاخیر منتشر خواهد شد اما ارزش صبر را خواهد داشت

Player First Games تایید کرده که ورود بلک ادام به MultiVersus به تعویق افتاده است. قرار بود این ضدقهرمان این هفته در کنار حالت Arcade Mode به عنوان بخشی از فصل 1 منتشر شود اما فعلا باید منتظر ماند. در کنار نابود کردن دشمنان با رعد و برق، توانایی های این شخصیت در MultiVersus ناشناخته است. احتمالاً می‌توان انتظار سرعت فوق العاده و نوعی پرواز را داشت اما زمان مشخص خواهد کرد که دقیقا قابلیت‌های او چیست.

اخبار کمیک

  • تریلر عصر طلایی جدید دی سی، شرورهای جدیدی را معرفی می‌کند

دی سی یک تریلر از The New Golden Age شماره 1 منتشر کرده که در آن به چگونگی عرضه عناوین جدید برای انجمن عدالت آمریکا و Stargirl می‌پردازد. تریلر توسط جف جانز، (نویسنده عصر طلایی جدید) روایت می‌شود و جزئیاتی از انجمن عدالت آمریکا و Stargirl: The Lost Children را نشان می‌دهد. جانز می‌گوید عصر طلایی جدید درباره گذشته، حال و آینده دی سی است که یک خط داستانی از دهه 1940 تا قرن 31 را به نمایش می‌گذارد. تریلر 13 شخصیت را به تصویر می‌کشند که دوباره با خط زمانی ادغام می‌شوند. یک دکتر فیت خانم و جوان، یک شرور جدید به نام “Childminder” و … از جمله شخصیت‌هایی است که در این عصر معرفی خواهند شد.

  • بتمن و جوکر با هم متحد می‌شوند تا هارلی کویین را نجات دهند

کار تیمی آینده بتمن و جوکر، ماموریتی برای نجات هارلی کوین است! نویسنده و هنرمند مارک سیلوستری در Batman & The Joker: The Deadly Duo، قهرمان و شرور را مجبور می‌کند تا با هم متحد شده و هارلی کوئین و دیگران را نجات دهند. این کمیک هفت قسمتی خواهد بود و در آن بتمن و جوکر به نجات متحدان خود خواهند پرداخت.

  • اولین نگاه به مجموعه اختصاصی دختر بلید

فرزند قاتل خون‌آشام افسانه‌ای مارول، کمیک خود با نامBloodline: Daughter of Blade را خواهد داشت که اوایل سال آینده عرضه می‌شود. این مجموعه توسط Danny Lore نوشته شده و طراحی آن توسط Karen S. Darboe انجام شده است. این کمیک نه تنها به ارتباط بریل با پدرش می‌پردازد، بلکه نشان می‌دهد چگونه این فرد قدرت‌های خون آشامی خود را بهبود می‌بخشد. شماره 1 این کمیک، بریل را نشان می‌دهد که شمشیری را با لبخندی خون آلود بیرون می‌کشد.

  • پویزن آی‌وی یک شرور دنیای دی‌سی را کشته و می‌خورد!

در شماره Poison Ivy #6، شخصیت Pamela Isley شرور دنیای دی‌سی،Jason Woodrue را کشته و در کمال تعجب او را می‌خورد. پاملا می‌خواهد قدرت احیاکننده جیسون را جذب کند تا خودش را از قارچ درمان کرده و علاوه بر آن مطمئن شود که مرد سبز به این زودی‌ها برنمی‌گردد، در نتیجه تصمیم می‌گیرد این شرور را بخورد.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.