Ethan Hawke از حضور مرموز خود در سریال Moon Knight صحبت کرد

Ethan Hawke از حضور مرموز خود در سریال Moon Knight صحبت کرد

Ethan Hawke جدیدترین بازیگری است که به سریال Moon Knight اضافه شده و ظاهرا قرار است تا عهده‌دار شخصیت منفی سریال باشد. با کافه کمیک همراه باشید.

ایثان هاوک (Ethan Hawke) استراحت کوتاهی را بعد از فیلم‌برداری سریال به خود اختصاص داد و مصاحبه‌ای داشت درباره‌ی حضور مرموز خود، جزئیاتی درباره‌ی سریال و همچنین منشا الهام شخصیتی که مسئولیت‌اش را بر عهده دارد. او طی مصاحبه‌ای که با رسانه‌ی Late Night with Seth Meyers داشته، میزبان برنامه‌ی به‌خاطر موهای بلند هاوک و عینک‌اش به او گفته‌ست که به دیوید کورش (David Koresh) شباهت دارد و هاوک نیز در جواب گفته است که کورش منبع الهام شخصیت او در سریال است.

درباره‌ی دیوید کورش این را بدانید که او رهبری یک فرقه‌ی مذهبی را بر عهده داشت و نهایتا در سال ۱۹۳۳ در آتش‌سوزی که مربوط به درگیری بین اعضای آن فرقه و پلیس آمریکا بود، کشته شد. درحال حاضر شخصیتی که هاوک دارد آن را بازی می‌کند، نامشخص است اما بر اساس گفته‌های خودش و همچنین ظاهر او، به‌نظر می‌رسد که قرار است تا شاهد یک رهبر مذهبی در سریال باشیم. او در این باره گفت:

«ما داریم خدایان باستانی رو احضار می‌کنیم، برای خوب و بد می‌جنگیم و خیلی هیجان انگیزه»

در ماه ژانویه‌ای که گذشت حضور هاوک در سریال تایید شد، اما نکته‌ی جالب داستان آنجاست که خود او تا زمانی که اسکار آیزاک (Oscar Isaac) صحبت نکرده بود، نسبت به انتخاب شدن‌اش برای شخصیت منفی سریال آگاهی نداشت. او در ادامه گفت:

«من خودم این داستانو از اسکار که سه تا بلوک پایین‌تر از من زندگی می‌کنه شنیدم. رفته بودم قهوه بگیرم که دیدمش و از بازیش تعریف کردم. اونم از بازی من تعریف کرد و گفت که می‌خوام توی سریال باشم یا نه؟ منم این‌‌طوری بودم که آره، حتما. اون برگشت گفت همین الانم هستی»

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.