عدم تایید ویلم دفو از حضورش در فیلم Spider-Man: No Way Home

Green-Goblin-Spiderman

آیا حضور ویلم دفو برای ایفای نقش گرین گابلین در Spider-Man: No Way Home قطعیست؟ همراه کافه کمیک باشید.

ویلم دفو(Willem Dafoe) در مصاحبه ای اخیر درباره حضورش در Spider-Man: No Way Home، نه آن را تایید کرد و نه تکذیب. در مصاحبه با The Wrap، از دفو پرسیده شد که آیا اظهارنظری درباره مشارکت احتمالی در جدیدترین فیلم مرد عنکبوتی دارد یا نه، که پاسخ دفو «هیچ نظری ندارم» بود. او در ادامه افزود که:

«من خیلی نگران هستم، در حال حاضر چیزهای زیادی زیر دستم دارم. می‌دانید، بنظرم باید وقتی درباره‌ی فیلمی صحبت کنیم که آن اکران شده.»

دفو در اصل در نقش نورمن آزبورن/گرین گابلین در مرد عنکبوتی 2002 ظاهر شد؛ اولین فیلم از سه گانه‌ی محبوب سم ریمی. شایعات مبنی بر بازی مجدد دفو در دسامبر سال 2020 شروع شد و گفته شد که این بازیگر دو ماه بعد در لوکیشن های فیلمبرداری No Way Home مشاهده شده. همچنین شایعه شده بود که دفو شرور اصلی فیلم خواهد بود. در ادامه هم شایعات به این دامن می‌زدند که فیلم قرار هست لایو اکشن Sinister Six را نیز به مخاطبین نشان دهد.

توبی مگوایر(Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد(Andrew Garfield) به این فیلم باز خواهند گشت، اما بازیگران و استودیو‌ها درباره‌ی حضورشان تا حد زیادی محافظه کارانه عمل کردند. قبل‌تر هم تایید شده که آلفرد مولینا(Alfred Molina)، بازیگر نقش دکتر اختاپوس در No Way Home حضور خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود جیمی فاکس(Jamie Foxx) نیز در نقش مکس دیلون(الکترو) در فیلم آینده‌ی MCU به نقش آفرینی بپردازد.

فیلم Spider-Man: No Way Home قرار هست 17 دسامبر امسال در سینماها اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.