جیمز گان دوست دارد یک فیلم با درجه سنی بزرگسال از Drax بسازد

جیمز گان دوست دارد یک فیلم با درجه سنی بزرگسال از Drax بسازد

کارگردان معروف دو قسمت Guardians of the Galaxy اخیرا از علاقه‌اش برای ساخت فیلمی از شخصیت درکس گفته. با کافه کمیک همراه باشید.

جدیدترین اثر جیمز گان (James Gunn) یعنی The Suicide Squad به‌عنوان اولین فیلم از جهان DCEU شناخته می‌شود که میزان خشونت آن بیشتر از حد معمول است و همین موضوع یکی از نقاط قوت فیلم محسوب می‌شود، چراکه دیزنی (Disney) هیچگاه به فیلم‌سازان خود اجازه‌ نداده تا به آن درجه از خشونت برسند. به عبارتی دیگر، هیچ یک از فیلم‌های دیزنی با درجه سنی بزرگسال (R-rated) ساخته نشده‌اند و دیزنی درباره‌ی این موضوع هنوز که هنوز است، تصمیم نهایی خود را نگرفته. گان در همین هفته مصاحبه‌ای با رسانه‌ی IndiWire داشته که طی آن گفته‌ست که دیر یا زود چنین اتفاقی می‌افتد و او یک فیلم با درجه سنی بزرگسال برای دیزنی خواهد ساخت. او در مصاحبه‌ی خود گفته:

«به‌نظرم اونا (سران دیزنی) بالاخره اینکار رو می‌کنن. تقریبا مطمئنم که دست به چنین کاری می‌زنن. البته منظورم درباره‌ی سری فیلم‌های Guardians نیست، چون این فیلما فیلم‌های خانوداگی‌ان و داستان‌شون کلا فرق داره. مردم این‌طوری‌ان که آره! بالاخره بهت اجازه دادن که یک فیلم بزرگسال (برای دی سی) بسازی. حالا چی می‌شد اگر Guardians هم با درجه سنی بزرگسال ساخته می‌شد؟»

گان در ادامه از علاقه‌ی خود به ساخت فیلمی مخصوص شخصیت درکس، با بازی دیو باتیستا (Dave Bautista) گفت:

«می‌تونم یک فیلم درکس برای مخاطب بزرگسال بسازم و دوست هم دارم که این کار رو انجام بدم. مثلا یک فیلمی درباره‌ی barbarian Drax. ولی سری فیلم‌های Guardians مثل یک افسانه‌ان و دوست ندارم که با اون‌ها چنین کاری کنم. این‌طوری هم داستان‌شون رو نمی‌نویسم. اصلا نوع داستان‌ و فیلم‌شون این‌طوری نیست. شاید بتونی یه‌سری صحنه‌های تاریک و حتی ترسناک بهشون اضافه کنی، اما نسخه‌ی rock and roll شده‌ی The Suicide Squad نیستن که!»

گان در پایان صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که در ابتدای کار Warner Bros مخالف خشونت در The Suicide Squad بودن، اما نهایتا توانست که آن‌ها را راضی کند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.