دنی دویتو بازیگر نقش پنگوئن داستانی از این شخصیت را قلم خواهد زد

Penguin-Danny-DeVito

دنی دویتو، بازیگر نقش پنگوئن در فیلم Batman Returns، به مناسبت هشتادمین سالگرد این کارکتر، در حال نوشتن داستانی برای این شرور هست. همراه کافه کمیک باشید.

دنی دویتو(Danny DeVito)، بازیگر نقش ازوالد کابلپات(Oswald Cobblepot) در فیلم Batman Returns 1992، مشغول به خلق داستانی برای پنگوئن در کمیک Gotham City Villains Anniversary Giant #1 هست. گفته می‌شود این کمیک 96 صفحه دارد و دشمنان سرشناس بتمن نیز در آن حضور خواهند پیدا کرد. لیست عناوینی که در نوامبر امسال از DC انتظار می‌رود به این اشاره کرده که با داستانی شامل رد هود، مترسک، پویزن آیوی، کیلر ماث، مد هتر، تالیا و راس الغول رو‌به رو هستیم. در راس همه این افراد پنگوئن قرار دارد که در دسامبر، 80 سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

بنظر می‌رسد دویتو پنگوئن را به عنوان پسر گمشده‌ی دو شهروند گاتهام به تصویر کشیده که سرانجام در مسیر جنایتکار شدن قدم برمی‌دارد. پال کامینسکی(Paul Kaminski)، از اعضای تیم DC Batman در توئیتی نوشت:

«این یکی از جالب‌ترین تجربیات زندگی من بوده است و من برای خواندن آن بسیار هیجان زده ام!»

آرتیست دن مورا هم در توییتی، طرح‌هایی از کت‌وومن و پنگوئن را به اشتراک گذاشت و نوشت که برای خواندن داستان این سری بسیار مشتاق هست.

Oswald Cobblepot توسط بیل فینگر(Bill Finger) و باب کین(Bob Kane) خلق شد و اولین بار در Detective Comics #58 سال 1941 حضور پیدا کرد. این شرور در ابتدا به عنوان یک دزد چتردار شروع به کار کرد. سرانجام پنگوئن تبدیل به جنایتکاری سطح بالا شد که توانست مالک سالنی به اسم Iceberg Lounge شود؛ کلوب شبانه‌ی درجه یکی در گاتهام که پایگاه دوستداران جنایت هست.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.