رابرت پتینسون و دستمزد چند میلیون دلاری‌اش برای The Batman

رابرت پتینسون و دستمزد چند میلیون دلاری‌اش برای The Batman

اخیرا گزارش‌هایی از دستمزد بازیگران نقش‌های ابرقهرمانی منتشر شده که یکی از آن‌ها درباره‌ی پتینسون در فیلم The Batman است. با کافه کمیک همراه باشید.

فیلم The Batman که قرار است تا در سال ۲۰۲۲ اکران شود، در اصل همان فیلم مستقل بتمنی‌ است که قرار بود بن افلک (Ben Affleck) مسئولیت کارگردانی‌اش را در کنار بازی در نقش بتمن بر عهده بگیرد. اما پس از ماجراهایی که اتفاق افتاد، این پروژه کنسل شد و مت ریووز (Matt Reeves) با انتخاب رابرت پتینسون (Robert Pattinson) خواستار یک ساخت بلاک باستر از Batman را کرد که داستان‌اش کاملا جدا از جهان DCEU است. فیلمی که به سال‌های آغازین کار شوالیه تاریکی می‌پردازد.

زمانی که گاتهام، هنوز وجود چنین شخصیتی را یک افسانه می‌داند. حال که دو یا سه سال است که از آغاز ساخت پروژه گذشته و در رویداد DC Fandom پارسال تریلری از آن پخش شد، مشخص شده است که پتینسون، بابت بازی در نقش بتمن\بروس وین (Bruce Wayne) دستمزد سه میلیون دلاری دریافت کرده. این دستمزد پتینسون را در لیست پردرآمد‌ترین بازیگران سال ۲۰۲۱، در جایگاه ۱۷ام قرار می‌دهد. این دستمزد شاید در مقابل دستمزد خیلی از بازیگران دیگر که در نقش‌های ابرقهرمانی حضور پیدا می‌کنند، پایین باشد، اما این نکته را در نظر بگیرید که در صورت موفقیت فیلم و شناخته شدن پتینسون به‌عنوان بتمن در سال‌های آینده، شهرتی عظیم و مهم‌تر از سری فیلم‌های Twilight را برای این بازیگر به ارمغان می‌آورد که خود به تنهایی عامل افزایش درآمد در فیلم‌های آینده است.

فیلم The Batman در صورتی که با تاخیر مواجه نشود قرار است تا در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: ScreenRant

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. :rofl:چقدر دی سی خسیسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.