استودیو Marvel فیلمی با محوریت تیمی از ابرانسان‌ها می‌سازد

استودیو Marvel فیلمی با محوریت تیمی از ابرانسان‌ها می‌سازد

گزارش‌هایی مبنی بر ساخت فیلمی جدید توسط مارول، با حضور تیم Midnight Sons منتشر شده. برای ادامه این خبر با کافه کمیک همراه باشید.

ظاهرا طی گزارش‌های پخش شده، مارول (Marvel) قصد دارد تا قسمت پنجم Avengers را با حضور تیم Midnight Sons بسازد. گزارش‌های رسانه That Hashtag Show حاکی از این هستند که مارول درحال ساخت فیلمی از ابرانسان‌هاست که گروه‌هایی چون Young Avengers، Dark Avengers یا Thunderbolts در کنار دیگر اعضای جدید Avengers، در آن حضور دارند که سرانجام منجر به شکل گیری Midnight Sons می‌شوند. این پروژه قرار است تا علاوه بر شخصیت‌های جدید، کاراکترهایی که قبلا به Avengers اضافه شده بودند را تحت عنوان Midnight Sons به تصویر بکشد که با تاریک‌ترین و قدرتمندترین تهدید جهانی روبه می‌شوند.

در این تیم افرادی مانند Doctor Strange، Blade، و Moon Knight حضور دارند. علاوه بر این شخصیت‌ها، این گزارش اظهار داشته که شخصیت‌هایی چون Ghost Rider، Hannibal King و Hellstrom قرار است تا حضور پیدا کنند، و اولین حضور جانی بلیز (Johnny Blaze) و تبدیل شدن او به Ghost Rider در فیلم Doctor Strange and the Multiverse of Madness اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی منفی داستان کاراکتر Blackout خواهد بود، که علاوه بر او، اشاره‌هایی نیز به شخصیت مورد انتظار Mephisto، که همه منتظر حضورش در سریال WandaVision بودند، وجود خواهد داشت.

 

شخصیت Lilin demon که او را با نام Balckout می‌شناسند.

 

 

فیلم‌های Doctor Strange and the Multiverse of Madness، Blade و سریال Moon Knight که همه در دست ساخت هستند، زمینه‌ساز شکل گیری تیم Midnight Sons هستند. این تیم توسط دکتر استرینج شکل می‌گیرد، و بخشی از Avengers است که به مبارزه با تهدید‌های اسرار آمیز و شیطانی اختصاص دارد. از اعضای دیگر تیم می‌شود به Morbius، Doctor Voodoo، Iron Fist، Man-Thing، Scarlet Spider و یک ورژن دیگر از Ghost Rider یعنی دنی کچ (Danny Ketch) اشاره کرد.

اولین بار در سریال Falcon and Winter Soldier بود که به تیم Young Avengers اشاره شد. Young Avengers همیشه یکی از آن پروژه‌هایی بوده که ساخت فیلمی از آن از ایده‌های موجود برای مارول بوده. البته باید به این موضوع اشاره نمود که هیج یک از فیلم‌هایی که تا به حال صحبت‌شان شده، تایید نشده‌اند، اما با موضوعی که قسمت دوم فیلم دکتر استرنج خواهد داشت، وجود عناصر و موضوع‌های فراطبیعی و بین ابعادی قطعی‌ست که می‌تواند زمینه‌ی ساخت فیلمی از Midnight Sons در آینده باشد.

فیلم Doctor Strange and the Multiverse of Madness به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) و با حضور بندیکت کامبرباچ (Benedict Cumberbatc) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) قرار است تا در تاریخ ۲۵ مارچ ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) اکران شود.

برای مطالعه آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.