Eternals و Spider-Man: Far From Home در یک بازه زمانی جریان دارند

spider-man-eternals

گفته شده فیلم‌های Eternals و Spider-Man: Far From Home یک بازه زمانی اتفاق میفتند. همراه ما در کافه کمیک باشید.

رویدادهای دنیای سینمایی مارول با بشکن معروف ثانوس تغییر کرد. این اتفاق، باعث شد تا MCU از لحاظ زمانی به بعد از Blip (همان بشکن معروف ثانوس با سنگ‌های ابدیت) و بعد از آن تقسیم شود. در فاز چهار MCU می‌توان مشخص کرد که کدام فیلم‌ها در چه بازه‌ی زمانی نسبت به این مبدا جریان دارند.

بیوه‌ی سیاه(Black widow) قبل و شانگ-چی بعد از بلیپ اتفاق در جریانند. با توجه به تریلر Eternals،  فیلم بعدی استودیو مارول بعد از بلیپ رخ می‌دهد. نکته دیگر در رابطه با Eternals این هست که می‌دانیم با Spider-Man: Far From Home همزمان در حال وقوع هست. اما چطور؟ در تریلر فیلم، چیزی مرتبط با دنیای مرد عنکبوتی دیده نشده، اما منبع ما در این مورد تریلر نیست. تهیه کننده نت موری(Nate Moore) در مصاحبه‌ای با Empire، به تایم‌لاین مشترک این دو فیلم مارول اشاره کرد و گفت:

«Eternals همزمان با Spider-Man: Far From Home اتفاق میفتد. زمانی که دنیا درحال بازیابی از حملات ثانوس و بازگشت نیمی از جمعیت به زمین هست.»

انتظار می‌رود که بیشتر فیلم‌های آینده‌ی مارول بعد از بلیپ اتفاق بیفتند. البته بیوه سیاه استثنایی بود که داستانش به قبل از اتفاقات Avengers: Infinity War برمی‌گردد. سریال لوکی هم در ساختار زمانی متفاوتی جریان دارد اما محوریت اصلی داستان فالکون و سرباز زمستان و فیلم شانگ-چی حملات ثانوس بوده. عناوین آینده‌ی مارول، اکثرا شامل شخصیت‌هایی هستند که در جنگ مقابل تانوس حضور داشتند؛ پس بطور قطع نه اما به احتمال خیلی زیاد تایم‌لاین همه‌ی آن‌ها بعد از بلیپ و جنگ تانوس خواهد بود.

Eternals قرار هست 5 نوامبر در سینماها اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.