فیلم‌برداری Thor: Love and Thunder به پایان رسید

فیلم‌برداری Thor: Love and Thunder به پایان رسید

تایکا وایتیتی (Taika Waititi) و کریس همسوورث (Chris Hemsworth) با انتشار تصویری از پایان فیلم‌برداری نسخه چهارم ثور (Thor) خبر دادند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

اخیرا کارگردان و بازیگر چهارمین قسمت مجموعه فیلم‌های ثور با نام Thor: Love and Thunder، با انتشار تصاویری یکسان در صفحات اینستاگرام خود، خبر از به پایان رسیدن فیلم‌برداری و ساخت فیلم دادند. در تصویر علاوه بر مشاهده‌ی تایکا وایتیتی با لباس‌های مخصوص جلوه‌ی ویژه‌اش که او را به شکل کورگ (Korg) در می‌آورد، کریس همسوورث را با بدنی بسیار آماده‌ و عضلانی‌تر از نسخه‌های قدیمی ثور مشاهده می‌کنیم. همسوورث در اینستاگرام خود نوشت:

«اینم از پایان Thor: Love and Thunder. امروز روز ملی گردن کلفت‌هاست به‌خاطر همین گفتم شاید این عکس برای پست کردن مناسب باشه. این فیلم قراره به‌طور دیوونه‌کننده‌ای بامزه باشه و همچنین شاید باعث احساساتی شدن بعضی هم بشه. با کلی عشق و صاعقه از همه‌ی کارکنان و بازیگرا که باعث شدن یک سفر مارولی هیجان انگیز دیگه رقم بخورده، خیلی ممنونم. خودتون رو حسابی گرم کنید و آماده بشید و توی سینماها می‌بینمتون.»

پست‌های وایتیتی و همسوورث آخرین اطلاعاتی هستند که از قسمت جدید ثور منتشر شده‌اند و قبل‌تر، تصاویری از محل فیلم‌برداری ازگارد جدید، کریستین بیل (Christian Bale) و تسا تامپسون (Tessa Thompson) در اینترنت منتشر شده بود. چهارمین قسمت ثور در اصل نهمین باری‌ست که کریس را در نقش ثور مشاهده می‌کنیم. از دیگر اعضای فیلم می‌شود به ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، دیو باتیستا (Dave Bautist)، کریس پرت (Chris Pratt) و راسل کرو (Russell Crowe)اشاره کرد. همچنین دیگر قطعا می‌دانید که کریستین بیل نقش شخصیت منفی داستان، گور سلاخ خدایان (Gorr the god butcher)، را عهده‌دار است و راسل کرو در نقش زئوس، حضور کوتاهی خواهد داشت. علاوه بر تمام این افراد، شایعه‌ای درباره‌ی حضور احتمالی کاپیتان مارول (Captain Marvel) نیز پخش شده است.

 

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.