جدیدترین عضو گروه انتقام‌جویان به طور رسمی معرفی شد

جدیدترین عضو انتقام جویان معرفی شد

به‌واسطه‌ی جدیدترین فیلم مارول، شنگ چی، جدیدترین عضو انتقام جویان به جهان معرفی شد. با کافه کمیک همراه باشید.

پس از چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های انتقام جویان (Avengers) بود که تیم، برای شکست دادن ثانوس (Thanos) تعداد زیادی از اعضای خود را ازدست داد، اما پس از این اتفاق نیز همانند یک تیم کنار یکدیگر باقی ماندند. حال پس از دو سال، مارول (Marvel) با تبلیغات گسترده‌ای که برای جدیدترین فیلم خود، شنگ چی (Shang-Chi)، راه اندازی کرده، خبر از آینده‌ی تیم و جدیدترین عضو آن می‌دهد. در پایان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings است که ما شاهد ارتباط برقرار کردن او، با دو عضو باقی مانده‌ی انتقام جویان است؛ بروس بنر (Bruce Banner) و کاپیتان مارول (Captain Marvel). این کلیپ تبلیغاتی بدین شکل است که ما تصاویری از اعضای قدیمی انتقام جویان می‌بینیم و در همین زمان، صدایی به گوش می‌رسد که می‌گوید:

«امشب، ما قدردان کسانی هستیم که پیش از ما آمدند؛ آن کسانی الان ما را ساختند.»

و سپس عبارت «جدیدترین عضو انتقام جویان اینجاست» را در این کلیپ می‌بینیم و در ادامه صحنه‌هایی از شنگ چی درحالی به نمایش درمی‌آيد که می‌گوید: «من آماده‌ام». به‌نظر می‌رسد که فاز چهارم جهان مارول، شخصیت‌های دیگری همانند شنگ چی را شامل می‌شود که مشغول پیدا کردن تیم هستند و این موضوع، احتمالا در قسمت پنجم انتقام جویان خود را نشان می‌دهد. فیلمی که جدیدترین شخصیت‌ها را کنار هم می‌گذارد. کوین فایگی (Kevin Feige) در صحبت‌های اخیرش مبنی بر اولین واکنش‌ها نسبت به شنگ چی ابراز امیدواری کرده و گفته است که:

«اولین واکنش‌ها به شنگ چی به من این امید رو می‌ده که مخاطبین دوست دارن شخصیت‌های این چنینی بیشتری رو ببینن. ما کلی ایده داریم که کجاها بذاریم‌شون و کجاها ازشون استفاده کنیم. ما می‌دونیم که کی، فیلمی که مدنظر داریم کار خواهد کرد. فیلمی که صرفا یه شخصیت کوچولو توش نیست، بلکه چندین و چند ستاره رو کنار هم می‌ذاریم.»

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.