همه تریلرها و اخبار دی سی فاندوم 2021

همه تریلرها و اخبار دی سی فاندوم 2021

پس از یک‌ سال و یک ماه، باری دیگر رویداد رویداد دی سی فاندوم 2021 به‌صورت آنلاین برگزار شد، تا تعدادی از مهم‌ترین اخبار دنیای کمیک بوکی را به‌همراه بیاورد. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

امسال دومین سالی‌ست که دی‌سی (DC) به‌صورت جدی در برنامه‌ی کامیک کان سالانه شرکت نکرده و برنامه‌ی اختصاصی خود را، تحت عنوان رویداد دی سی فاندوم (DC Fandome)، برای میلیون‌های هوادار برگزار کرد. رویدادی که در آن از مهم‌ترین فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشن‌ها و کمیک‌های این شرکت اطلاعاتی به‌دست طرفدارانش می‌رسد و برای چند ساعت، فضای مجازی را پر از اخبار مربوطه می‌کند. حال در این مقاله قصد داریم تا به مهم‌ترین چیزهایی که در برنامه‌ي آنلاین چهار ساعته اعلام شد بپردازیم و از صحبت‌ درباره‌ی حواشی، خودداری خواهیم کرد، اما قبل از ورود به مقاله این نکته را به عرض‌تان برسانم که در ابتدای کار از فیلم‌ها و سریال‌ها صحبت می‌کنیم و قسمت آخر مقاله را به نمایش‌هایی که از بازی‌ها داشتیم، اختصاص خواهیم داد. این شما و این مهم‌ترین اخبار و تریلر های رویداد دی سی فاندوم 2021 .

 

 

اولین نمایش از فیلم Black Adam

پس از آنکه فیلم شزم (Shazam) در سال ۲۰۱۹ با موفقیت روبه‌رو شد، طبیعی‌ست که عوامل دی‌سی، سراغ رقیب قدرتمند و باستانی این قهرمان نوجوان روند. مبارزی باستانی از مصر که از قضا فرزند رامسس دوم نیز بوده و به‌ قدرت‌هایی جادویی دست می‌یابد. شروری قدرتمند با نام بلک ادم (Black Adam). یک سال و نیم قبل بود که خبر انتخاب شدن دوئین جانسون (Dwayne Johnson) برای ایفای نقش شخصیت اصلی داستان منتشر شد و در ادامه نیز، خبر از حضور شخصیت‌های دیگر دی‌سی همچون دکتر فیت (Doctor Fate)، هاوکمن (Hawkman)، سایکلون (Cyclone) و اتم اسمشر (Atom Smasher) در جهان بازتاب پیدا کرد. حال بالاخره در سال ۲۰۲۱، ابتدایی‌ترین چیزی که طرفداران با آن در رویداد دی سی فاندوم 2021 مواجه شدند، یک دقیقه‌ی ابتدایی فیلم بود که از جانسون در قامت بلک ادم رونمایی کرد. فیلم قرار است تا در هفتم مرداد ماه ۱۴۰۱ اکران خود را تجربه کند.

بازگشت پادشاه آتلانتیس، Aquaman

به‌خاطر رونمایی از لباس جدید آکوآمن (Aquaman) توسط کارگردان فیلم، انتظار می‌رفت که جیسون موموآ (Jason Momoa) بعد از سه‌ سال، برای ساخت دومین قسمت از فیلم اختصاصی آکوآمن تحت عنوان Aquaman and the Lost Kingdom بازگردد. جیمز وان، کارگردان قسمت اول و حالا قسمت دوم، در کنار جیسون در رویداد دی سی فاندوم 2021 حضور پیدا کردند و اخباری  را درباره روند ساخت فیلم به گوش طرفدران رساندند. مهم‌ترین نکته‌ای که پنل آکوآمن در برنامه داشت، خبر دادن از بازگشت بلک مانتا (Black Manta)، برای قسمت دوم بود که در حال حاضر تنها کسی‌ست که می‌توانیم به‌عنوان شرور اصلی داستان بشناسیم؛ مگر اینکه تا قبل از اکران فیلم در ۲۰۲۲، وان با رونمایی از بازیگری جدید، ویلن (Villain) تازه‌ای برای‌مان فراهم کند. تیزر تریلر این فیلم را از طریق این لینک تماشا کنید.

 

 

اولین تریلر از سریال Peacemaker

امسال، سال جیمز گان (James Gun) و بازیگر تازه‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی او، جان سینا (John Cena) است. قبل از اکران فیلم The Suicide Squad بود که خبر ساخته شدن سریال اختصاصی یکی از شخصیت‌های فیلم، یعنی پیس‌میکر (Peacemaker) توسط گان منتشر شد و بالاخره در رویداد دی سی فاندوم 2021 ، شاهد تریلری بامزه از سریال بودیم. باید به دو نکته درباره‌ی سریال اشاره کرد؛ وقایع سریال، پس از فیلم  The Suicide Squad خواهد بود و کار کردن کریستوفر اسمیث (Christopher Smith) با گروهی از افراد را برای‌مان به ارمغان خواهد آورد. و دومین نکته این است که با گذشته‌ی آقای اسمیث \ پیس‌میکر آشنا خواهیم شد.

 

 

فیلم The Flash و اولین نمایش از آن

اگر اخبار جهان سینمایی دی‌سی را طی یک سال اخیر دنبال کرده باشید، قطعا عکس‌هایی را از جدیدترین فیلم فلش (Flash) که اتفاقا یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های دی‌سی نیز هست، شنیده‌اید. ازرا میلر (Ezra Miller) در برنامه‌ی فاندوم و در پنل ویژه‌ی فلش حاضر شد و خبر از ادامه پیدا کردن روند ساخت فیلم داد، اما همه چیز به این‌جا ختم نمی‌شود و توانستیم تا بالاخره شاهد محتوایی کوتا از فلش و بازگشت مایکل کیتون (Michael Keaton) به‌عنوان یکی از بتمن‌های داستان باشیم. احتمالا برای‌تان سوال است که چرا در تریلر دو فلش حضور داشتند و خبری از بتمن بن افلک (Ben Affleck) نبود. پاسخ دادن به سوال اول، تا قبل از اکران فیلم یا منتشر شدن خلاصه‌ای از داستان، امکان‌پذیر نیست. اما در جواب به سوال دوم‌تان باید بگویم که نشان دادن بتمن بن افلک و همچنین چهره‌ی کیون، عناصر اساسی تریلرهای رسمی اول و دوم فیلم هستند. به بیانی دیگر شاید تا منتشر شدن دومین تریلر رسمی از فیلم هم افلک را نبینیم.

 

 

نمایشی کوتاه از League of Superpets

انیمشن از قهرمانان، چیز تازه‌ای نیست و سالانه شاهد آن هستیم. اما این بار قرار است تا گروهی شکل گیرد، از حیوانات خانگی که داستان‌های خاص خودشان را در قالبی کمدی دنبال خواهند کرد. آن چیزی که بیشتر همه می‌تواند این انیمیشن را جذاب‌تر کند، صداپیشه‌های آن هستند. صداپیشه‌های همچون دوئین جانسون در نقش کریپتو (Krypto)، همان سگ معروفی که قدرت‌هایی شبیه به سوپرمن (Superman) دارد و کوین هارت (Kevin Hart) در نقش ایس (Ace). از دیگر صداپیشه‌های معروف اثر می‌توان به کیانو ریووز (Keanu Reeves) و جان کرازینسکی (John Krasinski) اشاره کرد.

 

 

تریلر فصل چهارم Young Justice منتشر شد

سریال Young Justice از آن دسته سریال‌هایی‌ست که پخش شدنش فراز و نشیب‌های بسیاری را از سر گذرانده، اما سرانجام در رویداد دی سی فاندوم 2021 ، مالکیت پنل خود را به‌دست گرفت و تریلر چهارمین فصل خود را به طرفداران جدید و قدیمی‌، هدیه داد. به این نکته نیز اشاره کنم که همین الانکه مشغول خواندن این مقاله و تماشای تریلرهای آن هستید، دو قسمت اول فصل چهارم سریال قابل تماشا است. درباره‌ی سریال به‌صورت خلاصه به‌تان بگویم که محوریت اصلی داستان را جوان‌ترین قهرمانان دی‌سی شکل می‌دهند و خبری از بتمن یا سوپرمن همیشگی، در مرکز سریال نیست.

Harley Quinn برای سومین فصل خود بازگشت

سریال Harley Quinn تازه‌ترین اثر بود که در سال ۲۰۱۹ پخش خود را آغاز نمود و ما را، با شخصیت‌های منفی جهان دی‌سی همراه کرد. سریالی که علاوه بر داستانی بامزه که حتی صحنه‌های اکشن آن نیز شما را خواهد خنداند، داستانی احساسی را طی دو فصل ابتدایی دنبال کرد و بالاخره قرار است نتیجه‌ی این داستان را در فصل سوم که در تاریخی نامعلوم از ۲۰۲۲ منتشر می‌شود، تماشا کنیم. اگر تا به حال برای اثر وقت نگذاشته‌اید به‌نظرتان جذابیت چندانی ندارد، باید بگویم که سخت در اشتباه هستید، چراکه یکی از بهترین و تازه‌ترین چیزهایی‌ست که طی چند سال اخیر می‌تواند بین کثیری از آثار بی‌کیفیت تماشا کنید و ازش لذت ببرید. تیزر تریلر این فیلم را از طریق این لینک تماشا کنید.

 

 

دومین تریلر The Batman منتشر شد

تمام چهار ساعت را کنار بگذارید. پنل پایانی برنامه، مهم‌ترین چیزی بود که هرکسی منتظرش بود. اختتامیه‌ای که با صحبت‌های کارگردان و دو بازیگر فیلم همراه بود و نهایتا نیز شاهد جدیدترین تریلر از شوالیه تاریکی بودیم. اما بگذراید هشداری درباره‌ی تریلر بهتان بدهم. درست است که تریلر، به‌واسطه‌ی انتظاری همه‌گان برایش می‌کشیدند، هیجان زیادی را بهمان تزریق کرد. اما مت ریووز (Matt Reeves)، کارگردان فیلم، تمامی چیزهایی را که باید، در این تریلر قرار داد و از الان، تا اسفند ماه ۱۴۰۰ که تاریخ اکران فیلم است، منتشر کردن ویدیوی دیگری از اثر سبب لو رفتن صحنه‌های اکشن، داستان و سرانجام ازبین رفتن تمامی هیجان آن است. خلاصه خدمت‌تان بگویم که از حالا به بعد، کار تیم تبلیغاتی فیلم سخت‌تر از همیشه هست و باید این وضعیت حساس را، به خوبی مدیریت کنند؛ چراکه در غیر این ضربه‌ای مهلک به اثری این چنین خوب وارد می‌شود.

 

 

جدیدترین نمایش سینماتیک Suicide Squad: Kill the Justice League

پس از اولین رونمایی از بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، همگی منتظر آن بودند که امسال در رویداد دی سی فاندوم 2021 ، بالاخره پس از یک سال، نمایشی از گیم‌پلی بازی را شاهد باشیم. اما خب چنین نشد و سازندگان، یک نمایش طولانی‌تر اما سینماتیک با خود به‌همراه آوردند. ولی با تمام این اوصاف نمی‌شود از خوب و جذاب بودن همین نمایش سینماتیک چند دقیقه‌ای تعریف نکرد و از آن غافل شد. همچنین این بار، علاوه بر سوپرمن، شاهد باقی اعضای لیگ عدالت (Justice League)، غیر از بتمن بودیم.

 

 

تریلری طولانی‌تر از Gotham Knights

سال ۲۰۲۲، سال عجیبی برای هواداران بتمن است. از طرفی قرار است تا شاهد دو فیلم با حضور شوالیه باشند و از طرفی دیگر، به داستانی ورود خواهند کرد که بروس وین (Bruce Wayne) در آن زنده نیست. Gotham Knights روایتی از گاتهام را برای‌مان خواهد آورد که محفل جغدها (Court of Owls) و سربازان خاص آن‌ها، تالون‌ها، به‌عنوان ویلن اصلی داستان حضور پیدا خواهند کرد. به‌نظر من (نویسنده) تنها نکته‌ی مثبت بازی، استفاده‌ی از منابع کمیک بوکی و تلاش برای بازآفرینی تجربه‌ی آن، در قالب بازی ویدیویی خواهد بود. حداقل این چیزی‌ست که از صحبت‌های عوامل ساخت، از جمله جیم لی، برداشت شد.

در آخر، اگر دنبال‌کننده سریال Titans نیز هستید، می‌توانید تریلر فصل بعدی‌اش را در ادامه تماشا کنید.

 

 

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.