اولین تصویر از فیلم Spider-Man No Way Home منتشر شد

اولین تصویر از فیلم Spider-Man No Way Home منتشر شد

پس از گذشت دو ماه از انتشار اولین تریلر Spider-Man No Way Home، حال به‌واسطه‌ی مجله‌ی امپایر شاهد اولین تصویر از فیلم هستیم. با کافه کمیک همراه باشید.

مجله‌ی امپایر تصمیم گرفته تا با استفاده‌ از تصاویر مربوط به یکی از مورد انتظار‌ترین فیلم‌های مارول (Marvel)، هیجان انتظار فیلم را بیشتر کند و حالا، در جدیدترین تصویر شاهد مرد عنکبوتی (Spider-Man) هستیم که درحال فرار از دکتر اختاپوس (Doc Ock) است. به‌طور دقیق‌تر شاهد مرد عنکبوتی‌ای هستیم که لباس آهنین خود را به تن کرده و درحالی از دکتر اختاپوس فرار می‌کند که دکتر، به کمک یکی از چهار بازوی مکانیکی خود مشغول پرتاب کردن یک ماشین به سمت عنکبوتی‌ست. این عکس، برای تعداد بسیاری از هواداران قدیمی می‌تواند خاطرات زیادی را پس از سال‌ها زنده کند، چراکه آلفرد مولینا (Alfred Molina) باری دیگر برای ایفای نقش خود به‌عنوان دکتر اختاپوس گذشته. امپایر برای اضافه کردن مطلبی به تصویر منتشر شده، با کوین فایگی (Kevin Feige) صحبتی داشته‌اند و فایگی گفته است:

واقعا هیچ راهی نداره که توبی و اندرو رو توی تریلر اصلی نشون ندن، یا حتی اسم‌شون رو هم نبرن. اینجا رو ببینید! تام داره از دکتر اختاپوس فرار می‌کنه و اون‌وقت هنوز یک‌سری فکر می‌کنن که این می‌تونه به تنهایی شش خبیث رو شکست بده.

در ادامه فایگی در این باره توضیح داد که سال‌ها قبل قصد بازگشت که دکتر اختاپوس را داشته‌اند، اما برای جلوگیری از تکرار شدن شخصیت منفی داستان، تصمیم به استفاده‌‌ی از شخصیت‌های جدید گرفته‌اند و استفاده‌ی از اختاپوس را برای چند بار به تاخیر انداخته‌اند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.