تام هالند از حضور شخصی مرموز در Spider-Man: No Way Home می‌گوید

تام هالند از حضور شخصی مرموز در Spider-Man: No Way Home می‌گوید

تام هالند اخیرا مصاحبه‌ای با مجله‌ی امپایر داشته و در آن از حضور یکی از شخصیت‌های مارول خبر داده که باعث هیجان همه خواهد شد. با کافه کمیک همراه باشید.

فیلم Spider-Man: No Way Home قطعا تا حال حاضر مخفی‌ترین پروژه‌ای بوده که مارول تجربه‌ی کار روی آن را داشته. طی چند روز گذشته شاهد انتشار پوسترها و تصاویری از فیلم توسط مجله‌ی امپایر بودیم که هیجان انتظار فیلم را چند برابر کرد. اما این تمام ماجرا نیست، بلکه امپایر مصاحبه‌ای نیز با خود عوامل فیلم، از جمله تام هالند (Tom Holland) داشته که بسیار شنیدنی هستند. هالند در بخشی از مصاحبه‌اش به حضور شخصیتی مرموز در فیلم اشاره کرده‌ست و گفته:

یکی از باحال‌ترین صحنه‌هایی بود که تو عمرم سر ضبطش بودم. صحنه این‌طوری‌ئه که چهار نفر دور یک میز نشستن و درباره‌ی این حرف می‌زنن که قهرمان بودن چه حسی داره. شگفت انگیز بود!

هالند افزود که خود فیلم‌برداری این صحنه، تجربه‌ای مجزا بود و تماشای آن حتی از خود فیلم‌برداری‌اش نیز هیجان انگیزتر بود. اما سوالی که مطرح است: آن شخصیت مرموز چه کسی می‌تواند باشد؟

اولین و ساده‌ترین حدسی که وجود دارد، دکتر استرینج (Doctor Strange) است که برای باقی افراد چای فراهم کرده و دور میز به گفت و گوی با آن‌ها پرداخته. اما خب طبیعی‌ست که این حدس نه تنها خسته‌کننده، بلکه حتی ناامیدکننده نیز باشد. تعداد زیادی از هواداران باور دارند که هالند به حضور تام هاردی (Tom Hardy) اشاره کرده و براساس قسمت دوم Venom، صحنه‌ی پس از تیتراژ آن و همچنین پستی که هاردی منتشر کرد و سپس آن را پاک کرد، خب حدسی نسبتا قوی‌ می‌تواند باشد. قطعا کارگردان فیلم، جان واتس (Jon Watts)، می‌تواند کارهای زیادی را به کمک هاردی و طنزی که در ونوم ایجاد کرده، انجام دهد و اضافه شدن «ادی براک» به‌عنوان یکی از این چهار نفر می‌تواند به‌شدت هیجان انگیز بود. اما خب در طرف دیگر ماجرا دو کاندید دیگر یعنی توبی مگوآیر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) نیز حضور دارند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.