• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • فهرست قهرمانانی که لاک پشت های نینجا مارول مایل‌اند با آنها متحد شوند و آنهایی که مایل نیستند

فهرست قهرمانانی که لاک پشت های نینجا مارول مایل‌اند با آنها متحد شوند و آنهایی که مایل نیستند

لاک پشت های نینجا مارول

دراین مقاله قصد داریم به معرفی ۵ قهرمانی که لاک پشت های نینجا مارول دوست دارند با آن‌ها متحد شوند و ۵ نفری که از آن‌ها متنفر هستند بپردازیم، با ما همراه باشید.

مطمئنا پاگذاشتن لاک پشت‌های نینجا به دنیای مارول بسیار عالی خواهد بود. آن‌ها سابقه طولانی در تشکیل تیم داشته و به نیروهایی مانند روح گیران (Ghostbusters)، یوزاجی یوجیمبو (Usagi Yojimbo)، بتمن و حتی  آرچی بانکر (Archie Bunker) پیوسته‌اند اما با وجود اینکه اهل نیویورک هستند، هرگز با کسی از دنیای مارول همکاری نکرده‌اند.

ممکن است فکر کنید کسی که در دنیایی پر از روبات، ابرسربازها، خدایان نورس و راکون‌های میان کهکشانی زندگی می‌کند، برایش فرقی ندارد که با خزندگان نوجوانی که نینجوتسو را از یک موش سخنگو یاد گرفته‌اند، کار کند اما اگر شرکت‌هایی مانند دیزنی و پارامونت اختلافات‌شان را کنار بگذارند، در اینجا فقط پنج قهرمان مارول وجود دارد که لاکپشت‌های نینجا با آن‌ها متحد می‌شوند و همچنین پنج قهرمانی که از آن‌ها متنفر هستند.

شماره ۱۰: Team Up With: Spider-Man

مرد عنکبوتی و لاک پشت های نینجا مارول

مرد عنکبوتی و لاک پشت های نینجا مارول

واضح‌ترین انتخاب برای لاکپشت‌های نینجا، همسایه دوست داشتنی‌تان یعنی مرد عنکبوتی است. مرد عنکبوتی یک نابغه فناوری است، بنابراین او و دوناتلو (Donatello) می‌توانند درباره‌ تکنولوژی صحبت کنند. او یک رهبر با استعداد است که حتی لئوناردو (Leonardo) نیز به او احترام می‌گذارد، قدرت تقویت شده‌اش به راحتی می‌تواند با رافائل (Raphael)مقابله به مثل کند و حس شوخ طبعی بسیار خوبی با میکل آنژ (Michelangelo) دارد.

او قهرمانی است که هر لاک پشتی می‌تواند با او ارتباط برقرار کند و او یک عنکبوت جهش یافته است. همچنین این کمک می‌کند تا او شناخته شده‌ترین قهرمان کل جهان باشد.

شماره ۹: Would Hate: Punisher

پانیشر

پانیشر

در حالی که لاک‌پشت‌های نینجا به‌عنوان ضدقهرمان‌ها با شجاعت زیاد کارشان را شروع کردند، حتی همتایان اصلی‌شان در کتاب‌های مصور از پانیشر اجتناب می‌کردند. قلعه فرانک (Frank) یک اسلحه خانه متحرک است که به حساب همه می‌رسد و هرچیزی که سر راهش باشد را ازبین می‌برد.

اگر او لاک‌پشت‌های نینجا را می‌دید، به محض مشاهده‌ فورا به آن‌ها شلیک می‌کرد. حتی اگر آن‌ها زنده بمانند، لاک پشت‌ها با کسی به افسارگسیختگی او کار نمی‌کنند و پانیشر هم نمی‌خواهد با افراد عجیب و غریبی مانند آن‌ها، به خصوص آن‌هایی که عملا نوجوان هستند، کار کند.

شماره ۸: Team Up With: Wolverine

ولورین

ولورین

ولورین (Wolverine) نه تنها یکی از خشن‌ترین قهرمانان مارول است، بلکه سابقه بسیار حائز اهمیتی در ژاپن دارد. اولین سریال انفرادی او باعث شد که او به ژاپن سفر کند و حتی او را مجبور به مبارزه با نینجاها کرد. بنابراین چرا بخواهد با لاک پشت های نینجا مارول متحد شود؟ زیرا جهش یافته‌ها هوای همدیگر را دارند.

مطمئناً لوگان (Logan) فردی منزوی و تکرو است اما راف (Raph) نیز چنین است و او می‌تواند با برادرانش کنار بیاید. علاوه بر این لاک پشت‌های نینجا قبلاً به قلب بتمن راه پیدا کرده‌اند؛ بنابراین اگر کسی بتواند با لوگان (Logan) دوست شود، این لاک‌پشت‌های دوست داشتنی ما هستند.

شماره ۸: Would Hate: Black Widow

بلک ویدو و لاک پشت های نینجا مارول

بلک ویدو و لاک پشت های نینجا مارول

بلک ویدو (Black Widow) به اندازه‌ کافی چیزهای عجیب وغریب را در مسیر کارش دیده است. او عاشق دانشمندی است که تبدیل به یک هیولای خشمگین می‌شود، او با یک اسطوره‌ زنده دوست است و همراه با یک درخت سخنگو و یک راکون با مسلسل جنگیده است. با این حال او احتمالاً دور لاک‌پشت‌های غول‌پیکری که نینجوتسو می‌دانند را خط می‌کشد.

احتمالا ناتاشا (Natasha) فکر می‌کند که آن‌ها نوعی آزمایش بدست هایدرا (Hydra) هستند. لاک‌پشت‌های نینجا همه چیزشان در مورد اعتماد و کار کردن بطور واحد است، چیزی که بلک ویدو نمی‌تواند با هر کسی آن را انجام دهد؛ چه رسد به قهرمانان لاک پشتی.

شماره ۶: Team Up With: Iron Man

ایرون من

ایرون من

لاک‌پشت‌های نینجا قبلاً با یک میلیاردر که او هم یک ابرقهرمان است، متحد شده‌اند، پس چرا با تونی استارک متحد نشوند؟ برخلاف شوالیه تاریکی، مرد آهنی اولویتش تماماً درباره متحد شدن و همکاری با یکدیگر است. او با برخی از بزرگترین قهرمانان مارول کار کرده است،

او انتقام‌جویان را رهبری کرده و می‌تواند با لباس زرهی خود با افرادی که دو برابر قدرت او را دارند مقابله کند. نه تنها این، بلکه او یک نابغه است و حس شوخ طبعی بالایی دارد. او ویژگی همه لاک پشت‌ها را در یک بدن دارد. علاوه بر این، چه کسی دوست ندارد دانی (Donnie) و تونی (Tony) را ببیند که لباس‌های مرد آهنی را برای لاک‌پشت‌ها خلق می‌کنند؟

شماره ۵: Would Hate: Hulk

هالک

هالک

لاک پشت‌های نینجا ممکن است لاغر و سبز باشند، اما به اندازه هالک عصبانی نیستند. مطمئنا بروس بنر (Bruce Banner) از دیدن لاک پشت‌های متحرک و سخنگو تعجب نمی‌کند، اما هالک آن‌ها را در عرض چند ثانیه خرد و خاکشیر می‌کند. نه تنها هالک یک جانور غول پیکر است، بلکه باهوش‌ترین هم نیست، او عملا یک بچه گنده با قدرتی بی‌نهایت است.

لاک پشت‌ها ممکن است نوجوان باشند اما هیچ کجا به اندازه هالک بی ‌فکر نیستند. آن‌ها بقدری عاقل هستند که اگر هالک را سرراه‌شان ببینند تا آنجایی که بتوانند دور می‌شوند.

شماره ۴: Team Up With: Captain America

کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا

کاپیتان آمریکا یکی از محبوب‌ترین قهرمانان دنیای مارول است. او قهرمانی است که همه با او کنار می‌آیند. او خوره‌ تکنولوژی نیست، اما همچنان با افرادی مانند مرد آهنی و مرد عنکبوتی دوست است. اگر لاک‌پشت‌ها با کلاه عبور کنند، خوشحال می‌شوند که از او کمک بگیرند. مایکی (Mikey) فقط باید به خاطر اظهارات کوچکی که در مورد او در سال ۲۰۰۳ گفته بود عذرخواهی کند.

شماره ۳: Would Hate: Venom

ونوم

ونوم

بسته به اینکه شما چه کسی هستید، ونوم (Venom) یا نسخه شیطانی مرد عنکبوتی است یا نسخه هِوی متال او. در هر صورت او کسی نیست که لاک پشت‌های نینجا بخواهند با او در ارتباط باشند. در حالی که فلش تامپسون (Flash Thompson) می‌توانست با لاک‌پشت‌ها متحد شود، ادی براک (Eddie Brock) فرد خشن‌تری با برنامه‌های مخصوص به خودش است.

او پیوسته از یک قهرمان به یک شرور تبدیل می‌شود، بنابراین او قابل اطمینان‌ترین فردی نیست که در اطرافش باشید، به خصوص اگر شما لاک پشت‌ها باشید.

شماره ۲: Team Up With: Fantastic Four

چهار شگفت‌انگیز

چهار شگفت‌انگیز

آن‌ها اولین خانواده مارول هستند و در سراسر جهان هستی نیز بوده‌اند. چهار شگفت‌انگیز همه‌ این‌ها را تجربه کرده‌ و حتی از دیدن لاک‌پشت‌های نینجا شوکه نمی‌شوند. هر یک از اعضا به بهترین شکل با دیگری کنار می‌آید.

لئو و رید رهبرانی ذاتی‌اند، مایکی و جانی می‌توانند ده‌ها لطیفه بسازند، راف و بن می‌توانند آدم‌ بدها را کتک جانانه بزنند و سو  و دانی می‌توانند با رید ساعت‌ها درباره‌ تکنولوژی حرف بزنند. دیدن این دو خانواده که در کنار هم می‌جنگند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. چه کسی دوست ندارد متحد شدن کرانگ (Krang) و مول من (Mole Man)، یا حتی شردر (Shredder) و دکتر دووم (Dr. Doom) را ببیند؟

شماره ۱: Would Hate: Ghost Rider

۵ قهرمان مارولی که لاک پشت‌های نینجا دوست دارند با آنها متحد شوند (و ۵ نفر که از آنها متنفرند)

فقط به گوست رایدر (Ghost Ride) نگاه کنید. آیا واقعا فکر می‌کنید که لاک پشت ها نزدیک فردی مانند گوست رایدر می‌شوند؟ مطمئناً مایکی در مورد اینکه او چقدر خفن به نظر می‌رسد شوخی می کند، اما گوست رایدر یک دوچرخه سوار اهریمنی است که توسط خود شیطان نفرین شده است. او آخرین کسی است که می‌خواهند نزدیکش باشند.

منبع: CBR

ممنون که با مطالعه‌ این ۱۰ مورد همراه ما بودید. خوشحال خواهیم شد نظرات خود را در پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. تیم آپ با ۴شگفت انگیز خیلی عالی میشه

  2. بنظرم منطقی تر بود با دیسی مقایسه بشن نه مارول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

فهرست قهرمانانی که لاک پشت های نینجا مارول مایل‌اند با آنها متحد شوند و آنهایی که مایل نیستند