گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول خرداد ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار کمیک – سینمایی

تریلر و پوستر جدید فیلم Thor Love and Thunder منتشر شد

طی دو سه روز اخیر همه اخبار درباره فیلم جدید ثور بود، زیرا تریلر جدید، پوستر جدید و جزییاتی جدید از این فیلم منتشر شد. در تریلر جدید بالاخره چهره زئوس راسل کرو رو می‌بینیم و همچنین برای اولین بار نقش منفی یا خبیث اصلی این قسمت یعنی Gorr را می‌بینیم با بازی کریستین بیل. فیلم Thor Love and Thunder در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۱ (۸ جولای ۲۰۲۲) اکران می‌شود.

 

 

تاریخ پخش فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness از دیزنی پلاس مشخص شد

براساس دیزنی پلاس آلمان، فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قرار است در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) روی شبکه دیزنی پلاس در دسترس قرار بگیرد.

اولین تصاویر از ست فیلم‌برداری فیلم Bluebeetle منتشر شد

فیلم Bluebeetle که قرار است در ماه آگوست سال ۲۰۲۳ راهی پرده‌های سینما شود، با انتشار اولین تصاویر از ست فیلمبرداری خود لباس شخصیت اصلی خود را به نمایش گذاشت. این تصاویر را می‌توانید از طریق این لینک به‌طور کامل مشاهده کنید.

 

اخبار کمیک – تلویزیونی

تریلر دوم سریال Ms. Marvel منتشر شد

دو ماه پیش اولین تریلر سریال Ms. Marvel منتشر شد و حالا شاهد انتشار تریلر دوم سریال Ms. Marvel هستیم که در آن کوچک‌ترین قهرمان دنیای مارول با جمله معروف مرد عنکبوتی آشنا می‌شود. این سریال در تاریخ ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) از شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شود.

همچنین گزارش شده که فصل بعدی سریال Daredevil ادامه داستان سه فصل سریال نتفلیکس خواهد بود.

 

 

اخبار کمیک!

جدیدترین رابین بتمن معرفی شد

جدیدترین رابینِ بتمن که Duke Thomas نام دارد در جدیدترین نسخه کمیک Batman: Beyond The White Knight لباس جدید خود را دریافت کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

نسخه مونث دوچهره معرفی شد

به نظر می‌رسد که در چهارمین جلد کمیک Flashpoint Beyond که در ماه آگوست منتشر می‌شود، قرار است شاهد اولین دوچهره زن در کمیک‌های دی سی باشیم؛ دو چهره‌ای که به نظر همسر دوچهره اصلی یعنی هاروی دنت است. در ادامه تصویری از این دو چهره جدید را مشاهده می‌کنید.

با شغل جدید پیتر پارکر آشنا شوید!

در جدیدترین کمیک The Amazing Spider-Man #2 مشخص شده که پیتر پارکر که دنبال یک کار جدید می‌گشت، در نهایت توسط نورمن آزبورن یعنی گرین گابلین معروف استخدام می‌شود تا از نوه‌های او پرستاری کند یعنی Normie و Stanley Osborn.

بتمن و سوپرمن یکی می‌شوند!

در سری جدید کمیک Batman/Superman: World’s Finest #4 مشخص شده که دو کاراکتر افسانه‌ای بتمن و سوپرمن قرار است با یکدیگر ادغام شده و تبدیل به یک شخصیت بشوند که طرح این شخصیت را در زیر می‌بینید. هنوز مشخص نیست که این شخصیت چه کسی است و چه قابلیت‌هایی دارد، اما این مهم در ۲۱ ژوئن حین عرضه کمیک مشخص خواهد شد.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.