هیدئو کوجیما به فکر ساخت یک بازی شبیه به The Boys بوده است

در حال حاضر استودیو Kojima Productions پروژه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است و با توجه به سوابق موسس این استودیو، هیدئو کوجیما، جای تعجب نیست که تقریباً همه اثاری که او و تیمش روی آن کار می‌کنند، هیجان بسیار زیادی را به مخاطب خود هدیه می‌دهد. البته همه ایده‌هایی که هیدئو و تیم‌اش ارائه داده‌اند، به مرحله اجرا نرسیده است و یکی از این ایده‌ها، ساخت بازی مشابه سریال The Boys است.

کوجیما اخیرا در اکانت توییتری خود نوشت که در یک بازه زمانی فکر ساخت بازی به ذهن او رسیده که درون مایه آن شبیه به سریال محبوب The Boys است. این بازی قرار بود مانند سریال ابرقهرمانان را از زاویه جدیدی به تصویر کشیده و چهره های فاسدی را نشان دهد که بدون فکر و احتیاط باعث تخریب بی رویه و آسیب‌های زیادی می‌شوند.

ایده ساخت کوجیما این بود که دو کارآگاه خانم و آقا در مقابل یک گروه ابر قهرمانی قرار گرفته و با آن‌ها مبارزه می‌کنند؛ در نهایت به دلیل شباهت زیاد بین این ایده و سریال The Boys تصمیم گرفت تماشای آن را متوقف کند. جالب اینجاست که کوجیما، مدس میکلسن را برای نقش اصلی در نظر گرفته بود اما میکلسن سال ۲۰۱۹ نقش مهمی را در Death Stranding ایفا کرد.

در توییت بعدی کوجیما فاش کرد که این پروژه هیچ وقت از مراحل اولیه عبور نکرد که این امر نشان می‌دهد در واقع هیچ کار واقعی بر روی پروژه این بازی انجام نگرفته است؛ با این حال مطمئنا این پروژه چیزهای زیادی برای گفتن داشت و امیدواریم روزی دوباره این ایده را بررسی کند.

در حال حاضر استودیو کوجیما تایید کرده است که در حال کار بر روی یک بازی مبتنی بر فضای ابری با Xbox است، در حالی که برخی گزارشات ادعا می کنند که این استودیو یک بازی ترسناک به نام Overdose در دست ساخت دارد (البته برخی شایعات می‌گویند این دو بازی در واقع یکی است)؛ در همین حال گزارشاتی مبنی بر ساخت دنباله‌ای از Death Stranding هم وجود دارد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.