DC فیلم انیمیشنی از روی بازی و کمیک Injustice را خواهد ساخت

یکی از محبوب‌ترین داستان‌های Elseworlds محصولی از کمپانی DC، رسما دارای یک فیلم خواهد بود، چیزی که خیلی‌ها منتظر آن هستند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

روز چهارشنبه، بخش سرگرمی خانگی شرکت برادران ورانر تایید کرد که فیلم انیمیشنی Injustice عنوان بعدی  این استودیو خواهد بود. این فیلم نیز ادامه‌دهنده‌ی راه بازی ویدیویی محبوب و مجموعه‌های کمیکی به همین نام خواهد بود. احتمالا در اکران خانگی فیلم Batman: The Long Halloween, Part Two بخش‌هایی از این انیمیشن نشان داده خواهد شد. در حال حاضر جزییات دیگری درباره‌ی پروژه از جمله نام صداپیشگان یا تاریخ انتشار در دسترس نیست.

مسلما مفهوم انیمیشن Injustice در چندین سطح باعث گمانه‌زنی‌خواهد شد. البته این فیلم می‌تواند اقتباسی از قسمت اول و دوم بازی ویدیویی یا مجموعه کمیک‌های Injustice از تام تیلور (Tom Taylor) باشد که برای چند سال اجرا شد. این کمیک‌ها به گوشه‌ای از جدول زمانی دیده نشده از دنیای دی سی می‌پردازند که اخیرا شامل Injustice: Year Zero می‌شود که به نوعی یک پیش‌نمایش از برخی شخصیت‌هاست.

Injustice

فرانچایز Injustice قهرمانان و شروران دنیای دی سی را به خط زمانی و جهانی بسیار تاریک می‌کشاند، جایی که جوکر سوپرمن را برای کشتن لوییس لین و فرزندشان که هنوز به دنیا نیامده فریب می‌دهد. خط داستانی بازی اول، سوپرمن را در قالب یک ستمگر نشان می‌دهد و بتمن نیز شورشی از دیگر قهرمانان برای سرنگونی سوپرمن را هدایت می‌کند. در بازی Injustice 2 همین خط داستانی ادامه می‌یابد اما با این تفاوت که همه‌ی قهرمانان را در مقابل برینیاک (Brainiac) قرار می‌دهد. این فرانچایز همچنین دارای خط داستانی‌های مختلف برای شخصیت‌های هارلی کویین، قناری سیاه (Black Canary)، گرین آرو، فلش و شزم است.

طرفداران مشتاقانه منتظر دیدن ادامه‌ی مجموعه‌ی Injustice هستند. اد بون (Ed Boon) یکی از خالقان Injustice در جریان مراسم DC FanDome در سال گذشته در مورد وضعیت Injustice 3 اظهار نظراتی کرد.

او گفت: «کاش می‌توانستیم در موردش صحبت کنیم اما در حال حاضر چیزی برای معرفی نداریم اما ما هم مثل شما آرزوی دیدن آن را داریم.»

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: ComicBook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.