گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم آبان ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • شایعات فیلم سوپرمن پس از ملاقات استیون اسپیلبرگ با مدیر وارنر منتشر شد

ملاقات بین استیون اسپیلبرگ و دیوید زاسلاو ( Davil Zaslav ) رئیس وارنر دیسکاوری منجر به پخش شایعات آنلاین در مورد مشارکت اسپیلبرگ در فیلم Man of Steel 2 شده است. بر اساس گزارش Heat Vision هالیوود ریپورتر، اسپیلبرگ و زاسلاو اخیراً در هنگام ناهار با هم ملاقات کردند. هیچ خبر رسمی در مورد اتفاقات و صحبت‌های این جلسه منتشر نشده اما طرفداران در توییتر به احتمال مشارکت اسپیلبرگ در فیلم Man of Steel 2 اشاره کردند.

  • طبق نظر کارگردان Black Panther: Wakanda Forever نامور به اندازه هالک و ثور قوی است

رایان کوگلر در مصاحبه‌ای با مارول بیان کرد که با معرفی نامور، دنیای سینمایی مارول یک شخص قدرتمند جدید در سطح انتقام جویان در دست دارد. ” نامور فوق العاده قوی است، او به اندازه ثور قوی بوده و چنانچه در اطراف آب باشد، می‌تواند به اندازه هالک قوی شود.” این فیلم از جمعه 11 نوامبر در سینماها اکران خواهد شد.

  • طبق گزارشی Across the Spider-Verse دارای دو پیتر پارکر است

اگر گزارش جدید صحت داشته باشند، طرفداران مارول می‌توانند دو نسخه محبوب پیتر پارکر/مرد عنکبوتی را در دنباله Spider-Man: Into the Spider-Verse ببینند. این گزارش توسط The Cosmic Circus منتشر شده است و طبق آن منابع متعدد بیان کرده‌اند که انیمیشن جدید اسپایدرمن نسخه پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول (با بازی تام هالند) و نسخه پیتر پارکر از دنیای مرد عنکبوتی پلی استیشن را به نمایش می‌گذارد.

  • Black Panther: Wakanda Forever قبل از انتشار عمومی سینماها در جمعه 11 نوامبر، رتبه بالایی در Rotten Tomatoes کسب کرد

نقدهای مرتبط با فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شده است و بنظر می‌رسد با فیلمی خوش ساخت و سطح بالا روبه‌رو هستیم. این فیلم بر اساس 129 بررسی منتقدان، رتبه 88 درصدی را در Rotten Tomatoes کسب کرده است. امتیاز کاربران برای Wakanda Forever هنوز در وب سایت ظاهر نشده زیرا این فیلم جمعه در سینماها به نمایش گذاشته می‌شود.

  • داستان احساسی اما نامتعادل فیلم Wakanda Forever مورد ستایش و انتقاد قرار گرفت

نقدهای اولیه برای Black Panther: Wakanda Forever ستایش زیادی را در مورد داستان فیلم کسب کرد اما داستان‌های متعدد در آن سبب شده که برخی آن را نامتعادل بدانند. یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های Wakanda Forever، ادای احترام فیلم به ستاره فقید  Chadwick Bosemanاست و همین موضوع تحسین افراد زیادی را برانگیخت. موضوع دیگری که نظر ببینده‌ها را جلب می‌کند، سطح بالای بازیگری نقش‌های اصلی است که مهارت‌های قابل توجه آن‌ها را نمایش می‌دهد. در کنار تمام جوانب مثبت، طبق نقد IGN تام یورگنسن، گاهی اوقات طرح فیلم به دلیل وجود موضوعات متعدد، با مشکل روبه‌رو می‌شود.

  • ظاهر شزم در پوستر Shazam! Fury of the Gods به نمایش گذاشته شد

Zachary Levi عکس جدیدی در توییتر اپلود کرده که در آن ظاهر منحصربفرد شزم را به نمایش گذاشته است. تاریخ نمایش این فیلم در سینماها برای 17 مارس برنامه ریزی شده است.

اخبار تلویزیونی

  • بالاخره نتفلیکس The Sandman را برای فصل دوم تمدید کرد

پس از منتشر شدن گزارش‌های مختلف و متناقض در فضای مجازی، نتفلیکس تأیید کرد که سندمن را برای فصل دوم تمدید کرده است. فصل اول این سریال با استقبال زیادی روبه‌رو شد و ببیندگان بی صبرانه منتظر ادامه آن بودند اما نتفلیکس انتشار فصل دوم را تایید نکرده بود تا اینکه بالاخره ساخت فصل دوم تایید شد.

  • فیلمبرداری قلب آهنی دیزنی پلاس به پایان رسید

طبق اپدیت اینستای عکاس دیزنی پلاس، فیلمبرداری پروژه آینده مارول به پایان رسیده و انتظار می‌رود Ironheart در اواخر سال 2023 در دیزنی پلاس به عنوان بخشی از فاز 5 مارول به نمایش گذاشته شود.

  • احتمال حضور سوپرمن در سریال تایتان‌ها وجود دارد

گرگ واکر، شورانر سریال Titans در مورد احتمال حضور سوپرمن در سریال تلویزیونی DC و HBO Max صحبت کرد. در فصل جدید این سریال جزئیات بیشتری در مورد داستان کانر کنت/سوپر بوی به نمایش گذاشته خواهد شد. Superboy که برای اولین بار در صحنه قسمت پایانی فصل اول ظاهر شد، در حال حاضر یکی از محورهای اصلی سریال است. در حالی که سریال قبلاً به بررسی نسب خانوادگی او به عنوان یک کلون ساخته شده از لکس و دی‌ان‌ای سوپرمن پرداخته بود، فصل 4 اولین باری است که سوپربوی با خالق خود ملاقات خواهد کرد. این موضوع احتمال حضور سوپرمن در سریال را تقویت می‌کند و طبق گفته گرگ واکر، اگر بتوانند از سوپرمن در سریال استفاده کنند، کارهای زیادی برای انجام وجود خواهد داشت.

اخبار گیم

  • بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد

توسعه دهنده Tribute Games بیان کرده که نسخه PS5 مشابه نسخه PS4 خواهد بود، در حالی که اپدیت رایگان برای آن ارائه نخواهد شد. طبق گزارشات Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge در تاریخ 15 نوامبر برای PS5 عرضه می‌شود. این نسخه مشابه PS4 است و هیچ ویژگی یا محتوای اضافی را شامل نمی‌شود، بنابراین این نسخه برای دارندگان PS5 است که هنوز بازی را خریداری نکرده‌اند.

  • Firaxis تریلر جدیدی از گیم پلی Ghost Rider در بازی Midnight Suns مارول منتشر کرد

شخصیت گوست رایدر قرار است در بازی جدید مارول به نمایش گذاشته شود و بدون شک با توانایی‌های خاص خود، نظر گیمرها را جلب خواهد کرد. این بازی در 2 دسامبر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر شده و نسخه‌های Xbox One، PS4 و Nintendo Switch پس از آن وارد بازار می‌شوند.

 

 

اخبار کمیک

  • دکتر ویکتور ون دووم به Savage Avengers می‌پیوندد

گروه Savage Avengers در سال 2099 به دام افتاده‌اند که در این شرایط اولتران کنترل شرایط را در دست گرفته است. تیم Savage Avengers برای متوقف کردن اولتران و یافتن راهی برای بازگشت به نقطه خاص خود در تاریخ، از کمک دووم 2099 هم استفاده می‌کنند. سایر اعضای تیم شامل در دویل، بلک نایت، Weapon H،  سیمبیوت ضد-ونوم، یک نسخه دیگر از مرد عنکبوتی مایلز مورالس،  Cloak و Dagger، پانیشر 2099 بوده که پس از پانیشر، دووم به تیم ملحق می‌شود.

  • شهر سوپرمن زمانی بسیار مرگ‌بارتر از گاتهام بود

Gotham City: Year One نشان می‌دهد که در گذشته شهر سوپرمن، متروپلیس، بیشتر از جایی که بتمن از آن محافظت می‌کند، خانه جنایات مختلف بوده است. کمیک گاتهام سیتی نوشته تام کینگ و با تصویرگری Phil Hester، یک داستان شش شماره‌ای است که داستان چگونگی سقوط شهر گاتهام را روایت می‌کند. در ابتدای سری شماره 2، بازپرس خصوصی ساموئل بردلی توسط اداره پلیس شهر گاتهام بازجویی می‌شود که کمیسر آن فاش می‌کند تمام شش قتل اتفاق افتاده سال گذشته در گاتهام را حل کرده‌اند. کمیسر خاطر نشان می‌کند که پلیس در حالی به این موفقیت دست یافته که متروپلیس در حل پرونده‌های قتل خود دچار مشکل شده است. در متروپلیس 74 قتل رخ داده که 31 مورد آن حل نشده باقی مانده است و مقایسه 74 قتل متروپلیس با 6 قتل گاتهام نشان می‌دهد که این شهر بسیار خطرناک‌تر بوده و این موضوع تصور خوانندگان کمیک‌ را نسبت به این دو شهر متحول می‌کند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.