گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • جیمزگان به آینده Blue Beetle در دنیای دی‌سی پرداخته است

جیمزگان در تردز، آینده Jaime Reyes/Blue Beetle در دنیای دی‌سی را مشخص کرد. به گفته گان، این شخصیت در دنیای جدید دی‌سی حضور خواهد داشت و می‌توانیم او را در فیلم Superman: Legacy نیز ببینیم. گان از توضیح بیشتر در مورد هویت دیگر شخصیت‌هایی که در کنار Blue Beetle در DCU حضور دارند، خودداری کرد.

  • چرا رابرت داونی جونیور برای فیلم اوپنهایمر کریستوفر نولان انتخاب شد؟

کریستوفر نولان، نویسنده و کارگردان اوپنهایمر، دلیل خود برای انتخاب رابرت داونی جونیور را فاش کرد. این کارگردان در مصاحبه‌ای با New York Times گفت: ” او یکی از بازیگران بزرگ ماست. اگر چه نسلی می‌دانند که او چه ستاره بزرگی است اما آن‌ها زیرکی و درخشش مهارت‌های او را ندیده‌اند. می‌خواستم او را وادار به انجام کاری کاملاً متفاوت کنم. کارگردان‌ها از استعداد داونی آگاه هستند اما به دلیل انرژی باورنکردنی او، پیدا کردن شخصیت مناسب برای او دشوار است.” اوپنهایمر در 21 جولای 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

  • سه بازیگر فیلم Superman: Legacy مشخص شدند

طبق گزارش Vanity Fair بازیگر Nathan Fillion در فیلم آینده سوپرمن، نقش گای گاردنر (Guy Gardner) را ایفا خواهد کرد. دو بازیگر دیگر Isabela Merced و Edi Gathegi به ترتیب نقش‌های Hawkgirl و Mister Terrific را بازی خواهند کرد. پیش از این تایید شده بود که دو نقش اصلی فیلم David Corenswet و Rachel Brosnahan خواهند بود.

  • رابرت داونی جونیور نگران بود بازی طولانی مدت او در نقش تونی استارک روی حرفه بازیگری‌اش اثر بگذارد

رابرت داونی جونیور می‌گوید نگران این بود که بازی در نقش تونی استارک/مرد آهنی برای بیش از یک دهه بر توانایی او برای بازی در سایر شخصیت‌ها اثر بگذارد. وقتی طی مصاحبه با New York Times از او پرسیده شد ایا نگران تأثیر 11 سال نقش مرد آهنی بر بازیگری‌اش است یا خیر، او با گفتن بله تایید کرد که با وجود توانایی بازیگریش، نگران ایفای نقش خود در فیلم آینده نولان بود. رابرت در فیلم اوپنهایمر، نقش Lewis Strauss با ایفا خواهد کرد که به او اجازه خواهد داد مهارت‌های بازیگری خود را در سطوح بالاتری به نمایش گذارد.

  • جیمز گان یک فیلم کوتاه برای بررسی چگونگی ملاقات راکت و گروت برنامه‌ریزی کرده بود

جیمز گان، کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy ایده خود برای فیلم کوتاهی را به اشتراک گذاشت که نشان می‌داد چگونه راکت راکون با گروت ملاقات کرد. او در تردز نوشت: ” من یک فیلم کوتاه نوشتم که نحوه ملاقات راکت و گروت را توضیح داد، برای این فیلم استوری برد آماده شد، مکان آن مشخص شد و ما ضبط آزمایشی آن را انجام دادیم اما من وقت نداشتم این کار را انجام دهم. در آن فیلمنامه Tibius Lark, Groot و Rocket همگی در چاهی عمیق زندانی شده بودند. تیبیوس در آستانه مرگ بود و به راکت توضیح داد که سال‌ها از گروت مراقبت کرده است. او [تیبیوس] یک نگهبان در باغ وحشی کهکشانی بود. او گفت گه گروت را نجات داده و او هم دوست وفاداری برای او بوده است. از راکت خواست از این پس وظیفه مراقبت از گروت را بر عهده بگیرد و پس از آن مرد.”

  • جیمز گان داستان فیلم انفرادی استار لرد را فاش می‌کند

در حالی که آینده این شخصیت در دنیای سینمایی مارول نامعلوم است، جیمز گان نویسنده و کارگردان Guardians of the Galaxy اشاره کرد که داستان یک فیلم انفرادی برای استار لرد چگونه خواهد بود. ” ما همیشه می‌خواهیم به کسی چیز خاصی بدهیم. من و کریس [بازیگر استار لرد] همیشه در مورد اینکه چقدر عالی است که بتوانیم یک فیلم افسانه‌ای در مورد استار لرد بسازیم، صحبت کرده‌ایم. داستان این فیلم در مورد لرد استاری است که سعی می‌کند خود را با محیط زمین سازگار کند.همانطور که شخص دیگری ممکن است سعی کند با محیط بیگانه فضای بیرونی سازگار شود. من نمی‌توانم برای دیدن آن صبر کنم.”

  • فیلم Deadpool 3 ولورین را در مقابل وید ویلسون قرار می دهد

عکس‌های جدید منتشر شده از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 دو شخصیت اصلی داستان را مقابل هم نشان می‌دهد. تصاویر اپلود شده توسط اکانت توییتر The Hollywood Handle وید ویلسون و ولورین را به تصویر می‌کشد که مشغول مبارزه هستند.

  • الیزابت اولسن یک کراس اور بین Scarlet Witch و X-Men می‌خواهد

اولسن در نمایشگاه و کامیک کان ابرقهرمانی TJH در مورد علاقه خود به کراس اور بین شخصیت خود با X-Men اشاره کرد. علی رغم سرنوشت مبهم شخصیت او در Multiverse of Madness، اولسن فکر می‌کند که فصل بعدی شخصیت واندا باید به پیشینه جهش یافته او بپردازد. ” من فقط می‌خواهم همه چیز در مورد شخصیت دگرگون شده/جهش‌یافته را بفهمم. هیچ‌کدام از ما نمی‌توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم. ما X-Men نیستیم اما خیلی دوست دارم آن را تجربه کنم. فکر می‌کنم مردان ایکس اولین تجربه من با فیلم های ابرقهرمانی بود.”

  • دی‌سی فاش می‌کند که کدام کمیک‌ها بر Superman: Legacy اثر گذاشته‌اند

اخیرا DC Universe Infinite فاش کرد که چهار عنوان الهام‌بخش ریبوت فیلم آینده جیمز گان، Superman: Legacy هستند. این چهار کمیک شامل Superman: Birthright (2003-04), All-Star Superman (2005-06), Superman: Brainiac (2008) و  Superman: Ending Battle (2002) می‌شود. سایر کمیک‌هایی که می‌توانید قبل از انتشار فیلم مطالعه کنید شامل  Superman: Space Age, Superman: Lost, Superman Red & Blue, Superman: American Alien و Superman: Unchained می‌شود.

  • کیت هرینگتون در مورد Black Knight و Blade صحبت می‌کند

کیت هرینگتون، ستاره سریال Game of Thrones به‌روز رسانی در مورد آینده خود در دنیای مارول به اشتراک گذاشته است. ” فکر می‌کنم در مورد اینکه آیا Dane Whitman قرار است در فیلم Blade بازی کند یا خیر، سوء تفاهم ایجاد شد. او هرگز قرار نبود در فیلم Blade حضور داشته باشد و حضور ندارد.” در حالی که هرینگتون امیدوار است Black Knight را در MCU ببیند، اضافه کرد که نمی‌تواند برنامه‌های مارول برای این شخصیت را تایید یا رد کند.

  • بازیگر Danny DeVito دوست دارد دوباره در نقش Penguin بازی کند

بازیگر Danny DeVito علاقه خود را برای بازی مجدد در نقش Penguin ابراز می‌کند. این بازیگر در طی مصاحبه خود با SFX به این موضوع اشاره کرد که دوست دارد دوباره این نقش را امتحان کند. او در سال 1992 برای فیلم Batman Returns شخصیت Oswald Cobblepot / The Penguin را به تصویر کشیده بود.

  • شردر شخصیت منفی اصلی TMNT: Mutant Mayhem نخواهد بود

کارگردان Jeff Rowe در طول مصاحبه خود با SlashFilm گفت شخصیت The Shredder، شناخته شده‌ترین شخصیت شرور در سری Teenage Mutant Ninja Turtles، در فیلم Mutant Mayhem حضور نخواهد داشت اما ممکن است در آینده ظاهر شود. آن‌ها به یک شخصیت شرور نیاز داشتند که یک جهش یافته دیگر باشد تا بتوان آن را به لاک پشت‌ها متصل کرد، بخاطر همین تصمیم بر این شد که Superfly شخصیت اصلی فیلم باشد.

  • جنیفر گارنر در فیلم ددپول 3 حضور دارد

جنیفر گارنر قرار است برای ایفای مجدد نقشش به‌عنوان الکترا در  فیلم ‘Deadpool 3’ حضور داشته باشد. حدودا 20 سال از آخرین بازی او در این نقش می‌گذرد و طرفداران مشتاق هستند بدانند این شخصیت در فیلم ددپول به چه شکل ظاهر خواهد شد.

  • کارگردان فیلم باربی دوست دارد فیلم ابرقهرمانی بسازد

کارگردان فیلم باربی، Greta Gerwig اعلام کرد که اماده ساخت یک فیلم ابرقهرمانی یا اکشن است. این کارگردان طی مصاحبه خود با Rolling Stone به این نکته اشاره کرد که در صورت وجود فرصت مناسب، آماده تغییر سبک کاری خود خواهد بود.

  • بندیکت کامبربچ بازگشت دکتر استرنج در سال 2024 را تایید کرد

بندیکت طی حضور خود در یوتیوب JW3، تایید کرد که شخصیت دکتر استرنج در سال 2024 باز خواهد گشت. این بازیگر امسال فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar را در راه داشته و سال دیگر فیلمی با نام The Book of Clarence از او منتشر خواهد شد. طرفداران دنیای مارول هم می‌‌توانند بندیکت را در نقش دکتر استرنج ببیند.

  • طبق شایعات چنینگ تیتوم در ددپول 3 حضور خواهد داشت

شایعه جدید حاکی از آن است که بازیگر چنینگ تیتوم، حضور کوتاهی با شخصیت Gambit در ددپول 3 دارد. این خبر به صورت رسمی تایید نشده و تنها یک اکانت در اینستاگرام آن را منتشر کرده است. فیلم Deadpool 3 به کارگردانی Shawn Levy در تاریخ 3 می 2024 به عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای مارول در سینماها اکران می‌شود.

  • آنتونی مکی دوست داشت بازیگر شخصیت پلنگ سیاه باشد

این بازیگر طی صحبت خود با Inverse به این موضوع اشاره کرد که به جای حضور در نقش فالکون، دوست داشت شخصیت Black Panther را به تصویر بکشد. او می‌گوید: ” من برای نقش پلنگ سیاه زیاد با مارول تماس گرفتم. برای آن‌ها نامه می‌نوشتم و سعی داشتم راهی پیدا کنم که آن‌ها فیلم پلنگ سیاه را بسازند. دوست داشتم خودم هم این شخصیت را بازی کنم. بالاخره استودیو با من تماس گرفت.” پس از آن ملاقاتی بین مکی و Nate Moore, Joe و Anthony Russo ترتیب داده شد.

” هرگز فراموش نمی‌کنم Joe Russo به من گفت “گوش کن، در حال ساخت این فیلم هستیم، می‌خواهیم تو در این فیلم باشی. نمی‌توانیم بگوییم نقش چه شخصیتی را بازی می‌کنید یا چه کسی قرار است در آن باشد. آیا آن را انجام می‌دهی؟” پس از آن مکی درخواست آن‌ها را قبول کرده و سالهاست شخصیت فالکون را بر عهده گرفته است.

  • فیلمبرداری فیلم Captain America 4 رسما به پایان رسید

فیلمبردار فیلم کاپیتان آمریکا 4، پایان فیلمبرداری فیلم آینده دنیای سینمایی مارول را تایید کرد. فیلم بردار این فیلم در استوری اینستای خود خبر اتمام فیلمبرداری  Captain America : Brave New World را با طرفداران به اشتراک گذاشت. اکران این فیلم برای 26 جولای 2024 برنامه ریزی شده است.

  • جیمز منگولد می‌گوید Deadpool 3 پیش درآمدی برای فیلم لوگان است

کارگردان فیلم Logan می‌گوید نقش ولورین در فیلم آینده ددپول 3 نوعی پیش درآمد برای فیلم 2017 Logan است. ” اینطور نیست که فیلم جدید Hugh و Ryan، بعد از لوگان اتفاق بیفتد، بلکه آن‌ها به نوعی یک پیش درآمد برای لوگان می‌سازند.” فیلم ددپول 3 در 3 می 2024 اکران خواهد شد.

  • طبق شایعات مارگو رابی و آدام درایور دیگر در حال مذاکره برای فیلم Fantastic Four نیستند

پس از ماه‌ها شایعات، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که مارگو رابی و آدام درایور دیگر در حال مذاکره برای نقش اصلی Fantastic Four نیستند. طبق این گزارش هنوز مارول نتوانسته بازیگران مناسبی برای این فیلم پیدا کند و هنوز مشغول جست و جو است.

اخبار تلویزیونی

  • شخصیت‌های The Thing, Lockjaw و Zola در Spidey and His Amazing Friends حضور خواهند داشت

در سری Spidey and His Amazing Friends سه شخصیت جدید معرفی خواهند شد. صداپیشگی شخصیت The Thing توسط Andy Milder انجام خواهد گرفت و داستان‌های هیجان انگیزی برای اضافه کردن به انیمیشن دارد.

  • در فصل دوم سریال لوکی اطلاعات بیشتری در مورد مامور موبیوس بدست خواهیم آورد

در حالی که انتظار می‌رود فصل دوم Loki بیشتر به کارهای کانگ فاتح بپردازد، این سریال قرار است شخصیت مامور موبیوس را بهتر از قبل معرفی کند. Owen Wilson در مصاحبه با ComicBook به این موضوع اشاره کرد که درک شخصیت موبیوس در فصل دوم سریال لوکی راحت‌تر خواهد شد زیرا داستان‌های بیشتری از او بازگو می‌شود.

  • جیمز گان تایید کرد پارت دوم فصل چهارم Doom Patrol کنسل نشده است

اگرچه ممکن است پارت دوم فصل چهارم سریال Doom Patrol هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نداشته باشد اما جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی به طرفداران قول داد که این سری کنسل نشده است، فقط هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نکرده‌اند.

  • طبق گزارشات می‌توان داستان‌های هیجان انگیزی را در Silk: Spider Society مشاهده کرد

طبق گزارش TVLine، علیرغم اعتصاب اخیر نویسندگان Silk: Spider Society یک سریال جدید و لایو اکشن که در دنیای مرد عنکبوتی اتفاق می‌افتد، پس از توافق AMPTP و WGA ساخته خواهد شد. Silk: Spider Society بر روی سیندی مون، یک زن کره ای-آمریکایی که توسط همان عنکبوت که پیتر پارکر را گرفتار گزیده بود، تمرکز خواهد کرد.

  • ستاره فیلم Agatha: Coven of Chaos تایید کرد که این سریال فصل دوم وانداویژن است

بازیگر این سریال، Debra Jo Rupp طی مصاحبه با مجله Berkshire بیان کرد مارول این سریال را به نوعی فصل دوم وانداویژن می‌داند. “این سریال برای مارول، فصل دوم وانداویژن است. در واقع شبیه American Horror Story است که هر فصل بر روی موضوع خاصی تمرکز دارد.”

  • سریال Walking Dead: Rick and Michonne داستان عاشقانه‌ای را در خود جای داده است

در حالی که دنیای The Walking Dead با اسپین‌آف‌های جدید به کار خود ادامه می‌دهد، خلاصه‌ای از مجموعه‌ Rick و Michonne نشان می‌دهد که این سریال داستان عاشقانه‌ای برای گفتن دارد. “داستان عشق Rick Grimes و Michonne در یک دنیای تغییر یافته، تغییر زیادی پیدا می‌کند. این دو با فاصله زیادی از یکدیگر دور هستند. آیا آن‌ها می‌توانند یکدیگر را پیدا کنند؟ ” انتظار می‌رود این سریال در سال 2024 منتشر شود.

  • آیا حضور کوبی اسمالدرز در دنیای مارول به پایان رسیده است؟

بازیگر کوبی اسمالدرز تایید کرد که سریال Secret Invasion آخرین حضور او در دنیای مارول نخواهد بود. طی صحبت این بازیگر با Entertainment Weekly، او گفت دقیقا نمی‌داند چه چیزی در انتظارش است اما در چندین فعالیت مرتبط با این نقش حضور دارد. ” من هنوز مشغول کار بر روی انیمیشن Moon Girl و Devil Dinosaur هستم. امروز برخی قسمت‌ها را ضبط کردم. نمی‌دانم او چگونه و چه زمانی به سراغ من می‌آید اما همیشه از این تماس استقبال می‌کنم”

  • بدلکار دردویل و چندین پروژه دیگر مارول، از نحوه به تصویر کشیدن دردویل راضی نیست

بدلکار دردویل، Chris Brewster در پادکست Ikuzo Unscripted به این موضوع اشاره کرد. ” فکر میکنم حالا که دنیای سینمایی مارول شخصیت دردویل را به دست گرفته است، واقعا به آن آسیب خواهند زد. اگر به تماشای She-Hulk بنشینید، می‌بینید که آن‌ها دودیل را به کارتن تبدیل کرده‌اند. همه آن به وسیله انیمیشن ساخته شده و بد بنظر می‌رسد. ” او در ادامه توضیح داد که مخالف استفاده از VFX نیست اما مارول این کار را بیش از حد انجام می‌دهد.

  • سریال Walking Dead: Daryl داستان مستقلی را به تصویر خواهد کشید

در حالی که ممکن است The Walking Dead: Daryl Dixon در همان دنیای تخیلی سریال اصلی اتفاق بیفتد اما داستان آن کاملا مستقل خواهد بود. کارگردان Greg Nicotero طی مصاحبه خود با Entertainment Weekly بیان کرد این سریال را می‌توان داستان جداگانه‌ای از Walking Dead در نظر گرفت و برای لذت بردن از آن، نیاز به داشتن اطلاعات کامل در مورد سریال اصلی نیست. جزئیات زیادی درباره Daryl Dixon منتشر نشده است اما تریلر و خلاصه داستان تایید کرده‌اند که سریال، داستان شخصیت اصلی در فرانسه را بازگو می‌کند، بدون اینکه به یاد بیاورد چگونه به آنجا رسیده است.

  • در فصل دوم سریال Sandman خدایان اسکاندیناوی حضور خواهند داشت

طبق گزارشات منتشر شده سریال The Sandman از نتفلیکس، خدایان اسکاندیناوی را در گروه بازیگران فصل 2 قرار خواهد داد. اگر این گزارش صحت داشته باشد، شخصیت‌های Thor, Loki, Odin, King Auberon و Queen Titania در فصل دوم حضور دارند و در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگر برای این نقش‌ها هستند. ظاهر این خدایان متفاوت از آن چیزی است که در دنیای مارول دیده‌ایم.

  • کارگردان Secret Invasion توصیه مارول برای نخواندن کمیک‌ها را نادیده گرفت

کارگردان این سریال Ali Selim در مصاحبه خود با Uproxx توضیح داد که به او گفته شده کمیک‌ها را نخواند اما آن‌ها را بررسی کرده است. ” من نگفته بودم کمیک‌ها را نخواندم، گفتم به من گفته شده که آن‌ها را نخوانم. دوست دارم در جریان داستان باشم. پس از آن می‌توانم بگویم اوه به همین دلیل است که نمی‌خواستند من این کمیک را بخوانم.”

  • بالاخره سریال Gotham Knights چهره Two-Face را به تصویر کشید

طبق گزارش The Direct در این سریال Misha Collins پس از اینکه عشق سابقش Rebecca March به صورت او اسید پاشید، حالت عادی صورت خود را از دست داده و نصف صورتش آسیب زیادی دید، به دلیل همین اتفاق شخصیت Two-Face شکل گرفت. متاسفانه طرفداران دیگر قادر به دیدن حضور Two-Face در این سریال نخواهند بود زیرا تنها پس از یک فصل، ساخت Gotham Knights کنسل شد.

اخبار بازی ویدیویی

  • EA عنوان تک‌نفره Black Panther را معرفی کرد که توسط استودیوی تازه‌تشکیل شده Cliffhanger Games ساخته شده است

سال گذشته تقریباً در همین زمان شایعه شد که EA در حال کار روی یک بازی تک نفره Black Panther است و اکنون به طور رسمی این خبر تایید شده است. این بازی توسط استودیوی تازه تاسیس شده Cliffhanger Games در سیاتل به رهبری Kevin Stephens (سازنده بازی Middle-earth: Shadow of Mordor) در حال توسعه است. کارکنان این استودیو بر روی فرنچایزهای بزرگ دیگری مانند Halo، God of War، Call of Duty و … کار کرده‌اند.

  • شخصیت‌های Homelander, Black Noir و Starlight به Call of Duty پیوستند

شخصیت‌های شناخته شده سریال محبوب The Boys به بازی Call of Duty: Warzone 2 اضافه خواهند شد. تنها دو روز قبل از انتشار آپدیت جدید بازی، اعلام شده که سه شخصیت مشهور از سریال The Boys در دسترس قرار خواهند گرفت. اکانت رسمی د بویز در توییتر تریلری را منتشر کرد که نشان می‌دهد Starlight، Homelander و Black Noir در آپدیت Call of Duty قرار خواهند گرفت.

اخبار کمیک

  • سرباز زمستان مارول، Thunderbolts جدید را رهبری می‌کند

در شماره یک کمیک Thunderbolts باکی بارنز رهبر گروه جدید Thunderbolts است. این کمیک توسط Collin Kelly و Jackson Lanzing نوشته شده و تصویری گری آن بر عهده Geraldo Borges است. اعضای تیم جدید مارول شامل Black Widow, Sharon Carter AKA Destroyer, White Widow, Red Guardian, U.S Agent و Shang-Chi می‌شود.

  • ثور سرانجام چکش معروف خود، Mjolnir را تعمیر می‌کند

شماره یک کمیک Marvel’s Thor Annual ثور را به تصویر می‌کشد که بالاخره چکش شکسته خود، Mjolnir را پس از نابودی آن در طول خط داستانی God of Hammers در سال پیش، تعمیر می‌کند. در کمیک Marvel’s Thor Annual ، ثور به لباس کلاسیک خود بازگشته و تصمیم می‌گیرد با وجود مسئولیت‌هایش در آزگارد، هنوز خودش باشد و ماجراجویی‌هایی مختلفی تجربه کند. بخشی از آن به معنای بازگشت Mjolnir است، بنابراین او از اودین فورس برای بازسازی چکش استفاده می‌کند.

  • مارول سری مخصوص Yelena Belova را منتشر خواهد کرد

بلک ویدیو محبوب Yelena Belova و خواهر خوانده ناتاشا در نوامبر امسال با سری کمیک انحصاری خود با نام White Widow بازخواهد گشت. نویسندگی این کمیک بر عهده Sarah Gailey بوده و تصویرگری آن توسط Alessandro Miracolo انجام خواهد گرفت. شماره اول این کمیک در نوامبر 2023 منتشر می‌شود.

  • هارلی والدین بتمن را نجات می‌دهد

اکثر طرفداران دنیای دی‌سی از داستان بتمن باخبرند. شبی او همراه با پدر و مادرش در راه خانه بود که با Joe Chill برخورد کردند. او پدر و مادر بروس را کشت و از همان روز، بروس کوچک تمرین کرد تا برای جنگیدن و حفاظت از مردم بی گناه و بی دفاع گاتهام آماده شده و در این راه تبدیل به بتمن شد. در شماره پنجم کمیک Multiversity: Harley Screws Up the DCU، هارلی زودتر از خانواده وین با Chill برخورد کرده و داستان شکل گرفتن بتمن را به طور کلی نابود می‌کند. بدون مراقبی مانند بتمن که از غیرنظامیان محافظت می‌کند، آینده این شهر به یکی از تاریک‌ترین‌های مولتی ورس تبدیل می‌شود.

  • سری جدید Spider-Boy مارول با واکنش شدید طرفداران مواجه شد

طرفداران اسپایدرمن پس از انتشار خبر کمیک اسپایدر بوی، از مارول انتقاد کردند. طرفداران معتقدند به جای ایجاد شخصیت‌های جدید، بهتر است همان شخصیت‌های عنکبوتی گذشته را بیشتر معرفی کنند. این شخصیت کمیک انحصاری خود را دریافت کرده است اما قهرمانان عنکبوتی دیگر این شانس را پیدا نکرده و به خوبی به آن‌ها پرداخته نشده است.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲
  • نام : متیو مایکل مورداک
  • خالق : نویسنده استن لی و طراح بیل اورت
  • اولین اثر : دردویل شمارهٔ ۱ (آوریل ۱۹۶۴)
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : مرد بدون ترس، شیطان هلز کیچن
  • محل تولد : نیویورک
  • معروفترین آثار : Born Again (Daredevil #227-231) Last Hand (Daredevil #181-182) Out (Daredevil #32-40) Guardian Devil (Daredevil #1-8) Man Without Fear (Daredevil: The Man Without Fear #1-5) The Devil’s Work (Daredevil #353-364)
  • قابلیت ها : مهارت بالا در مبارزات تن به تن استاد هنرهای رزمی دارای حس‌های ابر انسانی هوش بالا
  • شغل : وکیل
  • حالت های دیگر : Frank Miller's Daredevil Noir Daredevil: Yellow Daredevil 2099
  • همکاران: بیوه سیاه مشت آهنی جسیکا جونز الکترا
  • دشمنان: Kingpin Bullseye The Hand The Owl Mr Fear Purple Man Typhoid Mary Jester Mysterio Punisher
گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲
  • نام : سندمن
  • خالق : نیل گیمن - سم کیث - مایک درینجنبرگ
  • اولین اثر : شماره یک The Sandman سال ۱۹۸۹
  • متعلق به کمپانی : ورتیگو زیرمجموعه دی سی
  • لقب ها : مورفیس - اونیروس - پادشاه رویاها - شاهزاده داستان‌ها
  • محل تولد : زمانی که جانداران زنده قابلیت ساختن رویا در ذهن خود را پیدا کردند او به دنیا آمد
  • معروفترین آثار : شماره ۳۸ Sandman - شماره ۵۰ Sandman - شماره ۸ Sandman - شماره ۵۴ Sandman - شماره ۱۹ Sandman
  • قابلیت ها : ساختن رویا و واقعیت - نیروهای کیهانی - جادو - تغییر واقعیت - تله پاتی - جاودانگی
  • شغل : ارباب رویاها
  • حالت های دیگر : دنیل هال
  • همکاران: خاندان اندلس (Endless) ایلین بلوک
  • دشمنان: لوسیفر اکثر بشریت
گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲
  • نام : ولورین
  • خالق : روی توماس - لن وین - جان رومیتا پدر
  • اولین اثر : شماره ۱۸۰ The Incredible Hulk سال ۱۹۷۴
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : جیمز هاولت - لوگان - پَچ - The Best There is
  • محل تولد : آلبرتا کانادا
  • معروفترین آثار : Old Man Logan - Wolverine #10 - Wolverine: Origin - Uncanny X-Men #133 - Weapon X
  • قابلیت ها : قدرت شفا بخشی زیاد بخاطر جهش یافته بودن به قدری که او را تبدیل به یک شخصیت تقریبا نامیرا می‌کند - دندان‌هایی بسیار تیز - سه چنگال در دستان که آغشته به فلز آدامانتیوم است - غرایز حیوانی قوی
  • شغل : جنگجوی سامورایی - ماجراجو - استاد در مدرسه جهش یافتگان - مامور سازمان سیا - مزدور - رهبر
  • حالت های دیگر : Weapon X - Death - Agent 10 - Jim Logan - Old Man Logan
  • همکاران: مردان ایکس مرد عنکبوتی پروفسور ایکس کیتی پراید جوبیلی جین گری استورم
  • دشمنان: سیبرتوث سامورایی نقره‌ای آبراهام کورنلیوس هالک امگا رد مگنیتو
گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲
  • نام : کال ال - کلارک کنت
  • خالق : Jerry Siegel و Joe Shuster
  • اولین اثر : اکشن کمیکس ۱ سال ۱۹۳۸
  • متعلق به کمپانی : دی سی
  • لقب ها : مرد پولادین
  • محل تولد : کریپتون
  • معروفترین آثار : Man and Superman - Superman Red Son - Death of Superman - All-star Superman
  • قابلیت ها : قدرت بدنی بالا، اشعه لیزر، فوت یخی، پرواز
  • شغل : خبرنگار
  • حالت های دیگر : بیزارومن، سوپرمن اینجاستیس، رد سان سوپرمن، سوپرمن بیاند
  • همکاران: سوپربوی واندروومن بتمن سوپرگرل
  • دشمنان: دارک‌سید لکس لوتر لوبو
گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲
  • نام : ثور اودین‌ سان
  • خالق : استن لی، لری لیبر، جک کربی
  • اولین اثر : سفر به اسرار جلد ۸۳ام (اوت ۱۹۶۲)
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : قوی ترین انتقام جو، پادشاه ازگارد، خدای آذرخش
  • محل تولد : ازگارد
  • معروفترین آثار : The Surtur Saga (Thor #340-353) Skurge's Last Stand (Thor #362) The Ballad of Beta Ray Bill (Thor #337-340) Thor vol. 3 #1-6 Mjolnir's Song (Thor #380)
  • قابلیت ها : قدرت ابر انسانی برای مبارزه با دشمنان، کنترل صاعقه، هوش بالا در جنگ، سفر در زمان، قدرت پرواز، سرعت، کنترل آب و هوا
  • شغل : خدای ازگارد
  • حالت های دیگر : Thor-El - Iron Hammer - Beta Ray Bill - War Thor - Throg - Old King Thor - Old Phoenix King Thor - Thor: Herald Of Galactus - Ultimate Thor
  • همکاران: اونجرز Jane Foster/Mighty Thor نیک فیوری Valkyrie Warriors Three
  • دشمنان: Imir Laufey Destroyer Chitauri Malekith Algrim/Kurse Ultron
گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲
  • نام : آنتونی ادوارد تونی استارک
  • خالق : استن لی، لری لیبر، دان هک، جک کربی
  • اولین اثر : داستان‌های در حال تعلیق شماره ۳۹ام (۱ مارس ۱۹۶۳)
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : آدم آهنی، شوالیه آهنی
  • محل تولد : لانگ آیلند
  • معروفترین آثار : Iron Man: Armor Wars Iron Man: The Mask In The Iron Man Iron Man: Heroes Return Iron Man: The Five Nightmares Of Tony Stark Iron Man: Extremis
  • قابلیت ها : هوش بسیار بالا، دانشمند، مکانیک، دسترسی به اطلاعات گسترده، دارای لباس زره‌ای با قابلیت‌های مختلف (سرعت بالا، قدرت زیاد، شلیک، پرواز، تجهیزات درمانی، استفاده از انواع بمب‌ها و ... )
  • شغل : صنعت‌گر و مهندس
  • حالت های دیگر : Iron Hammer MCU Iron Man Iron Goblin Iron Lantern Iron Man Noir Fantastic Four: The End Iron Man Earth X Iron Man Victor Von Doom Lord Iron
  • همکاران: ماشین جنگ پپر پاتز مرد عنکبوتی کاپیتان آمریکا بیوه سیاه هالک ثور
  • دشمنان: Thanos Mandarin Iron Monger Madame Masque Crimson Dynamo Zeke Stane Titanium Man
گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم و سوم تیر ماه ۱۴۰۲
  • نام : مرد عنکبوتی
  • خالق : استن لی - استیو دیتکو
  • اولین اثر : شماره ۱۵ Amazing Fantasy سال ۱۹۶۲
  • متعلق به کمپانی : مارول
  • لقب ها : پیتر بنجامین پارکر - Wall Crawler - Web-Head - Friendly Neighborhood Spider-Man
  • محل تولد : کویینز نیویورک
  • معروفترین آثار : Spider-Man: No More، The Death of Gwen Stacy، The Death of Jean DeWolff، Kraven's Last Hunt، Spider-Verse
  • قابلیت ها : حس عنکبوتی - هوش بالا - بالا رفتن از روی تقریبا هر سطحی - قدرت بدنی زیاد بخاطر نیش عنکبوت رادیو اکتیوی - سرعت و انعطاف بالا
  • شغل : صاحب شرکت Parker Industries - عکاس و خبرنگار روزنامه Daily Bugle - محقق در آزمایشگاه Horizon
  • حالت های دیگر : مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ (میگل اوهارا) - مرد عنکبوتی (مایلز مورالس) - Ricochet
  • همکاران: چهار شگفت‌انگیز انتقام‌جویان جدید گربه سیاه سیلک مردان ایکس زن عنکبوتی مادام وب
  • دشمنان: گابلین سبز هاب گابلین دکتر اختاپوس مرد شنی کارنیج الکترو