«مارول» (Marvel) تیم ابرقهرمانی جدیدش را معرفی کرد: The Union

«مارول» (Marvel) تیم ابرقهرمانی جدیدش را معرفی کرد: The Union. ستارگان انگلستانی روانه‌ی میدان مبارزه می‌شوند. با وب‌سایت «کافه‌کامیک» در بررسی آخرین مربوط به مجلات مصور «مارول» همراه شوید.

به نقل از ComicBook، «مارول» (Marvel) اخیرا تیم ابرقهرمانی بریتانیایی جدیدی را معرفی کرده که در رویداد «ایمپایر» (Empyre) حضور داشته و خود را به جهانیان تحت عنوان «اتحاد» (The Union) معرفی خواهند کرد. این کمپانی، به‌منظور معرفی بیشتر، اخیرا خبری در باب انتشار این اثر منتشر کرده که نشان می‌دهد چه اشخاصی قرار است برای پرچم انگلیس مبارزه کنند. قهرمانان گروه «اتحاد» The Union عبارتند از: «اِسنِیکس» (Snakes)، قهرمانی از ایرلند شمالی، «کِلپی» (Kelpie) از اسکاتلند، «کوآئِر» که اهل وِلز هست و درانتها «بریتانیا» (Britannia). «آر.بی.سیلوا» (R.B. Silva)، طراح آثار «قدرت اِکس» (Power of X)، وظیفه‌ی آفرینش چهره‌های این ستارگان انگلیسی را بر عهده دارد. با شروع رخداد Empyre، قطعا شاهد تغییرات و آثار بسیار زیادی در جهان کامیکی «مارول» خواهیم بود، لذا طراحی چهره‌های همه‌پسند و تازه امری منطقی است. «سیلوا» در این‌باره می‌گوید:‌

Marvel

«من عمیقا از فضای وسطایی خوشم می‌آید. من می‌خواستم که «بریتانیا» و «کلپی» شبیه به مبارزان وسطایی باشند و باقی طراحی‌ها را ساده‌سازی و امروزی‌تر کردم. برای‌ مثال، تصور کردم که برای «اِسنیکس» بایستی چهره‌ای مشابه یک جلاد را در نظر بگیرم. برخی دشمنان صرفا از دیدن تو خواهند ترسید. «کوآئِر» باید طراحی نورانی‌تر می‌داشت، حالتی که به وی اجازه‌ دهد خیلی سریع حرکت کند. روی ختجرش هم سه سر اژدها قرار دادم. می‌دانم که روی پرچم وِلز تنها یک اژدها وجود دارد، اما خب، چرا سه تا نه؟»

این اثر هست در ماه مِی، مطابق با خرداد امسال، عرضه شود. «پائول گریست» (Paul Grist) نویسنده‌ِ‌ی این اثر بوده و «آندرآ دی ویتو» (Andrea Di Vito)‌ طراحی کلی‌اش را انجام خواهد داد. در ادامه، اطلاعاتی چند از این اثر را می‌خوانیم:

«برترین قهرمانان انگلیس به Union Jack می‌پیوندند تا علیه تهدیدات فضایی جدید کره‌ی خاکی مبارزه کنند. «اِسنِیکس» (Snakes)، قهرمانی از ایرلند شمالی، «کِلپی» (Kelpie) از اسکاتلند، «کوآئِر» که اهل وِلز هست و درانتها «بریتانیا» (Britannia)، قرار است خط دفاعی جدید انگلیسی محبوب شما باشند.»

منبع: ComicBook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.