گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم آذر ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • جیمز گان تایید کرد که ثور چه مدت زمانی را با نگهبانان کهکشان سپری کرده است

جیمز گان کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy تایید کرد که ثور چه مدت زمانی پس از وقایع Avengers: Endgame با نگهبانان سپری کرده است. یکی از طرفدارن در تویتتی از گان پرسید که چه اتفاقی برای کشتی قدیمی نگهبانان افتاده و چه فاصله زمانی بین حضور گروه در Thor: Love and Thunder و Guardians of the Galaxy Vol3 وجود دارد. طبق پاسخ کارگردان، این کشتی در گاراژ است و کشتی جدید آن‌ها به نام Bowie از قبلی بسیار بزرگ‌تر است. او اضافه کرد نگهبانان تنها چند هفته با ثور بودند و پس از آن وارد یک ماجراجویی جداگانه شدند.

  • فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 پایان تلخی برای برخی از شخصیت‌ها رقم می‌زند؟

دیزنی پلاس خلاصه‌ای از فیلم Guardians of the Galaxy 3 را منتشر کرد که به پایان آن اشاره دارد. طبق این خلاصه پیتر کویل در حالی که هنوز در شوک از دست دادن گامورا است، باید تیم را جمع کرده و از کهکشان و یکی از اعضای تیم دفاع کند. ماموریتی که اگر با موفقیت به اتمام نرسد می‌تواند به پایان تیم نگهبانان کهکشانی که می‌شناسیم، منجر شود. طرفداران حدس می‌زنند منظور از آن یک عضو، راکت راکون است که در این فیلم خواهد مرد.

DC's Blue Beetle Gets Epic First Poster

  • اولین پوستر فیلم Blue Beetle منتشر شد

استودیو دی سی از اولین پوستر رسمی فیلم Blue Beetle با بازی Xolo Maridueña رونمایی کرد که قرار است تابستان 2023 در سینماها اکران شود.

  • طبق گزارش‌ها مارول در فاز 5 و 6 کیفیت را فدای کمیت نمی‌کند

فاز چهارم مارول با انتقادای روبه‌رو شد که بنظر می‌رسد این انتقادات ( مانند جلوه های بصری ضعیف) سازنده بوده و مارول قصد دارد کیفیت فاز 5 و 6 را ارتقا ببخشد. اگر این خبر صحبت داشته باشد، کیفیت فازهای آینده دنیای مارول، بر کمیت آن اولویت خواهد داشت. این گزارش تنها در Cosmic Circus منتشر شده و خود مارول تاییدیه در این مورد منتشر نکرده است.

  • رابرت داونی جونیور نظر خود را در مورد انتقادات کوئنتین تارانتینو بیان کرد

تارانتینو در مصاحبه‌ای بیان کرد فیلم‌های مارول بیشتر در مورد شخصیت‌هاست تا بازیگران ” شما بازیگران زیادی دارید که با بازی در این شخصیت‌ها معروف شده‌اند اما آن‌ها ستاره سینما نیستند درسته؟” . پس از آن رابرت داونی جونیور در مصاحبه‌ای که با Deadline داشت، نظر خود را در این مورد این انتقاد به اشتراک گذاشت. طبق نظر رابرت، این سبک انتقادات اتلاف وقت است (” بنظر من این اتلاف وقت است که با خودمان بجنگیم “) و جامعه سینمایی به قدری بزرگ است که جای کافی برای سایر فیلم‌ها هم وجود داشته باشد.

The Flash Movie Reveals First Official Poster Art

  • فلش یک هفته زودتر از حد انتظار وارد سینماها خواهد شد

طبق گزارش Variety فیلم The Flash یک هفته زودتر از زمان اعلام شده قبلی در سینماها اکران خواهد شد. این فیلم ابرقهرمانی دی سی که در ابتدا برای اکران در 23 ژوئن 2023 برنامه ریزی شده بود، حالا در تاریخ 16 ژوئن 2023 در سینماها نمایش داده می‌شود. فلش پس از اکران دنباله Shazam وارد سینماها خواهد شد.

  • چارلی کاکس فکر می‌کند جایی برای دردویل در Deadpool 3 وجود دارد

این بازیگر در مصاحبه ای با Comic-Con گفت ” فکر می‌کنم به خاطر لحن نمایش ما، جایی برای حضور دردویل در ددپول وجود داشته باشد. واقعا جالب خواهد بود.” این در حالی است که Daredevil: Born Again اوایل سال 2024 توسط دیزنی پلاس منتشر می‌شود و ددپول 3 قرار است در تاریخ 8 نوامبر 2024 در سینماها اکران شود.

  • کارگردانان Batgirl با جیمز گان، رئیس استودیو دی سی صحبت خواهند کرد

Bilall Fallah و Adil El Arbi، کارگردانان Batgirl فاش کردند که قرار است با جیمز گان، مدیرعامل جدید استودیو دی سی ملاقاتی داشته باشند. طبق گزارشHollywood Reporter بعد از کنسل شدن Batgirl باز هم امکان همکاری این دو کارگردان با دی سی وجود دارد. «حمایت بسیار زیادی از سوی اهالی صنعت صورت گرفت. احساس می‌کردم همه هنرمندان از ما حمایت کرده و این احساس خوبی است زیرا احساس می‌کنید تنها نیستید.» پس از آن Arbi افزود در حالی که آن‌ها هنوز با گان ملاقات نکرده‌ تا در مورد پروژه‌های احتمالی گفتگو کنند اما ملاقاتی بین دو طرف برنامه ریزی شده است.

  • پام کلمنتیئف می‌گوید Guardians of the Galaxy 3 آخرین ماجراجویی آن‌ها نیست

کلمنتیف، بازیگر نقش مانتیس در یک پادکست به پایان تیم خود اشاره کرد ” از جهاتی پایان یک فصل خواهد بود. به عنوان خانواده نگهبانان کهکشان … خواهیم دید که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد، تمام تمام نیست بلکه بعد از آن متفاوت خواهد بود.”

Loki Season 2 Casts New Villain

اخبار تلویزیونی

  • کیت دیکی شرور جدید سریال لوکی

سریال اکشن ماجراجویی دیزنی پلاس و مارول، لوکی، از کیت دیکی، ستاره سریال بازی تاج و تخت، دعوت می‌کند تا در فصل دوم آن نقش شرور را بازی کند. طبق گزارش Deadline این بازیگر مخفیانه به جمع بازیگران سریال لوکی پیوسته است. در حالی که جزئیات در مورد بازیگرها و نقش‌ها در سریال لوکی مشخص نیست، بنظر می‌رسد کیت دیکی نقش آنتاگونیست را به تصویر خواهد کشید.

  • سریال د بویز در فصل چهارم نقش‌های جدیدی را به داستان اضافه خواهد کرد

در حساب توییتر رسمی این سریال نوشته شده که Rosemary DeWitt در نقش خانم کمپبل مرموز حضور خواهد داشت و Simon Pegg هم به سریال باز می‌گردد. دو بازیگر دیگر Elliot Knight و Rob Benedict هم برای نقش‌های نامعلومی به سریال اضافه شدند.

  • اولین تریلر اسپین اف د بویز، Gen V منتشر شد

در جولای 2022، عنوان رسمی اسپین آف د بویز به نام Gen V معرفی شد و بازیگران سریال در یک ویدیو خود را به طرفداران سریال معرفی کردند. در سال 2023 می‌توان منتظر این سریال بود اما ماه دقیقی برای آن اعلام نشده است.

 

 

 

  • تاریخ پخش فصل آخر فلش مشخص شد

طبق گزارش Deadline، فصل نهم سریال فلش 13 قسمت خواهد بود که در تاریخ 8 فوریه 2023 منتشر می‌شود. در این فصل شاهد بازگشت Grant Gustin خواهیم بود که همراه با تیمش در تلاش است تا از سنترال سیتی در برابر دشمن جدید و یک گروه مرگبار محافظت کند.

  • فصل دوم سریال لوکی بزرگتر، جسورانه‌تر و سورئال‌تر است

گوگو امبتا را، ستاره سریال لوکی، تاکید کرد فصل دوم سریال لوکی چیزهای زیادی برای عرضه دارد. این بازیگر در مصاحبه خود با Entertainment Tonight بیان کرد فصل دوم سریال سورئال‌تر و جسورانه‌تر از فصل اول خواهد بود و و از بسیاری جهات، به مکان‌های بزرگتر از فصل 1 می‌رود، که واقعاً هیجان انگیز است.

  • نیل گیمن حضور Delirium در فصل دوم سندمن را تایید کرد

نیل گیمن خالق Sandman فاش کرد که فصل دوم سریال نتفلیکس Delirium را معرفی خواهد کرد. بازیگری که این شخصیت را به تصویر می‌کشد، هنوز مشخص نشده است؛ تاریخ انتشار فصل دوم هم مشخص نیست.

Ezpoiler | ¿Black Widow y el Capitán América tuvieron un hijo? La historia  oculta de Marvel

اخبار کمیک

  • پسر کاپیتان آمریکا راز بزرگی را از پدرش پنهان می‌کند

گمان می‌شد پسر خوانده کاپیتان امریکا مرده و بنظر می‌رسد پدرش هنوز هم فکر می‌کند پسری ندارد. در قسمتی از کمیک Captain America: Symbol of Truth #7 وقتی سم از Ian Rogers می‌پرسد ایا قصد دارد به پدرش بگوید زنده است یا نه، پاسخ می‌دهد که پدرش در زمان مناسب خودش متوجه خواهد شد.

  • واندر وومن و شزم به جنگ علیه خدایان DC می‌روند

دی سی کمیک جدید Lazarus Planet: Revenge of the Gods را معرفی کرد که اتفاقات بعد از Lazarus Planet را به تصویر می‌کشد. در این دوران خدایان تصمیم می‌گیرند بر روی این سیاره فرود آمده و کنترل بشریت را در دست بگیرند اما واندر وومن و شزم در برابر آن‌ها مقاومت خواهند کرد.

  • دی سی نام اصلی شهر گاتهام را فاش کرد

داستان Motif که توسط Ram V ساخته شده، شهر Gathome را در سال 1776 به تصویر می‌کشد که که تفاوت زیادی با کلان شهر دیگر کمیک‌های بتمن با نام گاتهام دارد.

Geoff Johns, Mikel Janín explore past and present in new 'Justice Society  of America' • AIPT

  • دختر بتمن، انجمن موقت عدالت آمریکا خود را تشکیل می‌دهد

در Justice Society of America #1 هلنا وین به دنبال شخصی است که پدرش، بتمن، و دکتر فیت را کشته است. هلنا تیمی برای خود می‌سازد که اعضای آن شامل Power Girl، پسر Harlequin، Gentleman Ghost، Icicle، Solomon Grundy، Mist و Ruby Sokov هستند تا با کمک آن‌ها بتواند به اهداف خود نزدیک‌تر شود.

  • نوه دراکولا با یکی از قدرتمندترین موجودات مارول همکاری می‌کند

X-Terminators شماره 3 مارول نشان می‌دهد که نوه دراکولا با یکی از قدرتمندترین موجودات دنیای مارول، Collector، همکاری می‌کند. در حالی که Collector در ابتدا به عنوان مردی معرفی شد که از جمع اوری اشیاء کمیاب و ارزشمند از سراسر جهان مارول لذت می‌برد، در نهایت مشخص شد یکی از قدیمی‌ترین موجوداتی است که تا به حال زندگی کرده است. همراه با آیتم‌ها و موجودات مختلفی که در طول سال‌ها به آن‌ها دست یافته است، Collector دارای بخشی از Power Primordial بوده که او را فوق‌العاده قدرتمند می‌کند، اگرچه تا حد زیادی توانایی‌های خود را از دیگران پنهان نگه داشته است.

  • لیگ عدالت حالا دو زن شگفت انگیز دارد

در کمیک Nubia & the Justice League Special #1 نوبیا به تصویر کشیده که برای دیدن واندر وومن اصلی و کمک به لیگ عدالت وارد دنیای جدیدی می‌شود. لیگ اخطاری در مورد حادثه مربوط به Weather Wizard دریافت می‌کند که این اتفاق باعث می‌شود Green Arrow از نوبیا بپرسد آیا می‌خواهد بخشی از لیگ عدالت باشد یا نه. در نهایت نوبیا تصمیم می‌گیرد که همراه با لیگ عدالت بجنگد.

  • تاد مک فارلین خبر از نسخه جدید Talon داد

تاد مک فارلین، نویسنده بتمن/اسپاون بیان کرد به زودی نسخه جدیدی از شرور شوالیه تاریکی، تالون را خواهید دید. طبق صحبت‌های فالین در CBR تالون جدید ” کیهانی” است و جذابیت‌های بیشتری را به تصویر می‌کشد. او شخصیتی است که می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی کرده و مهارت لازم برای زنده ماندن در همه آن‌ها را داشته باشد.

 

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.