چاپ کمیک لاکپشت‌های نینجا (TMNT) تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود

چاپ کمیک لاکپشت‌های نینجا (TMNT) تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود

اخیرا نویسنده و آرتیست چاپ 105 کمیک «لاکپشت‌های نینجا» (TMNT) با اشتراک پستی در توئیتر اعلام کرده است که کمپانی IDW Publishing از این به بعد برنامه‌ای جهت انتشار  چاپ جدید این سری ندارد.

«سوفی کمپل» (Sophie Campbell) در این توئیت توضیح داده است که بعد از به‌پایان‌رساندنِ چاپ 105، این سری محبوب با وقفه‌ای نامعلوم روبرو خواهد شد و البته، تاکید می‌کند که این به معنای پایان کار لاکپشت‌های دوست‌داشتنی نیست، چرا که کمپل به قول خودش برنامه‌های مختلفی در آینده برای دوستان سبزرنگ دارد.

لازم به ذکر است که چاپ 104 لاکپشت‌های نینجا در تاریخ 25 مارس (6 فروردین) منتشر شد. همچنین IDW تاریخ عرضه‌ِ چاپ 105 را برای 6 مه (17 اردیبهشت) تنظیم کرده و این در حالی‌ست که IDW دو چاپ 106 و 107 را نیز برای برنامه‌های آینده درخواست کرده است.

گفتنی‌ست که ویروس کوید-19 محرک اصلی شرایط به‌وجودآمده است و اگر به‌ یاد داشته باشید، شرکت Diamond Comic Distributors نیز قبلا اعلام کرده بود که توضیع مجلات مصور به فروشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف خوهد شد و طرفداران باید خواه و ناخواه با موقعیت فعلی کنار آیند. مالکِ Diamond Comic Distributors نیز در رابطه با وضعیت پیش‌آمده چنین گفته بود:

با توجه به شرایط فعلی و نیاز شدید صنعت کامیک به بهبود وضعیت، ما همچنان نسبت به آینده خوشبین خواهیم بود و امیدواریم که کارکنان و مشتریان را باری دیگر در کنار هم در فروشگاه‌ها ببینیم.

به نظر شما ویروس کرونا تا چه زمانی لاکپشت‌های نینجا یا بصورت کلی صعنت کمیک و بازی‌های ویدیویی را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟ خوشحال می‌شویم که دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.