گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • کارگردان The Flash اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت سلامت ازرا میلر در اختیار طرفداران قرار داد

کارگردان Andy Muschietti طی مصاحبه خود با Vanity Fair توضیحاتی در مورد وضعیت سلامت ازرا میلر داد. ” ازرا الان خوبه و همه ما امیدواریم که بهتر بشه. او در حال برداشتن قدم‌هایی برای ریکاوری هست؛ با مشکلات سلامت روانی سرو کار داره اما خوبه. مدتی پیش باهاش صحبت کردیم و تمام تلاششو برای بهبودی انجام میده”

  • Superman: Legacy کمدی نخواهد بود

جیمز گان، مدیر عامل دی سی می‌گوید فیلم آینده سوپرمن که نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد، مانند فیلم‌های قبلی کمدی نخواهد بود. جیمز گان در طول صحبت خود با Hollywood Reporter به این نکته اشاره کرد که این فیلم متفاوت از فیلم‌های گذشته سوپرمن خواهد بود اما به تمام فیلم های سوپرمنی که تا حالا ساخته شده، احترام می‌گذارد. این فیلم یک اثر ابرقهرمانی واقعی خواهد بود که هیچ کمدی در آن جریان ندارد.

Après sa condamnation, Amber Heard peut-elle être exclue d'Aquaman 2 ? - Sortiraparis.com

  • با وجود شایعات، امبر هرد از Aquaman 2 حذف نخواهد شد

علی‌رغم گمانه‌زنی‌های متعدد، امبر هرد همچنان در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom باقی می‌ماند. اولین تریلر دنباله Aquaman اخیراً در CinemaCon به نمایش در آمد و طبق این تریلر، امبر هرد همچنان نقش خود را در این فیلم حفظ کرده است. تاریخ اکران این فیلم برای 20 دسامبر برنامه ریزی شده است.

  • یکی از دشمنان مرد عنکبوتی در Kraven the Hunter حضور دارد

سونی اولین ویدیو از فیلم آینده مارول را در CinemaCon 2023 به نمایش گذاشت که در آن شخصیت اصلی فیلم در حال مبارزه با Rhino است. مشخص نیست شخصیت Rhino توسط چه بازیگری به تصویر کشیده خواهد شد.

  • اسپین آف مرد عنکبوتی Kraven the Hunter دارای رده سنی بزرگسال R است

آرون تایلر جانسون ستاره این فیلم تایید کرد که فیلم جدید سونی دارای رده R است. طبق توضیحات Deadline تیزر منتشر شده از این فیلم نگاهی اجمالی به طبیعت خونین شخصیت اصلی داشته که با بی رحمی تمام به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازد. در اخبار دیگر حضور شخصیت شرور Rhino هم در این فیلم تایید شده بود.

The Flash Movie Reveals Three New Posters - VitalThrills.com

  • فیلم The Flash لقب بهترین فیلم ابرقهرمانی دی‌سی را توسط منتقدین گرفت

پس از یک نمایش انحصاری در CinemaCon 2023، اولین واکنش‌ منتقدان به فیلم The Flash مثبت بوده و آن را یکی از بهترین‌های دی سی نامیدند. برخی از منتقدان پس از تماشای این فیلم در توییتر نظر خود را بیان کرده‌اند؛ برخی فیلم فلش را بهترین فیلم دی سی از زمان شوالیه تاریکی در سال 2008 و برخی آن را یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی تمام دوران توصیف کردند. علاوه بر آن این فیلم بار کمدی و عاشقانه خوبی هم داشته و می‌تواند لحظات سرگرم کننده‌ای برای مخاطب خود رقم بزند.

  • ازرا میلر تمام بدلکاری‌های فیلم The Flash را انجام داده است

طبق گفته کارگردان Andy Muschietti ازرا میلر شخصا تمام بدلکاری‌های فیلم فلش را انجام داده است. کارگردان به این نکته اشاره کرده است که ازرا میلر یک بازیگر باورنکردنی بوده و از جمله بهترین بازیگرانی است که شانس همکاری با او را داشته است. ازرا میلر تمایل داشت تمام بدلکاری‌ها را خود انجام دهد و کارگردان هم با این خواسته موافق کرد.

  • شخصیت‌های اصلی Spider-Man: Across the Spider-Verse معرفی شدند

پوسترهای فیلم Across the Spider-Verse در طول CinemaCon 2023 به نمایش درآمد که نشان دهنده شخصیت‌های اصلی این فیلم هستند. این پوسترها شخصیت‌های Spider-Man, Spider-Woman, Spider-Man 2099, Spider-Punk, Jessica Drew/Spider-Woman و Spider-Man India را به تصویر کشیده‌اند. این فیلم در تاریخ 2 ژوئن در سینماها اکران می‌شود.

Guardians of the Galaxy Vol. 3 Amankan Jadwal Tayang di China

  • فیلم Guardians of the Galaxy 3 بیش از یک صحنه پس از تیتراژ دارد

جیمز گان، نویسنده و کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy 3، می‌گوید که فیلم آخر این سه گانه بیش از یک صحنه پس از تیتراژ دارد. تعداد این صحنه‌ها دو مورد خواهد بود اما جزئیات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

  • Zoe Saldaña دوست دارد شخصیت گامورا در مارول باقی بماند

ستاره فیلم Guardians of the Galaxy 3 امیدوار است گامورا آینده‌ای در دنیای سینمایی مارول داشته باشد؛ حتی اگر دیگر نقش این شخصیت را بازی نکند. این فیلم آخرین فیلم از سری نگهبانان کهکشان خواهد بود و پس از آن حضور گامورا در فیلم‌های مارول در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

  • Ana de Armas نمی‌خواهد جای گال گدوت را در نقش واندر وومن بگیرد

ستاره فیلم Ghosted در مورد احتمال به عهده گرفتن نقش Wonder Woman در دنیای دی سی صحبت کرده و عملکرد گال گدوت را تحسین می‌کند. این بازیگر طی مصاحبه‌ای به سوال احتمال حضور در نقش واندر وومن پاسخ داد: “من احساس می‌کنم که گال گدوت کارش رو عالی انجام می‌ده، بنابراین فکر می‌کنم او باید به این کار ادامه بده”

  • اسکارلت جوهانسون رسما از دنیای مارول جدا شد

اسکارلت جوهانسون بازیگر فیلم Black Widow و دنیای سینمایی مارول تأیید می‌کند که دیگر بخشی از آن نیست. اسکارلت طی مصاحبه خود با Variety به این موضوع اشاره کرد که کارش با این نقش به اتمام رسیده است.

  • Michael Shannon برای حضور در نقش General Zod اجازه زک اسنایدر را گرفته است

مایکل فاش کرد که قبل از بازی در نقش General Zod برای فیلم The Flash، از زک اسنایدر درخواست اجازه کرده است. طبق گزارش ComicBook.com مایکل برای ایفای این نقش مردد بود اما پس از صحبت با زک اسنایدر و کسب اجازه از او، راضی به حضور در فیلم فلش شد.

Stephen Amell to Reprise His Role in 'The Flash' Final Season - Variety

اخبار تلویزیونی

  • امکان بازگشت Oliver Queen در دنیای DCU وجود دارد؟

بازیگر Stephen Amell ستاره Arrow درباره بازگشت به نقش خود در دنیای دی‌سی جیمز گان صحبت کرد. در صحبت با CBR از Amell درمورد بازگشت به نقش اولیور کوئین،Green Arrow در DCEU سوال شد. “من عاشق این ژانر هستم، قبلا هم گفته‌ام اما ممکن است چیزهای سرگرم کننده‌تری با Oliver Queen انجام شود. در اینده خواهیم دید.”

  • فصل چهارم Stargirl می‌توانست شاهد حضور Beast Boy باشد

Geoff Johns خالق Stargirl فاش کرد که اگر سریال کنسل نمی‌شد، Beast Boy رایان پاتر از Titans می‌توانست در فصل چهارم ظاهر شود.

 

اخبار کمیک

  • Carnage Reigns Alpha تفاوت مایلز مورالس و پیتر پارکر را نشان می‌دهد

در شماره اول Carnage Reigns Alpha تفاوت دو شخصیت مایلز مورالس و پیتر پارکر به تصویر کشیده خواهد شد. Cletus در این شماره با مایلز روبه‌رو شده و به تفاوت او با پیترپارکر اشاره می‌کند: “تو بوی متفاوتی نسبت به حشره دیگه داری، بویی کمتر غم انگیز. ” این کمیک در 3 می 2023 توسط مارول منتشر می‌شود و پس از تک شات ابتدایی، کراس اوور در Miles Morales: Spider-Man (شماره 6-7)، Carnage (شماره 13-14) و Red Goblin (شماره 5) ادامه می‌یابد.

  • خط زمانی مارول باری دیگر در پی رویداد X-Men’s Sins of Sinister ریست شد

شماره یک کمیک Sins of Sinister: Dominion نوشته Kieron Gillen، هزار سال بعد را به تصویر می‌کشد که Mother Righteous کلون‌های Moira را پیدا می‌کند. Moira نسخه‌های خود و Mother Righteous را می‌کشد و مرگ کلون او دنیای مارول را ریست می‌کند.

The Thing Becomes Venom in Marvel's What If…? Dark

  • The Thing به ونوم تبدیل می‌شود

Ben Grimm/The Thing به ونوم تبدیل خواهد شد. کمیک What If…? Dark در ماه جولای توسط مارول منتشر شده و در آن اتفاقات هیجان انگیزی اتفاق می‌افتد. تک شات شماره اول What If…? Dark: Venom شخصیت Ben Grimm را به تصویر می‌کشد که به ونوم تبدیل شده است. شماره یک کمیک What If…? Dark: Moon Knight این موضوع را بررسی می‌کند که اگر مون نایت در جریان نبرد با Raul Bushman کشته شود چه اتفاقی می‌افتاد.

  • لوکی در مرکز سری جدید What If قرار دارد

لوکی در آستانه به دست گرفتن کنترل آزگارد و فرو بردن دنیای مارول در تاریکی در سری جدید What If…? Dark است. این کمیک داستان بهترین روزهای لوکی و بدترین روزهای آزگارد را به تصویر خواهد کشید.

  • دردویل مرد عنکبوتی را به جای یک ابرقهرمان، یک پلیس می‌خواند

طبق گفته دردویل، مرد عنکبوتی فقط یک پلیس است. در شماره 10 کمیک Daredevil مرد عنکبوتی با انتقام‌جویان متحد می‌شود تا Matt Murdock و Elektra Natchios را دستگیر کند. زمانی که مرد عنکبوتی در مورد اقدامات اخیر دردویل با او بحث می‌کند، این جمله را می‌شنود که صرفا یک پلیس است نه ابرقهرمان.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.