• صفحه خانگی
  • >
  • دی سی
  • >
  •  ویروس «کرونا» تاریخ بازگشت «سوپرگرل» به سینمای «دی‌سی» را به تعویق انداخت

 ویروس «کرونا» تاریخ بازگشت «سوپرگرل» به سینمای «دی‌سی» را به تعویق انداخت

ویروس «کرونا» تاریخ بازگشت «سوپرگرل» به دنیای سینما را به تعویق انداخت. با آخرین اخبار دنیای سینمایی «دی‌سی» در «کافه‌کامیک» همراه باشید.

گویا مخاطبین و هواداران سریال «سوپرگرل» (Supergirl) بایستی برای دیدن ابرقهرمان مونث خود در دنیای سینمایی «دی‌سی» (DC) بیشتر از پیش صبر کنند. به نقل از وب‌سایت ScreenRant، انتشار قسمت‌های جدید این مجموعه به‌دلیل شرایط پندمیک به عقب افتاده و طرفدارانی که به فکر تماشای این سریال، بخصوص بعد از به تعویق افتادن باقی برنامه‌های سینمایی دنیای «اَروو-وِرس» (Arrowverse)، بودند، فعلا باید صبر کنند. این سریال در قسمت‌های خود پیشرفت‌های بسیاری را در زمینه داستان و شخصیت‌هایش تجربه کرده است، مثل ورود «اَلِکس» (Alex)‌به دنیای مجازی (VR) یا متحد شدنش با «لِکس» (Lex). برای همین، دیدن چنین تاخیری ناگهانی ناراحت کننده است.

شبکه‌ی CW اعلام کرده است که سریال «سوپرگرل» در تاریخ جدید سه ماه مِی قرار است بازگردد. این تاریخ تقریبا یک هفته با تاریخ انتشار اصلی‌ سریال فاصله دارد. دیگر مجموعه‌های تلویزیونی «دی‌سی» و «اروو-ورس» نیز در دیگر ایام این ماه پخش خواهند شد. اولین قسمت این فصل جدید «دوس لِکس مَکینا» (Deus Lex Machina) نام داشته و بنابر چکیده‌ای که در اختیار بینندگان قرار داده، قرار است یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این مجموعه باشد. مخاطبین در این قسمت بالاخره می‌توانند قهرمان شدن «لِکس» را با چشم خود ببینند. پیش‌بینی پایان مجموعه‌ی «سوپرگرل» سخت است. نمی‌توان گفت که آیا «لکس» درنهایت می‌میرد یا نه، اما خب، سازندگان قطعا از ایجاد پیچش‌های غیرمنتظره بدشان نمی‌آید. تنها باید صبر کرد و دید که چه می‌شود!

منبع: ScreenRant

همچنین، جالب است بدانید که چندی پیش در ایام قرنطینه، مدت زمان نسخه‌ی افسانه‌ای «زَک اِسنایدر» (Zack Snyder) توسط خودش فاش شد. دیدگاه خود را در رابطه با دنیای سینمایی «دی‌سی» با ما به اشتراک بگذارید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.