بتمن رابرت پتینسون: اطلاعات جدید از ریدلر و سلینا کایل

فیلم‌های پیش رو دنیای سینمایی دی سی بسیار جذاب خواهند بود. از جوخه‌ی انتحار جیمز گان گرفته تا بلک آدام و فلش. همه‌ی این‌ها البته فقط آغاز کار هستند. با این حال یک پروژه وجود دارد که به نظر می‌رسد بالاتر از بقیه دیده می‌شود. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

این پروژه چیزی نیست جز فیلم آینده‌ی رابرت پتینسون یعنی The Batman که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌ها از دی سی است. تریلری که از آن در طی مراسم DC Fandome به نمایش در آمد، مردم را به شدت غافلگیر کرد و آن‌ها را برای تریلر‌های بیشتر تشنه نگه داشت.

و بالاخره آن روز فرا رسید، یک روز خوب. چرا که امروز طرفداران نگاهی دقیق‌تر به جزییات فیلم دارند از جمله نگاهی به خود شخصیت ریدلر و سلینا کایل(زن گربه‌ای).

با تشکر از کاربر Reddit یعنی Flactify، طرفداران اکنون می‌توانند جزییات و پوسترهای لو رفته از فیلم آینده‌ی بتمن را ببینند.

تصویر لو رفته متعلق به تقویم فیلم است. می‌توانید این تصاویر را در زیر همراه با بررسی دقیق پوسترهای اضافی نمایش داده شده در آن مشاهده کنید:

در این عکس چند تصویر لو رفته را می‌بینیم که علاوه بر بتمن رابرت پتینسون، اشاره‌ای به ریدلر (Riddler) و کت وومن (Catwoman) نیز دارند.

به نظر می‌رسد این یک پوستر اختصاصی باشد که علاقمندان می‌توانند بتمن را در حال تماشای شهر گاتهام، درست بالاتر از بت‌موبیل (Batmobile) جدید و جذاب خود ببینند.

همچنین، نکته‌ی قابل توجه طرح و رنگ منحصر‌به‌فرد مورد استفاده بوده که بسیار چشم‌نواز هست.

در اینجا ما تصویری از ریدلر را می‌بینیم که شعار حقیقت را برملا کنید به وضوح دیده می‌شود. چیزی که احتمالا نکته‌ی اصلی در این ماجراست.

عبارت قرمزی که در این عکس هست خیلی واضح نیست اما علامت سوال سبز رنگ که امضای ریدلر هست مانند روز روشن و مشخص است.

گرچه این عکس‌ها کیفیت بالایی ندارند اما به عنوان اولین نگاه به شخصیت ریدلر در این فیلم آن قدر هم بد نیست. مطمئنا هدف این است که شخصیت متمایزی خلق شود زیرا شباهت زیادی به آن چیزی که در کمیک‌ها دیدیم ندارد.

از نظر فنی نگاه جدیدی به سلینا کایل وجود دارد، البته این چیزی نیست که طرفداران قبلا آن را ندیده باشند.

در حالی که طرفداران از هرگونه نگاه با کیفیتی به این عکس‌ها محروم هستند اما به هر حال درز این اطلاعات همیشه نشانه‌ی نزدیک بودن به اکران فیلم بوده.

نکته‌ی قابل توجهی که می‌شود از این عکس‌ها دریافت کرد نگاه بهتر به پائول دانو (Paul Dano) با لباس کامل ریدلر هست. گرچه از کیفیت 4K فاصله‌ی زیادی دارد اما احتمالا قرار است چیز منحصر به فردی را ببینیم.

به نظر می‌رسد کلاه ایمنی دانو از روکش فلزی ساخته شده و از لحاظ ظاهری مشابه Robotman از Doom Patrol هست اما با توجه به کیفیت تصویر تشخیص چنین چیزی کمی دشوار بوده.گرچه با توجه به نگاه اجمالی که طرفداران در تریلر اول به این شخصیت داشتند کمی بعید به نظر می‌رسد.

آن‌چه که مسلم است درز نکردن اطلاعات بیش‌تر به این زودی‌هاست. شاید طرفداران بتوانند از مراسم DC Fandome بعدی انتظاراتی داشته باشند. فقط زمان می‌تواند این را ثابت می‌کند.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Thedirect

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.