شبکه‌ HBO Max سریال گروه Justice League Dark را می‌سازد

شبکه‌ی HBO سریالی را براساس گروه Justice League Dark آماده خواهد کرد

اخیرا برنامه‌ای تلویزیونی براساس مجموعه‌ی Justice League Dark توسط شبکه‌ی HBO Max سفارش داده شده است. با گزارش «کافه کامیک» از جزئیات ساخت این برنامه همراه باشید.

برنامه‌ای تلویزیونی براساس خط داستانی Justice League Dark اخیرا توسط شبکه‌ی HBO Max سفارش داده شده و گویا فیلم‌ساز مشهور «جی‌.جی.آبرامز» (J.J.Abrams) قرار است آن را بسازد. کمپانی «برادر وارنر» در زمینه‌ی ساخت فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی اقتباسی کارنامه‌ی وسیعی داشته و حتی خارج از دنیای کمیک هم توانسته خود را با آثاری مثل «جوکر» (Joker) ثابت کند. این شبکه از قبل برنامه‌ی خود را در رابطه با انتشار آثار اقتباسی بیشتری، مثل «گرین لنترن» (Green Lantern) اعلام کرده، حال، با گزارش‌های اخیر، می‌توان گفت که پروژه‌های آن‌ها حتی بیشتر از قبل خواهند بود و یکی از آن‌ها هم همین حالا تایید شده و اولین قدم‌هایش را برداشته است. پروسه‌ی ساخت این برنامه‌ی تلویزیونی قرار است بر عهده کمپانی «بد ربات» (Bad Robot)‌ باشد و مستقیما از HBO Max دستور خواهد گرفت.

شبکه‌ی HBO سریالی را براساس گروه Justice League Dark آماده خواهد کرد

جزئیات بیشتر در رابطه با شخیصت‌ها‌ یا پلات این اثر هنوز مشخص نشده، لذا نمی‌توان با قطعیت گفت که این برنامه تا چه میزان قرار است وفاداری‌اش نسبت به اثر اصلی را حفظ کند. Justice League Dark داستان گروهی متشکل از قهرمانانی است که در بخش جدی‌تر و تاریک‌تر دنیای کمیکی «دی‌ سی» فعال بوده و بیشتر با موارد عجیب و فراطبیعی سروکار دارند. این تیم قبلا در انیمیشن‌های «دی‌ سی» حضور داشته‌اند، اما گویا الان نوبت به یک اثر تلویزیونی رسیده و ما به‌زودی قرار است شاهد خیزش آن‌ها باشیم. هنوز مشخص نیست که آیا اشخاصی مثل «سوامپ ثینگ» (Swamp Thing) هم در اثر جدید «جی.جی.آبرامز» (J.J.Abrams) حضور دارند یا خیر، اما اگر داستان این اثر مطابق کمیک‌ها باشد، باید منتظر بازگشت او هم باشیم. می‌توان با قطعیت گفت که بسیاری از دیدن شخصیت «کنستانتین» (Constantine) در‌ دنیای سینمایی بسیار خوشحال خواهند شد. نظر شما درباره این سریال جدید چیست؟ آیا از آن استقبال می‌کنید؟

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.