گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم فروردین ماه ۱۴۰۲

گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته دوم فروردین ماه ۱۴۰۲

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • مارول تعداد فیلم‌ها و نمایش‌های سالانه خود را کاهش می‌دهد

گزارش جدید حاکی از آن است که مارول تعداد نمایش‌های MCU و فیلم‌هایی که سالانه منتشر می‌کند را کاهش می‌دهد. طبق گزارش The Direct مارول خروجی خود را از چهار سریال و چهار فیلم در سال به دو سریال و سه فیلم کاهش داده است. از آنجایی که فاز چهارم مارول با انتقاداتی روبه‌رو شده است، به نظر می‌رسد تمرکز این کمپانی به جای کمیت بر روی کیفیت خواهد بود.

  • جوکر 2 برای فیلم‌برداری به پلکان مشهور خود بازگشت

طبق گزارشات Joker: Folie à Deux به پلکان مشهور خود که توسط Joker 2019 محبوب شده بود، باز خواهد گشت. تصاویری از منطقه Bronx در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد فیلم برداری در این منطقه در حال انجام است.

  • تاریخ فروش بلیط Guardians of the Galaxy Vol. 3 همراه با تریلر جدید مشخص شد

جیمز گان کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 تایید کرد بلیط‌های این فیلم از روز دوشنبه 3 آپریل برای خرید در دسترس خواهد بود و تریلر جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده است.

Everything We Know About the MCU THUNDERBOLTS Movie - Nerdist

  • طبق گزارشات، فیلم Thunderbolts زمینه را برای معرفی X-Men مارول آماده می‌کند

طبق گزارشات فیلم Thunderbolts مارول دارای جزئیات کلیدی در خط داستانی خود است که زمینه را برای اولین فیلمX-Men  در دنیای مارول آماده می‌کند. Thunderbolts در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۴ در سینماها اکران خواهد شد.

  • اولین فیلم لیگ عدالت جیمز گان بر اساس New Frontier ساخته می‌شود

شایعه‌ای جدیدی منتشر شده که طبق آن فصل اول دنیای دی سی شامل یک فیلم اعلام نشده لیگ عدالت بر اساس کمیک The New Frontier است.

  • آینده جاناتان میجرز در مارول هنوز نامشخص است

جاناتان میجرز با آینده نامشخصی در MCU روبرو است زیرا طبق گزارش‌های منتشر شده، مارول همچنان به بررسی سرنوشت او پس از اتهام حمله اخیرش ادامه می‌دهد. به گزارش People جاناتان میجرز به چندین مورد آزار و اذیت و حمله فیزیکی متهم شده و مشخص نیست در آینده مارول با او همکاری کند یا خیر.

cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/220916130716-chris-...

  • کریس همسورث به دلیل خطر آلزایمر از بازیگری کناره‌گیری می‌کند؟

گزارش جدید ادعا می‌کند که کریس همسورث به‌دلیل ترس از آلزایمر، حجم کار خود را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد. این گزارش توسط Page Six منتشر شده و هنوز صحت آن تایید نشده است. از آنجایی که کریس در معرض ابتلا به بیماری آلزایمر است، تعداد پروژه‌های آینده خود را کاهش می‌دهد اما این به معنای بازنشستگی کامل نیست.

  • جیمز گان قول می دهد که فیلم سوپرمن او مانند GOTG نباشد

جیمز گان از Superman: Legacy اشاره می‌کند که فیلم سینمایی بعدی مرد پولادین با فیلم نگهبانان کهکشان مارول متفاوت خواهد بود. گان در مصاحبه‌ای با Rolling Stone توضیح داد: ” من از ساخت فیلم‌های نگهبانان کهکشان چیزهای زیادی یاد گرفتم اما اینطور نیست که سوپرمن دقیقا همان حال و هوای فیلم نگهبانان کهکشان را داشته باشد. در واقع کاملا متفاوت است. ”

  • طبق شایعات Blue Beetle به عنوان بخشی از DCU آینده جیمز گان باقی خواهد ماند

بنظر می‌رسد Blue Beetle جایگاهی در دنیای اینده دی‌سی دارد. این گزارش توسط Deadline منتشر شده و ادعا می‌کند که مدیران جدید دی‌سی قصد دارند از این شخصیت در دنیای مورد نظر خود استفاده کنند. Blue Beetle یکی از چندین پروژه‌ای است که در سال 2023 معرفی می‌شود و با نسل قبلی DCU یعنی DC Extended Universe مرتبط است اما مشخص نیست جایگاهی در دنیای اینده جیمز گان دارد یا نه.

Chris Evans as Captain America: Actor reveals there is "more stories to  tell" with Marvel Studios | Popverse

  • امکان برگشت کریس ایوانز به دنیای مارول وجود دارد

کریس ایوانز در طول مصاحبه خود با Variety به این نکته اشاره کرد که داستان‌های بیشتری برای گفتن از استیو راجرز وجود داشته و علاقه‌ زیادی به این نقش خود دارد اما در عین حال به دلیل علاقه بیش از حد خود به آن، نمی‌خواهد چیزی را خراب کند. باید منتظر ماند و دید کریس دوباره در نقش کاپیتان آمریکا ظاهر می‌شود یا خیر.

  • اولین تریلر Blue Beetle چندین قهرمان دیگر دی‌سی را به تصویر می‌کشد

این فیلم در تاریخ 18 اگوست در سینماها کران می‌شود که تریلر آن را می‌توانید تماشا کنید.

  • تریلر جدید فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse افراد عنکبوتی بیشتری را به تصویر می‌کشد

آخرین تریلر فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse حاکی از آن است که ماجراجویی مایلز در مولتی ورس، بزرگتر از آن چیزی است که طرفداران در ابتدا تصور می‌کردند. در این فیلم شخصیت‌های نظیر Spider-Punk, Spider-Byte, Ben Reilly، Spider-Therapist و Earth-199999’s Spider-Man حضور خواهند داشت.

Kraven the Hunter: The Entire Cast of Sony's Spider-Man Spinoff Movie (So  Far) - IGN

  • اسپین آف Kraven the Hunter تاریک‌تر از حد انتظار است

Russell Crowe بازیگر Kraven the Hunter در صحبت با CBR توضیح داد این اثر قرار است دنیای تاریک‌تری را به تصویر بکشد و کارگردان آن واقعا در مورد طرحی که قرار است به مردم نشان دهد، هیجان زده است.

اخبار تلویزیونی

  • شورانر دردویل معتقد است Born Again فصل چهارم و ادامه سریال اورجینال این شخصیت در نتفلیکس است

شورانر فصل سوم سریال دردویل، Erik Oleson طی صحبت خود با Screen Rant این موضوع را بیان کرد که در واقع برای او Daredevil: Born Again ، فصل چهارم سریال اصلی محسوب می‌شود اما مارول اصرار دارد که اینگونه نیست.

Marvel Reveals Major New Secret Invasion Story Details | Den of Geek

  • تریلر Secret Invasion منتشر شد

استودیوی مارول تریلر جدیدی از Secret Invasion منتشر کرد. ممکن است این سریال آخرین بازی ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری باشد زیرا در انتهای تریلر او بهone last fight اشاره می‌کند که احتمالا نشان دهنده اخرین بازی او در قالب این شخصیت است.

  • گاستین پیشنهادی مطرح کرده که سریال فلش با مرگ بری به پایان برسد

گاستین ستاره سریال The Flash اخیراً فاش کرد که تمایل داشت سریال با مرگ بری تمام شود. او در این مورد توضیح داد که بیشتر دوست داشت شخصیت بری یک مرگ قهرمانانه داشته باشد اما شورانر فلش با این ایده مخالفت کرد زیرا همه می‌خواستند پایان خوشی برای زوج اصلی ببینند. ” وقتی به پایان فلش فکر می‌کردم، نظریه‌ای وجود داشت که بری خود را قربانی می‌کند تا نیروی سرعت را زنده نگه دارد. او در این تئوری تبدیل به صاعقه‌ای می‌شد که به او اصابت می‌کند که به نظر من واقعا عالی بود”

  • پوستر Secret Invasion خبر از تاریخ انتشار آن می‌دهد

مارول اولین پوستر فیلم Secret Invasion را منتشر کرد که طبق آن این سریال در 21 ژوئن در دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

  • بازیگر Jensen Ackles با شخصیت Soldier Boy در سریال Gen V حضور دارد

Gen V مجموعه اسپین آف آینده سریال The Boys است که به بررسی زندگی دانشگاهی ابرقهرمانان می‌پردازد. طبقش کلیپ منتشر شده در تیک تاک، Ackles تایید می‌کند که Soldier Boy حضور کوتاهی در این اسپین اف خواهد داشت.

Frank Grillo Disappointed With Marvel So Joins DC

  • بازیگر Frank Grillo به دنیای دی‌سی پیوست

بازیگر Frank Grillo تایید کرد که از این به بعد به جای دنیای سینمایی مارول در دنیای دی سی جیمز گان به ایفای نقش خواهد پرداخت. این بازیگر قبلا نقش Brock Rumlow/ Crossbones را در فیلم‌هایCaptain America: The Winter Soldier, Captain America: Civil War, Avengers: Endgame به تصویر کشیده بود و حالا قصد دارد شانس خود را در دنیای دی سی با Creature Commandos امتحان کند.

Wolverine May Become Marvel's Newest Ghost Rider

اخبار کمیک

  • Wolverine ظاهر جدیدی می‌گیرد

کاور جدید کمیک Ghost Rider/Wolverine: Weapons of Vengeance به شخصیت ولورین یک ظاهر جدید هدیه داده است. در این کمیک خود ولورین تبدیل به Ghost Rider شده و نویسندگی آن بر عهده Benjamin Percy بوده است.

  • Toxin به دنیای کمیک‌های مارول بازگشت

شخصیت Toxin، فرزند Carnage در شماره 23 کمیک Venom به دنیای مارول برگشت. کاور جدید این کمیک مبارزه ونوم با تاکسین را به تصویر می‌کشد. این سیمبیوت یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول است که قدرت‌های ونوم و کارنیج را در خود جای داده است.

  • ابرقدرت جدید کارنیج ممکن است او را به قدرتمندترین شرور مارول تبدیل کند

کارنیج در کمیک جدید Web of Carnage به نویسندگی Ram V حضور خواهد داشت که در این خط داستانی او را به ماموریتی سخت می‌فرستند. ماموریتی که او را در مقابل یکی از مرگبارترین دشمنان مرد عنکبوتی قرار می‌دهد: Morlun. علاوه بر آن جزئیات منتشر شده در مورد Death of the Venomverse نشان می‌دهد که کارنیج پس از دزدیدن توانایی‌های دیگر شروران، در سراسر مولتی ورس سفر می‌کند تا تمام نسخه های ونوم را بکشد.

Superman's New White Costume Is Causing A Stir Again

  • سوپرمن برای کمیک جدیدش لباسی کاملاً متفاوت به تن می‌کند

سوپرمن در کاور منتشر شده برای شماره 3 کمیک Superman لباسی جدید می‌گیرد. در این لباس از رنگ‌های سفید و قرمز استفاده شده که ظاهری متفاوت به او هدیه می‌دهد.

  • دی سی سری جدید بتمن و رابین را معرفی کرد

در سری جدید Batman and Robin که در پاییز 2023 منتشر می‌شود، رابین وسیله نقلیه جدیدی دریافت می‌کند که طراحی بسیار خاصی دارد. وقایع این کمیک داستان بتمن و رابین، سیاره Lazarus و پسر بتمن را به تصویر می‌کشد. شوالیه تاریکی با پسر خود همکاری می‌کند تا تهدیدات جدید علیه گاتهام را شناسایی کنند. نویسندگی این کمیک بر عهده  Joshua Williamson بوده و تصویرگری آن توسط Simone Di Meo انجام می‌شود.

Marvel Reveals Spider-Boy, Fall of X, and More 2023 Comics

  • با Spider-Boy آشنا شوید

شماره هفتم کمیک Spider-Man به طرفداران شخصیت جدیدی را معرفی می‌کند. Spider-Boy شخصیتی است که در این کمیک معرفی شده و به عنوان دومین دستیار رسمی مرد عنکبوتی پس از Alpha/Andrew Maguire ظاهر خواهد شد.

  • دی سی به رابین لباس جدیدی می‌دهد که برای سفرهای مولتی ورس طراحی شده است

رابین در بتمن شماره 134 دی سی یک لباس جدید می‌گیرد تا به او کمک کند در مولتی ورس سفر کرده و بروس وین گمشده را پیدا کند. این لباس دارای لوگوی بزرگی از رابین است تا بتمن متوجه شود او برای نجات‌اش آمده است.

  • مارول شخصیت Kid Venom را معرفی کرد

کمیک جدید Venom: Lethal Protector II با نویسندگی David Michelinie به ادی براک یک دستیار جدید به نام Kid Venom می‌دهد. البته ونوم هنوز مطمئن نیست که این شخصیت را به عنوان دستیار اول خود می‌خواهد یا نه.

  • تاثیر کراس اور TMNT/Street Fighter

Paul Allor نویسنده Teenage Mutant Ninja Turtles vs. Street Fighter درباره این کمیک صحبت کرد. او گفت: “یک تعامل سرگرم کننده بین Mikey و Chun-Li وجود دارد که من آن را به دلیل حالات چهره که مایکی به او نشان می‌دهد، دوست داشتم. من فکر می‌کنم طرفداران TMNT و Street Fighter نه تنها از دیدن مبارزات، بلکه نحوه برخورد شخصیت‌های این دو کمیک و رفتارشان با یکدیگر لذت خواهند برد. ”

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.