برادران روسو به بازگشت احتمالی بازیگر Iron Man اشاره کرده‌اند

برادران روسو به بازگشت احتمالی بازیگر Iron Man اشاره کرده‌اند

بازیگر «مرد آهنی» (Iron Man)، «رابرت داونی جونیور» (Robert Downey Jr) و «جو روسوو» (Joe Russo) به اثر جدید احتمالی در سینمای «مارول» (Marvel) اشاره کرده‌اند. با گزارش «کافه کمیک» از ماجرای مذکور همراه باشید.

سال پیش بود که با اکران فیلم «اونجرز: اندگیم» (Avengers Endgame)، روایت «بی‌نهایت» دنیای سینمایی Marvel سرانجام به پایان رسیده و دیدیم که چگونه قهرمانان محبوب ما با فداکاری‌های فراوان توانستند کره‌ی خاکی و حتی جهان را از خطری بزرگ نجات دهند. در این متاسفانه Iron Man مجبور به از خود گذشتگی شده و ما شاهد مرگ این قهرمان محبوب بودیم. Robert Downey Jr هم بعد از این واقعه دنیای سینمایی Marvel را رها کرده و با مراسمی ختمی که برایش در Avengers Endgame گرفتند، پرونده‌ِی بازیگری‌اش در نقش Iron Man کامل بسته شد. هرچند گویا قرار است اتفاقاتی جالب رخ دهد که ممکن است او را باری دیگر به دنیای سینمایی Marvel بازگردانند. Joe Russo اخیرا طی جشنی که به‌مناسبت قرنطینه عمومی گرفته شد، همراه با شخص Downey Jr، اشاره به همکاری احتمالی دوباره کردند. Russo ساخت و انتشار فیلم را مانند رفتن به کمپی تابستانه و سپس خروج اجباری از آن است. تجربه‌ای که حین فیلم‌برداری بدست می‌آید شدیدا لذت‌بخش بوده، اما بعد از اتمام پروسه‌ی ساخت فیلم، همه‌ی ‌آن لذت به غصه‌ و دلتنگی مبدل می‌گردد. Robert Downey Jr. در این باره می‌گوید:

مردم ما را سمت خواسته‌هایشان حرکت می‌دهند.

برادران Russo اخیرا احتمال بازگشت Downey Jr را رد نکرده و مدعی شده‌اند که بازگشت به Marvel Studios بستگی دارد. هرچند که طی یک پادکست گفته‌اند بازگشت او به این سادگی‌ها نبوده و برای چنین اتفاقی باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود، چرا که صرفا بازگرداندن او بدون هرگونه نقشه‌ی قبلی غیرمنطقی خواهد بود. در همین حال شایعه‌ای اخیرا پخش شده که Robert Downey Jr در فیلم سینمایی «بلک ویدو» (Black Widow) قرار است حضور داشته باشد. درانتها، بایستی گفت که تنها راه چاره برای فهم حقیقت پشت این موضوع صبر کردن بوده و به این در آینده‌ای نه چندان دور از راستی یا دروغی این مسئله آگاهی خواهیم یافت. آیا شما دوست دارید که تا دوباره Iron Man را روی پرده‌های سینما مشاهده کنید؟

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.