• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • رابرت داونی جونیور بازیگر Iron Man اخیرا با ستارگان Avengers ملاقات کرده است

رابرت داونی جونیور بازیگر Iron Man اخیرا با ستارگان Avengers ملاقات کرده است

رابرت داونی جونیور بازیگر Iron Man اخیرا با ستارگان Avengers ملاقات کرده است

«رابرت داونی جونیور» (Robert Downey Jr) اخیرا با دیگر ستارگان مجموعه‌ی «اونجرز» (Avengers) ملاقات کرده است. با گزارش «کافه کمیک» از این دورهمی اخیر همراه باشید.

Robert Downey Jr اخیرا تایید کرده که ملاقاتی را با ستارگان مجموعه‌‌ی Avengers داشته است. او این موضوع را هنگام دیدار مجازی‌اش با «جو روسوو» (Joe Russo) فاش کرد. آن‌ها طی این ملاقات برای یکدیگر از تجارب و زندگی خود بعد از ساخت Avengers: Endgame گفته‌اند. Robert Downey Jr، ستاره‌ی اصلی Avengers Endgame، طی این ملاقات بیان کرده که این اجرا، بهترین لحظه‌ی زندگی‌اش بوده و شخصیت «مرد آهنی» (Iron Man) کماکان سرزنده و محبوب است. البته گویا این گردهم‌ آمدن بیشتر از آن‌که برای بازیگران این اثر خوشایند باشد، برای طرفداران بوده چرا که بسیاری هنوز امید دارند بتوانند Robert Downey Jr باری دیگر در نقش Iron Man روی پرده‌های سینما ببینند. هرچند که این مورد بسیار بعید به‌نظر می‌رسد، اما رویدادهایی چون این موجب امیدواری می‌شود.

من نمی‌گویم چرا اما شانس این را داشتم با دیگر بازیگران اصلی تیم Avengers ملاقات کنم. بعد از‌ اتمام ملاقات و بستن خط ارتباطی‌مان، حس یک سال پیش به من دست داد. سال گذشته اینطور بود که باید انجامش می‌دادم، روایتم را تمام می‌کردم و خارج می‌شدم.

Robert Downey Jr همچنین بیان کرده که از واکنش‌های هواداران بسیار متعجب و خوشحال شده و شهرت شخصیت‌اش را بسیار دوست دارد. وی همچنین اضافه کرده که شانس بازگشت وی «کاملا از بین نرفته است.» ستاره‌ی Iron Man قطعا از بازگشت روی پرده‌های سینما بدش نمی‌آید، اما موضوع به این راحتی‌ها هم نیست. اتفاقا چندی پیش طی مصاحبه‌ای مشخص شد که کارگردان‌های Avengers، برادران Russo، این احتمال  را در نظر داشته‌اند اما بیان کرده‌اند که عملی کردن‌اش واقعا کار سختی بوده و نمی‌توان همینطور بی‌منطق Iron Man را بازگرداند. اخیرا شایعه‌ای هم پخش شده که Iron Man در فیلم «بلک ویدو» (Black Widow) حضور دارد. آیا بنظر شما این شایعه واقعیت داشته و ما باری دیگر شاهد حضور Downey Jr خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.