سری کمیک‌های Fables با حضور Batman باز می‌گردد

سری کمیک‌های Fable با حضور Batman باز می‌گردد

کمیک‌های Fables که توسط Vertigo چاپ می‌شدند، این‌بار قرار است تا با حضور شوالیه تاریکی به عرصه کمیک بازگردند. با کافه کمیک همراه باشید.

اگر مقداری تاریخچه‌ی انتشارات و شرکت دی سی (DC) را بدانید، قطعا نام یکی از زیرمجموعه‌های آن، ورتیگو (Vertigo)، به گوش‌تان خورده. ان بخش از دی سی که محتوای بزرگ‌سالانه عرضه می‌داشت و برخلاف عرف معمول کمیک‌های دی سی عمل می‌کند. یکی از سری کمیک‌های محبوب این بخش، سری داستان‌های Fables است. شش سال پس از آخرین شماره از سری داستان‌های تخیلی Fable به قلم بیل ویلنگهام (Bill Willingham)، اعلام شده‌ست که Fables و نویسنده‌ی آن قرار است با عناوینی Crossover به عرصه‌ی کمیک بازگردند.

اولین نسخه‌ی این کمیک بوک‌ها در س‍‍پتامبر عرضه می‌شوند که در آن شاهد روبه رویی Batman و Bigby خواهیم بود. این را نیز بدانید که Bigby یکی از شخصیت‌های محبوب جهان Fables(و ستاره اصلی بازی Wolf Among Us) است که حال می‌خواهد به جهان دی سی قدم بگذارد. نکته‌ی این سری داستان‌ شش قسمتی این است که تحت عنوان Black Label توسط دی سی عرضه می‌شوند که به معنای وجود محتوای بزرگ‌سالانه در آن است. نام این سری داستان Batman vs. Bigby! A Wolf in Gotham خواهد بود و درباره‌ی آن نوشته شده‌ست:

«بتمن در چهارمین صحنه‌ی قتل در چند هفته‌ی اخیر که قطره‌های خون تو اونجا خشک شده‌‌ست، گیر افتاده. بتمن در هر کدوم از بررسی‌ها به علائم مشخصی از شکار برخورده. زخم‌های بی‌رحمانه روی بدن‌ها و اجسادی که تیکه و پاره شدند و جای گاز روشون وجود داره. تعداد زیادی از نشونه‌ها به یک گرگ ختم میشه. خیابون‌های گاتهام پر شده از اسم “گرگینه‌ی گاتهام” »

بیل ویلنگهام درباره‌ی این سری داستان گفته است:

«چرا با بتمن Crossover بدیم؟! چون اون یه کارآگاهه و از اون طرف هم Bigby کارآگاهه. علاوه بر اینا من طراحی کردن یه داستان خوب با دو شخصیت خوب از جهان‌های مختلف رو خیلی دوست دارم. این داستان به‌طور خودکار برای حداقل یکی از شخصیت‌های اصلی، یه داستان خارج از عرفه شناخته میشه و این سوژه همیشه کار می‌کنه.»

همچنین بیل در این باره صحبت کرد که او همیشه می‌دانست روزی چنین داستانی نوشته می‌شود و در جهان کمیک اتفاق می‌افتد و آن چیزی که crossover detective story نامیده می‌شود، روزی به وقوع می‌پیوندد. اولین شماره از Fables قرار است تا در می ۲۰۲۲ منتشر شود و ۱۵۱مین شماره از سری داستان‌هایش را به طرفداران عرضه می‌کند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Gamesradar

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.