فیلمبرداری فصل سوم The Boys به‌زودی شروع می‌شود

شروع فیلمبرداری فصل سوم The Boys

طبق اخبار منتشر شده مبنی بر شروع فیلمبرداری فصل سوم The Boys، آنتونی استار، بازیگر سریال، صحبت‌هایی راجع به فصل جدید داشته است. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

Homelander's final scene in The Boys finale was meant to happen last year

 

طبق صحبت‌های اخیر آنتونی استار، بازیگر شخصیت هوملندر (Homelander)، فیلمبرداری فصل سوم The Boys قرار است طی یک ماه آینده شروع شود. سریال The Boys ساخته آمازون، بر اساس کمیک گارث انیس (Garth Ennis)، راجع به گروهی از افراد در تلاش است، که قصد افشاسازیِ فسادِ گروهی از ابرقهرمانان، به نام Seven، که تحت مالکیت کمپانی Vought است را دارند. The Boys به هنرنمایی افرادی مثل کارل اوربن، آنتونی استار و … قطعاً بهترین ساخته‌ی Amazon است که پخش آن در سال ۲۰۱۹ آغاز شد و فصل دوم آن نیز در ۲۰۲۰ منتشر شد. سریال در ماه جولای ۲۰۲۰ طی مراسم کامیک کان (Comic-Con) برای فصل سوم تایید شد و طبق اعلام مدیر اجراییِ سریال، تولید آن برای ابتدای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شد.

اخیراً آنتونی استار، مصاحبه‌ای با Comic Book داشته که در طی آن از شروع تولید فصل سوم ابراز خوشحالی کرده و تا جایی که به اطلاع او رسیده، تولید فصل جدید، در ماه آینده ۲۰۲۱ قرار است شروع شود؛ اما به‌دلیل وجود ویروس کرونا و هوای بسیار سرد تورنتو (محل فیلمبرداری)، اوضاع یک مقدار برای اعضا سخت خواهد بود. او همچنین در این رابطه گفت:

ما هنوز تاریخ دقیق برای شروع کارمون رو نمی‌دونیم، اما در آینده‌ای نه چندان دور، شاید ماه بعد یا یکم اینور اونور، ساخت فصل جدید شروع میشه. دلیل مشخص نبودن تاریخ هم یکی بخاطر ویروس کروناست و یکی هم بخاطر اینکه ما داریم توی زمستون فصل جدید رو می‌سازیم! که کارمون رو یه کوچولو سخت میکنه و محدودیت‌هایی داریم. برنامه‌ی جمع کردن اعضای سریال، برای فیلمبرداری، متغییر و خاص قراره باشه.

This is just a theory but rewatching the teaser trailer got me thinking. What if Homelander is covered in Ryan's blood after a head explosion? : TheBoys

 

استار همچنین قول داد که فصل جدید سریال قرار است بیشترین میزان صحنه‌های درگیری و اکشن سریال را تا به اینجا داشته باشد. این خبر قطعاً بهترین خبر برای طرفداران سریال است، به‌خصوص به‌دلیل وجود پتانسیل بسیار بالا برای درگیری بین هوملندر و شخصیت جدید فصل سوم، Sup Soldier boy، با بازی جنسن اکلس (Jensen Ackles). طبق صحبت‌های استار، او چند صفحه از اسکریپت‌ یا فیلمنامه فصل جدید را خوانده و بسیار از اتفاقات آن و تغییراتی که قرار است برای شخصیت هوملندر قائل شوند، هیجان‌زده است.

فصل سوم سریال به احتمال زیاد در پایان سال ۲۰۲۱ برای پخش آماده خواهد شد و قرار است به سوالات بسیاری زیادی که طی اتفاقات فصل دوم برای تماشاگران ایجاد شد، پاسخ بدهد و همچنین درباره‌ی یکسری از شخصیت‌های کمتر پرداخته شده‌ی سریال مانند بلک نوآر (Black Noir) اطلاعاتی را به مخاطب بدهد.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.