کانسپت آرت Secret Invasion نشان از تاثیر محدودیت زمانی بر کیفیت این سریال دارد

کانسپت آرت Secret Invasion نشان از تاثیر محدودیت زمانی بر کیفیت این سریال دارد

تصاویر جدید از کانسپت آرتیست Secret Invasion نشان می‌دهد فیلم‌برداری مجدد چه تاثیری روی خروجی نهایی داشته است.

در همین حین که طرفداران دنیای سینمایی مارول همچنان در مورد شکست سریال Secret Invasion فکر می‌کنند، یک کانسپت آرتیست برای این مینی‌سریال فاز پنج MCU به محدودیت‌های زمانی و فیلم‌برداری‌های مجدد اشاره می‌کند که به محصول نهایی آسیب رسانده است.

جفری رید (Jeffery Reed)، کانسپت آرتیست Secret Invasion از طریق حساب کاربری خود در ArtStation تأیید کرد صحنه‌های این سریال دیزنی پلاس زمانی نهایی شدند که به دلیل اینکه بخشی از فیلم‌برداری مجدد این مجموعه به کارگردانی علی سلیم (Ali Selim) انجام شد تحت تاثیر محدودیت زمانی بود. تصاویر رید در حالی منتشر می‌شود که گزارش‌هایی از فیلم‌برداری مجئئ 4 ماهه سریال Secret Invasion به گوش می‌رسد تا اینکه این مینی‌سریال سرانجام در ماه می‌گذشته به سرویس استریم دیزنی راه پیدا کرد. او گفت: «از کار روی Secret Invasion با فرانک والش (Frank Walsh) لذت بردم. این مرحله فیلمبرداری مجدد بود، اگرچه زمان بسیار محدود بود. معمولا مهلت‌های نصف روز یا 1 روزه داشتیم.»

رید صحبت‌های خود را با کانسپت آرت سریال در مقابل نماهای پایانی استفاده شده برای این مجموعه همراهی کرد. یکی از صحنه‌هایی که تأیید شد در میان فیلم‌برداری‌های مجدد وجود داشته، زمانی بود که نیک فیوری (Nick Fury) و سونیا فالسورث (Sonya Falsworth) از سنگ قبر یک مدیر سابق شیلد (S.H.I.E.L.D) بازدید کردند. یکی دیگر از این تصاویر مخازن گراویک (Gravik) را نشان می‌دهد که افراد را گروگان نگه می‌داشت تا او و سایر اسکرال‌ها بتوانند هویت آنها را بدزدند. «ما طیف وسیعی از طراحی‌های مجدد را برای این مخازن انجام دادیم. طرح‌های اولیه بسیار پیشرفته‌تر و فضایی‌تر بودند اما نسبت به فناوری که یک اسکرال در اختیار داشت، بسیار پیشرفته‌تر از آن به نظر می‌رسید بنابراین ما به سمت فناوری سطح پایین و دست ساز رفتیم که در محصول نهایی خیلی خوب جواب داد. با این حال یک مفهوم که مورد استفاده قرار نگرفت، مخفیگاهی را نشان داد که اسکرال‌ها در ابتدا توسط فیوری برای شیلد استخدام شدند و داستان سریال این سکانس کلیدی را کنار گذاشت.»

شکایت طرفداران از «Secret Invasion»، مینی‌سریالی که داستان رویداد کراس اور کمیک با همین عنوان را که شاهد حمله اسکرال‌ها به زمین بود از قسمت اول شروع شد. از تیتراژهای تولید شده توسط هوش مصنوعی گرفته تا قتل شخصیت محبوب ماریا هیل (Maria Hill) تا افشاگری اسکرال‌ها، Secret Invasion مورد استقبال طرفداران MCU قرار نگرفت. این سریال در Rotten Tomatoes با 54 درصد کمترین امتیاز را با اختلاف از نظر منتقدان را دارد و امتیاز تماشاگران به این مجموعه 49 درصد است. قسمت آخر با عنوان «خانه» به ویژه مورد انتقاد قرار گرفت و امتیاز ناچیز 7٪ را از منتقدان کسب کرد.

منتظر فصل دوم Secret Invasion باشیم؟

سریال Secret Invasion طرفداران را با سوالات بیشتری تنها گذاشت از جمله سرنوشت جیمز رودی رودز (James Rhodey Rhodes) پس از افشای جنجالی اسکرال بودن او و آینده گایا (G’iah) پس از اینکه با آخرین رویارویی او با گراویک احتمالاً به قوی ترین شخصیت MCU تبدیل شد. سلیم چنان تحت تاثیر نظرات منفی قرار نگرفته و می‌گوید نسبت به بازخوردهای منفی احساس بدی ندارد و احساس می‌کند کارش را در این سریال به خوبی انجام داده است.

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه سریال Secret Invasion فصل 2 خواهد داشت یا نه وجود ندارد. وقایع Secret Invasion به فیلم مارولز (The Marvels) و Armor Wars منتهی می‌شود، اما هیچ صحنه بعد از تیتراژی برای نشان دادن این ارتباط وجود نداشت، که برای یک محصول MCU غیرمعمول بود.

 

آخرین اخبار کمیک بوک را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.