لباس شخصیت سوپرگرل توسط کارگردان فیلم فلش منتشر شد!

کارگردان فیلم The Flash بازهم عکسی از لباس یکی از شخصیت‌های فیلم آینده خود را منتشر کرد، با کافه کمیک همراه باشید.

شخصیت سوپرگرل (Supergirl) قرار است به طور رسمی و برای اولین بار در جهان سینمایی دی‌سی و فیلم The Flash در کنار بری آلن با بازی Ezra Miller ظاهر شود و ما اکنون می‌دانیم که لباس و لوگوی او چگونه خواهد بود. کارگردان این فیلم یعنی Andy Muschietti عکس‌هایی از لباس‌های ابرقهرمانان فیلمش را در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد که بعد از فلش و بتمن، اکنون نوبت سوپرگرل رسیده. او در روز جمعه برای اولین بار از لباس سوپرگرل رونمایی کرد.

مانند دیگر عکس‌های منتشر شده از این کارگردان، این عکس هم به ما دیدی از مرکز لباس و لوگوی آن می‌دهد. لوگوی مرکزی لباس، همانی است که هنری کویل (Henry Cavill) از آن استفاده کرده بود اما طرح کلی لباس دارای رنگ‌بندی متفاوتی است که می‌توانید آن را در زیر ببینید.

به نظر می‌رسد نقش شخصیت سوپرگرل را Sasha Calle بازی خواهد کرد، Muschietti و برادران وارنر این خبر را در یک تماس تصویری با Calle مطرح کردند و آن را با همه به اشتراک گذاشتند. هنوز هیچ صحبتی درباره‌ی نقش بزرگی که سوپرگرل در این فیلم خواهد داشت وجود ندارد. همان‌طور که می‌دانیم فیلم The Flash، یک فیلم پر شخصیت بوده که تا اینجای کار دو نسخه متفاوت از بتمن و حالا هم شخصیت سوپرگرل برای نقش‌آفرینی در این فیلم تایید شده‌اند.

Calle سومین بازیگری خواهد بود که در یک فیلم لایو‌اکشن لباس سوپرگرل را به تن می‌کند. Helen Slater در سال ۱۹۸۴ در فیلم Supergirl نقش این شخصیت را بازی کرد و همچنین Melissa Benoist، شش فصل در سریال Supergirl برای شبکه‌ی CW به عنوان نقش اصلی بازی کرده است. Benoist در دیگر سریال‌های دنیای سریال Arrow هم نقش شخصیت سوپرگرل را بازی کرده که سریال انفرادی این شخصیت پس از شش فصل در حال اتمام است.

این که نقش سوپرگرل تا چه زمانی در دنیای سینمایی دی‌سی باقی می‌ماند معلوم نیست. سال‌هاست که صحبت‌هایی در مورد یک فیلم سینمایی انفرادی از این شخصیت وجود دارد و اکنون با سرویس‌هایی مانند HBO Max شاید این امکان وجود داشته باشد.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در سینماها اکران خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: اولین نگاه به Sasha Calle به عنوان سوپرگرل در فیلم The Flash | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.