همه چیز درباره فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر!

همه چیز درباره فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر!

با تلاش بی‌وقفه و ایستادگی طرفداران و البته پیگیری ماجرا از طرف بازیگران و کارگردان فیلم Justice League، بالاخره دو روز پیش به‌صورت رسمی تایید شد که نسخه کامل و اصلی Justice League در سال ۲۰۲۱ از طریق شبکه HBO Max پخش می‌شود. در این مطلب به خلاصه اخبار این فیلم می‌پردازیم و درباره هر چیز مهمی که باید درباره فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر بدانید، صحبت می‌کنیم. در ادامه همراه کافه کمیک باشید.

سه سال بعد از این‌که اعلام شد زک اسنایدر (Zack Snyder) دیگر فیلم Justice League را کارگردانی نمی‌کند، طی یک استریم پرسش و پاسخ درباره فیلم Man of Steel، اسنایدر در پاسخ به یکی از طرفداران گفت که Justice League The Snyder Cut در سال ۲۰۲۱ از طریق HBO Max پخش خواهد شد. اسنایدر پیش از اینکه از این پروژه به دلایل شخصی و خانوادگی جدا شود، تقریبا کارهای پس از تولید و فیلمبرداری را تمام کرده بود و به همین دلیل برای اکران Justice League The Snyder Cut نیاز به کار زیادی نیست؛ هر چند که بازیگران برای ضبط چند خط دیالوگ تا کامل شدن فیلم و گرفتن چند عکس جدید به استودیو برادران وارنر بازخواهند گشت.

همه چیز درباره فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر!

گفته می‌شود که برای بازگشت بازیگران و انجام شدن کارهای تکمیلی ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلار بودجه در نظر گرفته شده است. اولین بازیگری که اسنایدر با او تماس گرفت تا برای انجام کارهای تکمیلی آماده باشد، ری فیشر (Ray Fisher) بود یعنی بازیگر نقش سایبورگ (Cyborg). در نسخه‌ای که از فیلم Justice League در نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران شد، به کارگردانی جاس ویدن (Joss Whedon)، بخش زیادی که در آن به شخصیت سایبورگ پرداخت می‌شد، از فیلم حذف شده بود. نسخه اصلی فیلم که توسط اسنایدر کارگردانی شده بود، حدود ۳ ساعت و نیم محتوا داشت؛ در صورتی که نسخه‌ای که در سال ۲۰۱۷ اکران شد حدود ۲ ساعت به طول می‌انجامید.

گفته می‌شود که Justice League نسخه زک اسنایدر می‌تواند یک نسخه کامل ۴ ساعتی باشد یا در قالب یک سریال ۶ قسمتی پخش شود. از آنجا که این فیلم قرار است از پلتفرمی اینترنتی پخش شود، پخش آن به‌صورت یک سریال چند قسمتی نیز دور از تصور نیست.

همه چیز درباره فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر!

چرا این‌قدر تماشای نسخه زک اسنایدر برای طرفداران مهم است؟

جواب این سوال می‌تواند خیلی ساده باشد. اگر شما هم طرفدار کمیک‌های دی سی و کاراکترهای آن باشید و بدانید که نسخه اصلی فیلم تقریبا ۴ ساعت محتوا داشته ولی شما یک نسخه ۲ ساعتی را تماشا کرده‌اید که تفاوت فاحشی با نسخه اصلی داشته (از ماجرای ادیت سبیل هنری کویل گرفته تا حذف چندین و چند کاراکتر و حضورهای کوچک که برای طرفداران می‌توان خیلی مهم باشد)، مطمئنا هر کاری از دست‌تان بربیاید می‌کنید تا بتوانید نسخه اصلی فیلم را تماشا کنید. اهمیت لیگ عدالت زک اسنایدر مخصوصا زمانی بیشتر به چشم می‌آید که فیلم‌های قبلی DCEU (دنیای سینمایی دی سی) چون Man of Steel و ‌بتمن علیه سوپرمن را نیز خودش کارگردانی کرده و برای به نمایش درآوردن شخصیت‌های بیشتری از دنیای دی سی در فیلم Justice League برنامه‌ریزی کرده بود، پس منطقی است که هر طرفدار دی سی برای این نسخه فیلم سر و دست بشکند؛ چه نسخه اسنایدر از فیلم اکران شده، فیلم بهتری باشد یا نه… .

درباره شخصیت‌های بیشتر صحبت کردیم، در نسخه کامل اسنایدر از فیلم قرار بود که ما شاهد حضور شخصیت‌هایی چون اتم (Atom)، گرین لنترن (Green Lantern)، مارشن من‌هانتر (Martian Manhunter) و البته دارک‌سید (Darksied) باشیم و می‌توانیم امیدوار باشیم که همه آنها را در نسخه‌ای که قرار است در HBO Max پخش شود، می‌بینیم.

جالب است بدانید که پس از تایید شدن این نسخه فیلم، Joe Manganiello بازیگر نقش Deathstroke در DCEU توییتی در حساب توییتری‌اش منتشر کرد مبنی بر این‌که در تیتراژ پایانی فیلم ما تماشاگر محتوایی متفاوت خواهیم بود. در تیتراژ پایانی جاستیس لیگ زک اسنایدر، سکانسی نمایش داده می‌شود که در آن Deathstroke با Lex Luthor ملاقات نمی‌کند تا آنها در آینده Legion of Doom را شکل بدهند، بلکه این سکانس به فیلم Batman با هنرنمایی بن افلک (Ben Afleck) مرتبط است؛ فیلم بتمنی که الان دیگر کنسل شده.

همه چیز درباره فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر!

سخن پایانی

همان‌طور که تا الان خواندید، بالاخره طرفداران دی سی قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی به یکی از خواسته‌هایشان برسند و حداقل کاراکترهای مورد علاقه خود را در یک فیلم «کامل» تماشا کنند. اخیرا ویدیوها و تصاویری از جانب همین طرفداران منتشر شده که دارند نسخه ۲۰۱۷ لیگ عدالت را خرد می‌کنند یا آن را به آتش می‌کشند! به هر روی، امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و توانسته باشیم شما را در جریان آخرین اخبار این فیلم قرار دهیم. در صورت انتشار اخبار بیشتر، در اسرع وقت آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

شما منتظر فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر بودید؟ به نظرتان امکان دارد بعد از پخش این نسخه فیلم، شاهد هنرنمایی دوباره بن افلک و هنری کویل در نقش بتمن و سوپرمن در فیلم‌های بیشتری باشیم؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

از طریق این لینک می‌توانید نقد جاستیس لیگ زک اسنایدر را مطالعه نمایید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: تریلر جدید فیلم Justice League به کارگردانی زک اسنایدر به‌نمایش درآمد - کافه کمیک
  2. دوست دارم 2020 بیاد خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.