هر آنچه در رویداد Marvel’s Avengers WAR TABLE به نمایش درآمد

دیشب شاهد برگزاری رویداد Marvel’s Avengers WAR TABLE بودیم که طی حدود ۳۰ دقیقه، محتوا و اطلاعات زیادی از بازی Marvel’s Avengers در آن به نمایش درآمد. این رویداد نیز که جز برنامه‌های Summer Game Fest بود، اولین برنامه Marvel’s Avengers WAR TABLE به حساب می‌آمد و از این به بعد قرار است به‌صورت منظم شاهد پخش این برنامه باشیم که از محتوای بازی‌های و آینده آن خبر می‌دهد. در ادامه مروری می‌کنیم بر رویداد دیشب و هر چیزی که در آن به نمایش‌ درآمد.

برنامه با نمایش تریلری جدید و داستانی از بازی شروع شد که در آن با نقش منفی اصلی Marvel’s Avengers آشنا شدیم و او کسی نیست جز MODOK. تریلر مذکور را در بالا می‌توانید تماشا کنید. در این تریلر می‌بینیم که چگونه Miss Marvel نقش واسطه و البته شخصیت اصلی داستان را ایفا می‌کند و اعضای اونجرز را کنار یکدیگر جمع می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که بعد از فیلم Avengers  Age of Ultron و خارج از دنیای کمیک‌ بوک‌ها، در بازی Marvel’s Avengers دوباره شاهد دعوای مرد آهنی و هالک خواهیم بود.

سپس شاهد معرفی MODOK در تریلر بالا بودیم. اگر این ابرقدرت خبیث در دنیای مارول را نمی‌شناسید، باید بگویم که او یکی از خبیث‌های دنیای X-Men است که قدرت زیادی در تعیین استراتژی‌های مختلف رهبری و متقاعد کردن مردم دارد. همان‌طور که در تریلر نیز دیدید، MODOK دشمنی خاصی با جهش‌یافته‌ها یا به اصطلاح Inhumans دارد و بعد از حادثه رخ داده در داستان بازی، او با شرکت AIM که قبل‌تر آنجا کار می‌کرده برنامه‌ای می‌چیند برای منقرض کردن کامل جهش یافته‌ها یا به عبارت دیگر ابرقهرمان‌های داستان.

بلافاصله بعد از معرفی MODOK، شاهد تریلری از Hero Missionهای بازی بودیم که این تریلر مختص Thor بود و نام عملیات نیز Once an Avenger بود. در این تریلر مفصل، شاهد همکاری ثور با باقی اونجرها و قابلیت‌های او در بازی بودیم. در بازی، Hero Missionها برای تمامی ابرقهرمان‌های موجود طراحی شده‌اند و هر کدام دارای روایت داستانی متفاوت و خاص خود است. بعد از این نمایش، نوبت به بررسی جزیی‌تر سیستم مبارزه در بازی Marvel’s Avengers رسید که در ویدیو زیر می‌توانید جزییات آن را تماشا کنید.

همان‌طور که مشاهده کردید، حرکت‌ها و قابلیت‌های مختلفی برای باز کردن و استفاده در مبارزه برای هر قهرمان وجود دارد. شما می‌توانید این حرکات را باز کنید و در رشته کمبوهای خود حین مبارزه با نیروهای AIM از آنها استفاده کنید. Marvel’s Avengers سه نوع کمبو برای ما تدارک دیده که شامل کمبوها و ضربات نزدیک (Melee – مشت و لگد کلاسیک!)، دوربُرد (Ranged – با سلاح و آیتم‌های قابل پرتاب)، منطقه‌ای (Areal – مخصوص ثور و مرد آهنی حین پرواز) و زمینی (Ground – مثال بارزش پریدن هالک و فرود آمدن‌اش یا یک مشت است) می‌شود. جدای از این‌ها بخشی به اسم Heroic Moves در تریلر بالا معرفی می‌شود که به سه قابلیت مخصوص هر کاراکتر اشاره می‌کند و هر کدام از این‌ها نیز در یک دسته به‌خصوص قرار می‌گیرد: Assult، Ultimate و Support. برای این‌که بتوانیم از این قابلیت‌ها در مبارزه استفاده کنیم، باید آنها را شارژ کنیم و شارژ کردن‌شان نیز به‌واسطه وارد کردن ضربه‌های معمولی انجام می‌شود. قابلیت‌های دسته Support برای بازی به‌صورت Co-op بسیار کارآمد هستند که نمونه آن در تریلر بالا نمایش داده شده است. ناگفته نماند که هر چه در بازی XP یا تجربه بیشتری کسب کنیم، Skill Pointهای بیشتری جمع می‌کنیم برای باز کردن قابلیت‌ها و حرکت‌های جدید.

بخش دیگری که در Marvel’s Avengers حسابی با آن کیف خواهیم کرد، بخش شخصی‌سازی ظاهری است که از طریق پیشروی در داستان بازی یا پیدا کردن یک سری الگوی خاص قابل انجام خواهد بود. این‌طور که به نظر می‌رسد، تعداد قابل توجهی لباس و زره متفاوت برای هر شخصیت طراحی شده و شخصی‌سازی ظاهری بازی فقط به همین‌جا ختم نمی‌شود، بلکه ما می‌توانیم Emoteهای مختلفی را نیز برای هر شخصیت تنظیم کنیم و حین بازی به‌صورت Co-op با هم‌بازی‌هایمان از آنها استفاده کنیم. بحث بازی Co-op پیش آمد و تریلر بعدی مختص همین بخش است.

گذشته از ظاهرهای مختلف کاراکترها، بخش Warzone در تریلر بالا معرفی می‌شود. شامل ماموریت‌هایی می‌شود که به‌صورت Co-op تا ۴ نفر نیز می‌توان به تجربه آنها پرداخت. این ماموریت‌ها با توجه به اطلاعات منتشرشده، حاوی بار داستانی کمتری هستند اما در دنیای Marvel’s Avengers از نظر داستانی بی‌اهمیت نیز نخواهند بود. در این نوع ماموریت‌ها، گروه‌ها و حزب‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با پیشرفت در ماموریت‌های هر کدام چالش‌های بیشتری از سمت آنها را آزاد کنید.

در انتهای رویداد نیز گفته شد که بازی Marvel’s Avengers شامل بخش تک‌نفره‌ای می‌شود که خودتان به‌تنهایی می‌توانید آن را تجربه کنید، اما بخش‌های چندنفره و Co-op رفته‌رفته بزرگ‌تر می‌شوند و چالش‌ها، منطقه‌ها و ماموریت‌های جدید به مرور زمان به بازی اضافه می‌شوند و برای تجربه آنها نیازی به پرداخت پول اضافه‌ای نیست (امیدواریم همین‌طور باشد)! Marvel’s Avengers WAR TABLE طی ماه‌های پیش‌رو برای صحبت درباره موارد زیر و معرفی آنها برخواهد گشت:

  • اولین قهرمانی که قرار است بعد از عرضه بازی به آن اضافه شود
  • تاریخ در دسترس قرارگیری نسخه بتا بازی
  • و البته درباره عرضه بازی نیز صحبت خواهد شد و غیره

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور (۴ سپتامبر) منتشر خواهد شد.

 

منبع: پی اس آرنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: احتمالا برای بازی Marvel's Avengers به‌صورت تک‌نفره به اتصال اینترنت نیاز داشته باشید - کافه کمیک
  2. پینگ بک: تاریخ پخش برنامه بعدی War Table و زمان‌بندی نسخه‌های بتا بازی Marvel’s Avengers مشخص شد - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.