• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • سه روز قبل از انتشار، اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Iron Man VR منتشر شد

سه روز قبل از انتشار، اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Iron Man VR منتشر شد

سه روز قبل از انتشار، اطلاعات جدیدی از بازی Marvel’s Iron Man VR منتشر شد

کارگردان بازی Marvel’s Iron Man VR یعنی آقای Ryan Payton اخیرا اطلاعات و جزییات قابل توجه‌ای از این بازی منتشر کرده است که در ادامه با تعدادی از آنها آشنا می‌شویم.

از آنجا که سازنده بازی می‌خواست یک تجربه واقعیت مجازی داستان‌محور از مرد آهنی یا تونی استارک ارائه بدهد، مشخص شده که برای به اتمام رساندن بازی به ۸ الی ۱۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. جدای از بخش داستانی و مدت زمان آن، در بازی شما از مکان‌های مختلفی دیدن می‌کنید که گشت‌وگذار در آنها در نقش مرد آهنی بسیار جذاب خواهد بود. چند مورد از این مکان‌ها نفربر هوایی S.H.I.E.L.D.، شانگهای، برج استارک و ساختمان‌های Stark Industries هستند. ناگفته نماند که در تمامی این مکان‌ها چالش‌ها و مبارزه‌هایی هیجان‌انگیز طراحی شده است.

در ادامه جزییات Marvel’s Iron Man VR، کارگردان بازی درباره مکانیک‌های آن صحبت می‌کند که شامل موارد متنوعی می‌شوند. یکی از این مکانیک‌ها مشت موشکی (Rocket Punch) نام دارد که به دشمنان طی یک تا سه ضربه صدمه وارد می‌کند و کار آنها را با شلیک‌های مداوم Repulsor Blast (انفجار دفع‌کننده) تمام می‌کند. Repulsor Blast یکی از انواع مختلف سلاح‌های مرد آهنی در بازی است.

Payton همچنین درباره داستان بازی بیشتر توضیح‌ می‌دهد و می‌گوید که آنها از قابلیت‌های واقعیت مجازی در روایت داستان بهره برده‌اند. بازی Marvel’s Iron Man VR روایت‌گر یک داستان شخصی از تونی استارک است که در آن شما پا جای پای مرد آهنی می‌گذارید و با شخصیت‌هایی چون Pepper Potts ،Nick Fury و FRIDAY تعامل دارید. تعامل شما با آنها در سطحی است که می‌توانید در بخش‌های مختلف داستان بازی ارتباط خودتان را با آنها قوی تر کنید.

در انتها Payton روی این مساله تاکید کرد که آنها تلاش کردند تا بیشترین بهره از قابلیت غوطه‌ور کردن مخاطب در بازی را ببرند. از آنجا که این بازی یک عنوان VR است، بازیکن شانس تجربه موقعیت‌های مختلفی چون نجات دادن Pepper از یک جت در حال آتش‌سوزی را دارد:

با این‌که ساختن این موقعیت‌ها نیازمند وقت و منابع زیادی است، اما ما نهایت استفاده از آنها را کردیم و آنها را در بخش داستانی بازی پخش کردیم.

Marvel’s Iron Man VR روز ۱۳ تیر (۳ جولای) به‌صورت انحصاری برای PlayStation VR منتشر می‌شود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Gamingbolt

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: تریلر زمان عرضه بازی Marvel’s Iron Man VR به نمایش درآمد - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.