• صفحه خانگی
  • >
  • دی سی
  • >
  • فیلم‌های مختلفی از شخصیت‌های دی سی ساخته می‌شود، اما Superman Red Son فعلا نه

فیلم‌های مختلفی از شخصیت‌های دی سی ساخته می‌شود، اما Superman Red Son فعلا نه

فیلم‌های مختلفی از شخصیت‌های دی سی ساخته می‌شود، اما Superman Red Son فعلا نه

طبق صحبت‌های والتر هامادا (Walter Hamada) رییس استودیو فیلم‌سازی دی سی (DC)، فیلم‌های آینده دی سی از ایده و فرضیه مولتی‌ورس (Multiverse) نهایت استفاده را خواهند برد. این به این معنی است که چندین فیلم از بتمن (Batman)، سوپرمن (Superman) و دیگر قهرمان‌های دنیای دی سی می‌تواند وجود داشته باشد. در کنار بحث مولتی‌ورس، بحث داستان‌های «جهان‌های متفرقه» نیز مطرح می‌شود که در این فیلم‌هایی با این نگرش، قهرمان‌ها به‌شکل دیگری مطرح می‌شوند، همچون فیلم‌های Kingdom Come و Superman: .Speeding Bullets

در طی پنلی که در رویداد DC FanDome با نام Multiverse Panel برگزار شد، هامادا ایده و احتمال تبدیل داستان‌های مربوط به دنیا‌های متفرقه به فیلم را مورد بحث قرار داد. وی همچنین ایده ساخت یک فیلم خاص را نیز کاملا رد کرد و در آن فیلم، نسخه دیگری از قهرمان محبوب سوپرمن را می‌دیدیم. صحبت‌ها و توضیحات دقیق هامادا در این رابطه، به شرح زیر بود:

احتمال آن وجود دارد! اگر به فیلم‌ساز درستی با داستانی مناسب بر بخوریم اما داستان وی با خط زمانی فعلی ما همخوانی نداشته باشد و بتواند در قالب جهان‌های متفرقه مطرح شود، قطعا می‌توانیم آن را توسعه دهیم. می‌توانم بگویم که ما هم‌اکنون در حال توسعه Red Son نیستیم؛ خیر! این اثر یکی از آن‌ها نیست. اما همین امر، زیبایی مولتی‌ورس را شکل می‌دهد. می‌توانیم به گشت و گذار در آن بپردازیم. می‌توانیم این راه را پیش رفته و شانس خود را امتحان کنیم.

Superman: Red Son در اصل سری کمیک کوتاهی بود که توسط مارک میلار (Mark Millar) و دیو جانسون (Dave Johnson) نوشته شد و در سال 2003 به چاپ رسید. در این سری، سیاره زمینی موازی را می‌بینیم که در آن، موشک‌های Kal-El در اتحاد جماهیر شوروی فرود آمده است. سپس طی ماجراها و وقایعی، وی تبدیل به رهبر جنبش کمونیست می‌شود. انیمیشنی با اقتباس از این سری کمیک کوتاه در فوریه سال جاری اکران شد و در آن جیسون آیزاکس (Jason Isaacs)، وظیفه صداگذاری شخصیت اصلی را بر عهده داشت.

قطعا در دست ساخت قرار نداشن فیلم Red Son خبری ناامیدکننده برای طرفداران دنیای دی سی خواهد بود. نظر شما در این‌باره چیست؟

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: پی اس آرنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.