قدرت جدید والی وست او را به صورت خطرناکی سریع کرده است

والی وست اخیرا یک قدرت فوق‌العاده دریافت کرده که سرعت بیش‌تری را در اختیار او قرار می‌دهد اما بهای این ارتقا چیست؟ در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای کمیک The Flash Annual 2021

بعد از اینکه دلیل وضعیت آشفته‌ی اسپیدفورس مشخص شد، والی وست یک قدرت بسیار خوب دریافت کرد. ماجراجویی او با پریدن به داخل بدن اسپیدسترها در تمامی مکان‌ها و زمان‌ها، او را به این کشف رساند که در واقع این ساویتار بود که باعث بیمار شدن اسپیدفورس شده بود و از آن تغذیه می‌کرد تا به قدرتی مانند قدرت خدایان دست یابد و وقتی به زمان حال بازگشتند حتی قدرت‌های سوپرمن نیز در مقایسه با او کم‌رنگ می‌شد اما والی توانست یک اتصال جدید با اسپیدفورس برقرار کند و در آن لحظه آن را نجات دهد، با این حال افزایش قدرت والی می‌تواند واقعا خطرناک هم باشد.

والی، بری آلن و مستر ترفیک (Mister Terrific) در تلاش برای یافتن منبع نواسانات اسپیدفورس بودند که متوجه شدند این واکنش طبیعی اسپیدفورس در مقابل هرچیزی است که سعی دارد آن را بیمار و ضعیف کند اما وقتی معلوم شد که این بیماری به دلیل اسپیدستر شرور یعنی ساویتار است، همه چیز خطرناک‌تر شد.

ساویتار برای مدت زمان نامشخصی قدرت اسپیدفورس را می‌مکید و باعث قوی‌تر شدن خودش می‌شد. والی موفق شد او را از اسپیدفورس بیرون بکشد اما در آن زمان ساویتار چنان قدرتی از اسپیدفورس استخراج کرده بود که حتی سوپرمن قادر به شکست دادنش نبود.

بری توضیح داد که ساویتار قدرتش را تخلیه کرده اما والی هنوز قوی بود که نشان‌دهنده‌ی ارتباط قوی او با اسپیدفورس بود. بنابراین والی از چیزی که ساویتار آن را «ارتباط خالص با اسپیدفورس» می‌نامید استفاده کرد که او را بسیار سریع‌تر از گذشته می‌کرد و از آن برای شکست ساویتار و پیشی گرفتن از او استفاده کرد.

اما این یک پیروزی کوتاه‌مدت بود، وقتی که مستر ترفیک به این نتیجه رسید که این تقویت نیرو در واقع جذب نیروی نوسانی اسپیدفورس از سوی والی است، بنابراین اگرچه ممکن است که سرعت خارق‌العاده‌ای برای او به همراه داشته باشد اما معلوم نیست که در درازمدت چه تاثیری روی بدنش خواهد گذاشت.

این انرژی کشف نسبتا جدیدی است اما آن چیزی که آن را ترسناک می‌کند از بین رفتن کنترل والی روی آن است. اگر این انرژی به صورت کنترل‌نشده استفاده شود می‌تواند قدرت تخریب زیادی داشته باشد به طوری که هرچیزی در چند مایلی والی به خاکستر تبدیل خواهد شد. با توجه به مسائل احساسی اخیر والی و جذب بیش از حد این انرژی توسط او، تصور این اتفاق چندان دور از ذهن نیست.

با این حال به نظر می‌رسد وضعیت والی آن قدرها هم بد نیست و اعتماد به نفس بالای او می‌تواند کلید تسلط بر این قدرت جدید باشد. این افزایش سرعت قطعا او را سریع‌ترین انسان زنده می‌کند اما می‌تواند تهدیدی برای کره‌ی زمین و حتی کل مولتی‌ورس باشد. همان‌طور که خود والی توضیح داد؛ حتما اسپیدفورس چیزی در والی دیده که این قدرت را به او بخشیده چون هرکسی لایق این قدرت ویران‌گر نیست.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.