• صفحه خانگی
  • >
  • اخبار
  • >
  • خالق و نویسنده The Walking Dead در تلاش است تا یک بازی از Invincible ساخته شود

خالق و نویسنده The Walking Dead در تلاش است تا یک بازی از Invincible ساخته شود

خالق و نویسنده The Walking Dead در تلاش است تا یک بازی از Invincible ساخته شود

بدیهی است که رابرت کرک‌من با بازی The Walking Dead موفقیت‌های زیادی را در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی کسب کرده است، اما طرفداران کمیک بوک می‌دانند این تنها چیزی نیست که آن‌ها باید به آن امیدوار باشند. کرک‌من طی این سال‌ها مجموعه‌های مختلفی از جمله Invincible را ساخته است که به تازگی به یک سریال انیمیشنی انحصاری آمازون تبدیل شده است. ظاهرا کرک‌من برنامه‌های بیشتری برای Invincible در نظر دارد. اخیرا در رویداد AMA یکی از طرفداران گفت که برای یک بازی ویدیویی از Invincible امیدوار است و کرک‌من نیز پاسخی ساده و در عین حال با تاکید داد: «در تلاشم!» تصویر آن را در زیر می‌بینیم.

مطمئنا وقتی رابرت کرک‌من می‌گوید در تلاش است تا یک بازی از Invincible ساخته شود، بیهوده نمی‌گوید. کرک‌من مالک Skybound Games است و بسیار جالب خواهد بود که ببینیم Invincible به چه نوع بازی ممکن است تبدیل شود؟ یک بازی اکشن یا شاید چیزی مبتنی بر داستان The Walking Dead؟ یا شایدم ترکیبی از هر دو.

برای کسانی که با این سریال آشنایی ندارند، Invincible برداشت رابرت کرک‌من از کمیک‌های ابرقهرمانانه است و در واقع یک پارودی ابرقهرمانانه است. ترکیبی از تعداد زیادی سوپرمن و کمی هم مرد‌عنکبوتی و میزان زیادی خشونت. توضیحات رسمی در زیر آمده است:

مارک گریسون یک ابرقهرمان نوجوان و شکست‌ناپذیر است. او یک دانش‌آموز عادی دبیرستانی بود که دارای یک شغل نیمه‌وقت معمولی و یک زندگی عادی بود، به جز پدرش نولان، ابرقهرمان Omni-Man، او قوی‌ترین ابرقهرمان روی زمین است. در سن ۱۷ سالگی مارک شروع به نمایش ابرقدرت‌هایی می‌کند که از پدرش که از نژاد Viltrumite است به ارث برده. به گفته‌ی نولان، مارک کهکشان را پر از خیرخواهی و روشن‌گری می‌کند. به عنوان یک شکست‌ناپذیر، مارک کار خود را به مربی‌گری پدرش به عنوان یک ابرقهرمان شروع می‌کند و همچنین با قهرمان‌های دیگر نیز ملاقات می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا سریال Invincible را تماشا کرده‌اید؟ برای‌مان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: wccftech

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. منتظر این بازی هستیم 🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.